Bedrijfsgegevens

Provincie:
Land: Belgium
Telefoon: 02/4003903

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Parkingzaventem.be
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
10520 beoordelingen (12 months)
35729 beoordelingen (total)
12% (1300)
5% (559)
4% (470)

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Heel erg behulpzaam
Chauffeurs beter Nederlands spreken
Mo
Roosendaal

Published on: 28/12/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
zeer goed en vlot, geen tijd om te wachten, buschauffeur was juist op tijd
geen
Nick Efremov
Eeklo

Published on: 19/12/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
vriendelijke chauffeur en onthaalbediende
vrij lang moeten wachten op shuttel, meer trips
Veerle
Kessel-Lo

Published on: 25/11/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Zeer gemakkelijk gevonden en snel opgepikt door de bus. Chauffeur super vriendelijk en behulpzaam.
In het terugkeren vrij lang moeten wachten om naar de parking te vertrekken. De bus bleef stil staan aan de luchthaven want de chauffeur was nog aan de telefoon.
Habiba
Gent

Published on: 22/11/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Goede bereikbaarheid, goede busverbinding service
Personeel in het kantoor was afwezig bij afhalen auto, was aan het bidden in langsgelegen lokaal ! Vinden we niet kunnen! We hebben een halfuur staan wachten aan de receptie en er kwam niemand opdagen, zijn dan op zoek gegaan naar iemand en vonden hem in een nabijgelegen lokaal waar hij aan het bidden was en niet reageerde op onze oproep!
Er was schade aan de auto maar deze werd niet vergoed. Volgende keer nemen we waarschijnlijk andere aanbieder.
Gerry
Genk

Published on: 19/11/2018
Aanbeveling: Nee

Pluspunten
Reservatie
te lang moeten wachten. Zowel bij heen- als terugreis. Telkens 45 minuten.
Zeker niet voor herhaling vatbaar
Jan
Roeselare

Published on: 16/11/2018
Aanbeveling: Nee

Pluspunten
Goede locatie, scherpe prijs en goede verbinding met vliegveld echt top
De shuttle bus deed er in ons geval erg lang over, de chauffeur liet een dame instappen bij de slagboom en nam de tijd om de weg te wijzen, nadat de dame was uitgestapt stapte de chauffeur ook uit omdat er een auto bij voor hem bij de slagboom er niet uit kon, dit alles duurde erg lang. Dit was, naast het ongeluk waar we in kwamen bij Antwerpen waarbij een dame achter op ons reed in de file het gene waardoor we onze vlucht, op een paar minuten hebben gemist en een hele rompslomp hebben moeten doorstaan met opnieuw boeken voor de dag er op en alles wat hier bij komt met hotel. Moet wel zeggen dat we de chauffeur niet op de hoogte hebben gebracht dat wij enorme haast hadden. Tip is dus dat de chauffeur zich aan de rit moet houden, dame had ook aan andere de weg kunnen vragen en had een andere slagboom kunnen nemen.
De terug reis was daarentegen super

Published on: 15/11/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
er waren bussen
veel te weinig shuttlebussen
om de 15 min een bus klopt niet
door te weinig bussen zijn de bussen overladen en duurt op- en afstappen heel lang

Pluspunten

Stond bij aankomst parking erg lang te wachten voor de slagboom achter de bus. De doorgang werd geblokkeerd door andere auto's maar hier werd geen actie op ondernomen. Dit koste ca 15 minuten (!) Daarnaast heb ik de bus leeg zien vertrekken? en vervolgens >20 minuten gewacht op de volgende bus? Dit moet efficienter/pro-actiever kunnen. Ook zou het fijn zijn een indicatie tekrijgen waar nog parkeerplaatsen vrij zijn.

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
werty
Uitstraling locatie; afhandeling van extra kosten: bij uitloggen op scherm extra kosten van 6 euro (kan ivm vertraagde vlucht) en bij afrekenen bij betaalautomaat 12 euro moeten betalen. Dit geeft mij het gevoel van OPLICHTING. Geen personeel beschikbaar om mij beklacht te doen.
Njord
Alphen aan den Rijn