Bedrijfsgegevens

Provincie:
Land: Nederland
Telefoon: +31 70 204 40 57

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Bynco
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
22 beoordelingen (12 months)
22 beoordelingen (total)
1564 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Amazing service. Helpful right from the start. Couldn't do anything better. Even dropped the car off with a full tank of fuel.
Maybe a way that people can view the car. Maybe come to see it at a location.
James
Amsterdam

16/09/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Super service! Vriendelijk, correct, snel in contact en snel een prachtige auto. Wat wil ik nog meer!!!
Sandra Brons
Hilversum

15/09/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
snel en betrouwbaar
goede service
duidelijke communicatie
Goed contact
Leuke mensen
Duidelijk uitleg over aankoop
Alles geregeld tot in de puntjes.
Foto op Google maps lijkt een beetje onbetrouwbaar. Ziet geen logo oid
Henry
Bierum

02/08/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
We kregen eerlijk en snel een duidelijk antwoord op al onze vragen. Alle plus- en minpunten waren van te voren duidelijk omschreven. Een verademing ten opzichte van de auto showrooms! De auto is netjes thuis afgeleverd. En ook bij levering is alles nog eens netjes en rustig doorgenomen. Het was best een beetje spannend om een auto via internet te kopen maar ik ben superblij met de vriendelijkheid en service van Bynco. De auto rijdt super!
iris
udenhout

31/07/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Het was wel een spannend idee om een auto te kopen via internet. Maar via de chatfunctie en later via de telefoon ben ik uitstekend ingelicht over hoe Bynco werkt, dat voelde meteen vertrouwd aan. Na betaling wordt de auto keurig thuisbezorgd en kreeg ik een complete uitleg over de auto. Ze nemen bij Bynco alle tijd voor je als klant en dan mag je ook nog 2 weken proefrijden. Wat een geweldig idee, na twee weken wist ik zeker; dit is de auto voor mij. Ik kan Bynco zeker aanraden, vriendelijke mensen, goede service en een scherpe prijs. Ik ben zeer tevreden, complimenten voor dit nieuwe concept!
Nicole
Amsterdam

24/07/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Het contact met Bynco verloopt zeer goed, ik werd telkens snel en goed te woord gestaan per telefoon. De auto kon ook erg snel geleverd worden, wat ik fijn vond. Het scheelde weer om nu niet allerlei dealers langs te hoeven gaan. Rijd nu een jonge tweedehands auto voor een goede prijs. Bij aflevering wordt alles rustig, netjes en duidelijk nog eens met je doorgenomen. Ook toen er hier na aankoop nog wat moest worden oplost verliep dit zeer soepel. De kosten werden netjes vergoed, zoals ik ook met Bynco had afgesproken.
Een vergelijktool op de site om makkelijker de verschillende modellen met elkaar te vergelijken is wel handig.
Paul
Weert

23/07/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Zeer snel antwoord bij vragen, erg meedenkend en persoonlijk, goede service, eerlijk en betrokken. Met name toen er nog wat aan de auto na aanschaf moest gebeuren waren ze zeer behulpzaam en werden de kosten door hen vergoed.
Geen!

rietje van iersel
,s-hertogenbosch

28/06/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
What you see is what you get - geen gevalletje "te mooi om waar te zijn".
Zeer klantvriendelijk, geduldig en oprecht.
Snelle en deskundige reactie op vragen.
Kijkje in de kofferbak en motor.
Accessoire pictogrammen veranderen in geschreven specificatie van dealer.
Bij algemene technische specificaties kleur van de auto vermelden.
Objectief promo filmpje over de auto.
Joyce de Jong
Tilburg

27/06/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Geeft een betrouwbaar gevoel. Wij zullen zeker in de toekomst opnieuw een auto bij hun kopen. Wens jullie heel veel succes!
Geen !
Chantal van den Broek