Company

State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: (+31) 26 319 77 40

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Cadac International
1% (4)
3% (8)

Reviews

Positive
Nette draagtas waar de Cadac2 in past.
Suggestions
De Cadac2 is te fragiel gemaakt, zeker de poten zijn niet stevig.
Arjan Eecen
Almere

Published on: 24/08/2019

Bonjour

Concernant la pierre a pizza, je suis entièrement satisfaite. Par contre l année dernier j ai acheté la planche à griller d un côté et plate de l autre mais le revêtement se détache. J en suis à ma deuxième plaque.
Suggestions
Serait il.possible d améliorer le revêtement de vos plaque, ou faire un plat en fonte?
Hannequin
Oye plage

Published on: 22/08/2019

Positive
Bussen gas voldoen aan de verwachtingen.
Suggestions
Bezorgdienst heeft het pakket op het verkeerde adres bezorgd en waarschijnlijk zelf een handtekening gezet voor ontvangst.
De mensen waren 3 weken op vakantie. Na 3 weken hebben zij de fout hersteld en het pakket alsnog bij ons bezorgd.
Comment
Bedankt voor het doorgeven! Mocht dit weer gebeuren, dan graag direct contact opnemen met onze klantenservice: info@cadaceurope.com of telefonisch 026 319 77 74.
C.v.. veenendaal
Vught

Published on: 19/08/2019

Positive
La barbacoa ha llegado con defectos y no se ha informado de la fecha de envío ni se ha enviado el numero de seguimiento del envío.

AROSA SOLUCIONES INTEGRADAS SL
MARBELLA/MALAGA/ESPAÑA

Published on: 22/07/2019

Positive
Prima pan. Bakt heerlijk.
Suggestions
Poten zijn niet te demonteren. Dus niet mee te nemen!!
Comment
Onze campingbarbecues zijn allemaal uitgerust met afneembare of inklapbare poten, juist zodat de barbecue compact meegenomen kan worden op vakantie! Ik adviseer je contact op te nemen met onze klantenservice, per email: info@cadaceurope.com of telefonisch 026 319 77 40.
Karin
Barendrecht

Published on: 12/06/2019

Suggestions
A l'achat, il serait bien systématiquement de fournir le raccord coudé, bien qu'avec celui-ci il ne soit pas possible de replier les pieds et de ranger l'ensemble dans le sac.
Jean
Toulouse

Published on: 21/05/2019

Positive
Na plus bardzo szybka realizacja zamówienia i jakość towaru.
Suggestions
Na minus brak otrzymania jakiegokolwiek potwierdzenia zamówienia, numeru, namiarów na przesyłkę (np. numer do śledzenia przesyłki) czy informacji i kurierze, więc cały czas trzeba było być na miejscu.
Kuba
Warszawa