Company

State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: (+31) 26 319 77 40

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Cadac Service

Total lästig wegen der Bewertung

Published on: 02/11/2019

Nothing to say
Suggestions
You do not answer emails. I have an outstanding complaint that has been totally ignored. My contact details are. tonygrant@btinternet.com. 07777618637
Comment
Our customer service in UK will contact you as soon as possible, to solve your complaint.
Tony Grant
13 East Hill Charminster DORCHESTER DT2 9QL

Published on: 30/09/2019

Positive
Waarom feedback vragen in het Pools? Erg klant onvriendelijk.
Suggestions
Nederlands aub. Of Engels ((ik klte op de link in het Engelstalige deel van de mail)
Comment
Dan is er iets misgegaan! Onze excuses hiervoor.

Published on: 28/08/2019

Hallo.
Was soll ich hier bewerten??? Ich warte seit geraumer Zeit auf eine Antwort. Keiner rührt sich. Naja. Geld haben sie ja bekommen. Das reicht dann wohl auch. Ich koche im Urlaub auf einem esbitkocher. Dann wird das nächste gerät von Campinggaz sein. Nie wieder cadac.

Comment
Wir haben leider keine Nachricht von Ihnen erhalten. Bitte nehmen Sie diesbezüglich mit unserem Kundenservice Kontakt auf (Kundenservice@cadaceurope.com)
Ralf Caprara
Haltern am see

Published on: 24/07/2019

geen
Suggestions
verkeerde info, verkeerde onderdelen opgestuurd, nu nog eens 22 euro voor het opsturen, teruggestuurd vanuit Nederland wegens foutje in adres, regelnevelarij ten top , nog maar eens proberen terug te sturen opnieuw bijna 20 euro, waar zijn we mee bezig?
Koen
Aarschot

Published on: 19/07/2019

Suggestions
Ik bestel 4 ringen en krijg 3 geleverd.
Comment
Wat vervelend dat u 1 ring te weinig heeft ontvangen! Wanneer u een email stuurt naar info@cadaceurope.com zal onze klantenservice u de ontbrekende ring nasturen.

Published on: 01/07/2019

Positive
Het deksel kwam snel binnen maar het handvat was vergeten mee te sturen.
Na mijn mail alsnog snel ontvangen.
Suggestions
Na ontvangst van het handvat heb ik nog 5 maal de pakketdienst aan de deur gehad voor hetzelfde handvat pakket.elke keer weer contact opgenomen met de servicedienst maar het pakket bleef maar komen dat zelfs de pakketbezorger er moedeloos van werd.Door al mijn contact met de sevicedienst onstond er al bijna een relatie. De distributie administratie moet echt beter.
Rob
Hengelo