Bedrijfsgegevens

Plaats: Heemskerk
Provincie:
Land: The Netherlands
Telefoon: 0251 206268

CBD-expert is een webshop gespecialiseerd in de levering van CBD producten. De heilzame werking van CBD wordt steeds beter bekend. Niet alleen alternatieve geneeswijzen maar ook reguliere zorgverleners erkennen de kracht van CBD. Wij leveren al jaren deze prachtige producten door heel Europa. CBD producten gecertificeerd Biologisch en geproduceerd volgens GMP.

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
cbd-expert.nl
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
253 beoordelingen (12 months)
1079 beoordelingen (total)
1% (3)
1% (3)
1% (2)

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Het door mij bestelde product werd snel geleverd.
Ik heb geen contact met het bedrijf moeten zoeken, dus kan geen oordeel geven over de communicatie.
ik heb geen tips, het was gewoon goed
J.Bastiaan
Kampen

Published on: 21/03/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
n/a
n/a
Antwoord cbd-expert.nl
Geachte klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Dit stellen we erg op prijs. We hopen dat uw bestelling naar verwachting zal bevallen. Indien u nog vragen heeft, laat het ons weten. Een prettige dag en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, de Klantenservice
Arthur
Alphen aan den Rijn

Published on: 20/03/2019

Antwoord cbd-expert.nl
Geachte klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. We hopen dat uw bestelling goed zal bevallen. Indien u nog vragen heeft over de producten, laat het ons gerust weten. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, de Klantenservice
André
Renkum

Published on: 18/03/2019

Antwoord cbd-expert.nl
Geachte klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. We hopen dat uw bestelling naar uw verwachting is en dat u hier veel profijt van zult hebben. Als er nog vragen zijn, horen we het graag. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, de Klantenservice
klant

Published on: 14/03/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Makkelijk te bestellen en super snelle levering.
Bij kortingsacties graag de korting er standaard af laten gaan in plaats dat men een kortingscode moet invullen.
Antwoord cbd-expert.nl
Geachte klant, hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat de webshop makkelijk in gebruik is en dat de levering snel binnen was. Wij hebben helaas geen standaard acties. Onze klanten ontvangen wekelijks een nieuwsbrief waarop kortingcodes bekend worden gemaakt van diverse merken. Als u zich wilt aanmelden, laat het ons weten. We hopen dat u veel profijt zult hebben van uw bestelling. Een fijne dag! Met vriendelijke groet, de Klantenservice
Jethro
Amsterdam

Published on: 13/03/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Goed kwaliteit en snelle verzending
Prijs mag wat lager.
Antwoord cbd-expert.nl
Geachte klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de kwaliteit van onze goederen goed bevallen. Wij werken er dagelijks hard aan kwaliteitsproducten te leveren van A merken. Mede hierom hebben wij ons te houden aan de adviesprijs. Het is dus niet mogelijk om hiervan af te wijken. Geniet van uw bestelling en als u nog vragen hebt, laat het ons weten. Een prettige dag. Met vriendelijke groet, de Klantenservice
Ahmed
Arnhem

Published on: 08/03/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Supersnelle service en netjes verpakt!

Antwoord cbd-expert.nl
Geachte klant, vriendelijk dank voor het insturen van uw Kiyoh review. Erg fijn om te horen dat de levering en verpakking in goede orde zijn ontvangen. We hopen dat u veel profijt zult hebben van uw bestelling. Als u nog vragen heeft, stel deze gerust. Een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, de Klantenservice
Ronald
Sibculo

Published on: 07/03/2019

Antwoord cbd-expert.nl
Geachte klant, dank voor uw review. Dit wordt zeer gewaardeerd. We hopen dat alles naar uw verwachting is verlopen. Indien u nog vragen heeft over de bestelling, laat het ons gerust weten. We wensen u veel plezier met de aankoop en hopen u weer de volgende keer terug te zien. Met vriendelijke groet, de Klantenservice
Joost
IJmuiden

Published on: 06/03/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Mails, aanbiedingen, snelle levertijd, correct verpakt, naam bedrijf niet te zien op verpakking
Prijs per stuk zou wel.iets lager mogen
Antwoord cbd-expert.nl
Geachte klant, hartelijk dank voor uw review. Wat geweldig te horen dat u zo een positieve ervaring bij ons heeft beleefd. Wij hanteren adviesprijzen bij ons merken. Het is dus niet mogelijk de prijs aan te passen. Wel kunt u profiteren van stapelkorting bij aankoop van meerdere aantallen. We hopen dat u veel profijt zult hebben van uw bestelling. Indien er nog vragen zijn, kunt u altijd contact met opnemen. Een fijne dag. Met vriendelijke groet, de Klantenservice
Rehorst
Noordwolde, Friesland

Published on: 03/03/2019

Antwoord cbd-expert.nl
Geachte Klant, hartelijk dank voor uw review. Dit wordt zeer gewaardeerd. We hopen dat u erg blij zult met uw aankoop. We zien dat we iets lager scoren bij de communicatie. U kunt ons altijd bereiken voor vragen of advies. Wij zijn bereikbaar per mail en telefoon op de genoemde tijden. Een prettige dag en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, de Klantenservice
Jacqueline
Biddinghuizen