Bedrijfsgegevens

Provincie: Provincie Antwerpen
Land: Belgium
Telefoon: 03 808 5229

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Omnirecht
5% (3)
0% (0)
11% (6)

Klantbeoordelingen

Hebben mij 2 weken aan het lijntje gehouden... moeilijk te bereiken per mail, telefonisch: 1 zeer vriendelijke dame, maar geen advocaat doorgegeven, Omnirecht belde terug op mijn vaste lijn ipv. de mobiele, terwijl ik niet thuis was; 1 onvriendelijke dame die terugbelde op mijn mobiele telefoon terwijl ik thuis was... ik heb laten weten dat ik zelf wel een geschikte advocaat zal zoeken tijdens het gesprek met die laatste. Blijkbaar ook een Nederlands filiaal of moederbedrijf Omni.nl.
omnirecht.be
Mechelen

Published on: 25/02/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Onbegrijpelijk, ik ben naar het verkeerde adres gestuurs
Johan Vlemmings

Published on: 04/02/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
snel
Ik ben woonachtig te Torhout. Het advocatenkantoor dat mij werd aanbevolen is gevestigd in Waregem.
Ben hier niet zo tevreden mee. Hoogstwaarschijnlijk ga ik geen beroep doen op de diensten van het advocatenkantoor in Waregem. Dit is voor mij te ver en wanneer het tot een rechtszaak komt dien ik ook nog eens vervoerskosten en uurloon te betalen wanneer de advocaat zich verplaatst van Waregem naar de rechtbank in Brugge.
Kon er geen advocatenkantoor aanbevolen worden in de regio Torhout/Brugge?
Klant
Torhout

Published on: 19/01/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Zeer correct en eficiënt
Jean
Dilsen - Elen

Published on: 13/01/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Heb onmiddelijk antwoord gekregen
Dank u wel
Nu nog kijken , als jullie me kunnen helpen of me op de goeie weg zetten , om mijn grote probleem op te lossen , want is veel te veel gebuerd met een Servische familie , ook iligalen op een jaar tijd , hebben ze ons benadeeld en zijn in de schulden , maar hebben bewijzen tegen hun en willen hun aanklagen
Klant

Published on: 12/01/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Zeer sterke kennis
To the point

Stephanie
Brugge

Published on: 10/01/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Werd vriendelijk te woord gestaan door de intake balie die voor ons een advocaat zou zoeken
Omnirecht Advocaten netwerk
niet bekend

Published on: 10/01/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Geen het draaide alleen om de poen , geen enkele beroepseer. Ik had een advocaat gekregen die alleen maar om centen liep te zeuren. Nadat ik had doorgegeven de verdachte een jonge vrouw van 20 jaar die werd afgeperst helemaal geen geld had en haar moeder ook net kon het gelijk voor de helft minder. Dit is advocaat onwaardig
Gewoon doen waarvoor je de eed heb afgelegd

10/01/2019

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Fantastische mensen, had ermee gebeld ivb met problemen onze zoon, binnen het halfuur antwoord met degelijke uitleg en hoe we verder moeten.
Ik beveel ze aan iedereen aan.
Verbeterpunten kan ik echt niet aangeven, zij gaan tot het uiterste.
Patrick
OLEN

Published on: 27/12/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Dezelfde dag dat we tel contact opnamen kregen we een bevestiging iva e-mail en de volgende dag een mail met het tel nr van een advocatenkantoor waar men ons kon verderhelpen
Tijdens het tel contact zei men ons dat we ‘s avonds door een advocaat zouden gecontacteerd worden: dit was niet het geval
Chris
Duffel