Company

Location: Heemskerk
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0251 206268

CBD-expert is een webshop gespecialiseerd in de levering van CBD producten. De heilzame werking van CBD wordt steeds beter bekend. Niet alleen alternatieve geneeswijzen maar ook reguliere zorgverleners erkennen de kracht van CBD. Wij leveren al jaren deze prachtige producten door heel Europa. CBD producten gecertificeerd Biologisch en geproduceerd volgens GMP.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

cbd-expert.nl
1% (3)

Reviews

rien
Suggestions
Inacceptable ! Cela fait 3 semaines que j'ai passé commande de l'huile CBD, réglé le jour même et je n'ai toujours rien reçu.
J'ai envoyé un mail, il y a plusieurs jours et je n'ai toujours pas de réponse. Ne surtout pas commander sur ce site !
DEJOIE
FRANCE

Published on: 27/04/2019

Comment
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat deze gezien de gegeven score niet naar tevredenheid is. Wellicht dat u ons wat meer wilt inlichten hierover? We hebben u reeds een mail gestuurd. In afwachting van uw reactie. Hoogachtend, de Klantenservice CBD-Expert.
Gert-Jan
Enschede

Published on: 23/02/2019

Suggestions
De CBD pasta in spuit is vloeibaar. Daarom niet te doseren, schiet een enorme straal uit, hoe voorzichtig je het ook doet. Al;s ik dit bij het product als beoordeling verneld komt het er niet bij te staan. Let op: de beoordelingen zijn dus niet betrouwbaar
Comment
Geachte Klant, Dank voor uw Review. Wat vervelend dat het product niet aan uw verwachting voldoet. Wij hebben dit reeds voorgelegd aan ons leverancier. De resultaten kunt u lezen in de mail.
We helpen u graag verder naar een passende oplossing. Hoogachtend, de Klantenservice CBD Expert.
F
ZWolle