Bedrijfsgegevens

Provincie:
Land: The Netherlands
Telefoon: (+31) 647484046

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Stinngo
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
4 beoordelingen (12 months)
117 beoordelingen (total)
16039 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan
Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
100% (4)

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Wij gebruiken deze site al zeker 5 jaar en tot volle tevredenheid! Zeer adequaat en prettig overzichtelijk! Wij bevelen het zeker aan aan bedrijven die daar behoefte aan hebben.

Maruca Beek & Tanja de Vries van Colourful Bed and Breakfast

Published on: 08/08/2017
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Hoewel ik persoonlijk kennis heb gemaakt is dat niet persé noodzakelijk. Ze hebben me met alle technische aangelegenheden wat betreft websites en dergelijke geholpen.
Maar dat niet alleen. Ook als ik een wat meer algemene vraag had betreffende het runnen van een eigen B&B bleken ze veel kennis te hebben omtrent het hele bedrijf "toerisme". Mij dank en aanbevelenswaardig.

Insight.amsterdam

Published on: 10/06/2016
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
De Stinngo website ziet er geweldig uit. We krijgen vaak complimenten omdat het er zo mooi uitziet, overzichtelijk is en gebruiksvriendelijk. De agenda werkt ook heel goed voor zowel gasten als eigenaars. De website is voor ons ook gemakkelijk te bewerken.
Dat samen met de korte lijnen en de vriendelijke en vlotte manier waarop hulp wordt geboden, maakt het voor ons een top-website.

Lake View Apartment

Published on: 11/05/2015
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Met Stinggo heb ik zowel een gastvriendelijke, overzichtelijke website kunnen realiseren, als een praktische reserveringsmanager verkregen. Service en ondersteuning zijn top: korte lijnen, snelle reacties. Ik ben zeer tevreden.
Vragen en suggesties zijn uitgewisseld met Hugo.
Pension de Wadvaarder
Midsland Terschelling

Published on: 29/04/2015
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Gebruik de kalender ook op onze website en is zowel voor de gasten als voor de beheerder erg makkelijk en overzichtelijk in gebruik.
Een probleempje met het exporteren van de kalender werd met een niet aflatend enthousiasme opgelost! Kan het iedereen aanbevelen! Domaine Lou Peyrol, Dordogne Frankrijk.

Domaine Lou Peyrol
Urval, Frankrijjk