Company

State:
Country: België
Phone/Email: 03 8082700

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Coolblue.be
4% (99)
5% (127)

Reviews

Suggestions
Artikel werd niet de volgende dag bezorgd maar pas 3 dagen later. Toen was ik niet thuis en heb ik dus zelf het artikel moeten gaan ophalen bij de post. Dus geen gratis volgende dag bezorging zoals beloofd.
Klant

Published on: 12/09/2019
Suggestions
Morgen geleverd klopt niet voor bestelling op vrijdag. Niet tevreden.
Dag Sven,

Dankjewel voor de feedback en wat vervelend voor je dat de bestelling niet op tijd werd bezorgd. Op de track & trace van Bpost merk ik op dat je het pakket kunt afhalen op het postpunt.

Als commerciële geste heb ik een waardebon toegevoegd aan je account die je kunt gebruiken bij een volgende bestelling. Je hoeft hier zelf niets voor in te geven, dit gaat automatisch van je account.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geholpen.

Vriendelijke groeten,

Sven

Published on: 09/09/2019
Suggestions
Bij de bestelling van SLIM FOLIO voor ipad werd AZERTY gekocht (en ook in de bevestiging vermeld) maar ik kreeg een QUERTY geleverd. Wanneer gaan Nederlanders eens beseffen dat we in België met AZERTY werken, dus ook de Nederlandstaligen.
Beste,

Zoals daarnet besproken via telefoon ontving je enkel een verpakking waar Qwerty opstond maar het uiteindelijke artikel was wel een Azerty toetsenbord.

Ik wens je veel plezier met je aankoop toe.

Vriendelijke groeten,

Best Antwerp Tours
Wilrijk (Antwerpen)

Published on: 09/09/2019
Suggestions
Délai de livraison à respecter. Commander aujourd’hui recevoir demain est ce que vous avez promis
Rassoul

Published on: 06/09/2019
Suggestions
L'imprimante Brother MFC-L2710DW commandée a tous ses boutons de contrôle imprimés en néerlandais/anglais ! C'est lamentable. C'est un appareil spécifiquement conçu pour le marché néerlandophone que vous vendez en Belgique francophone !
Bonjour Jean-Michel,

Nous vous remercions de votre rétroaction.

Je comprends que vous n'aimez pas ne pas recevoir un appareil dans votre langue. Le fait est que nous devons livrer nos appareils dans l'une des trois langues nationales. Malheureusement, il n'est pas possible de livrer un appareil séparé pour chaque langue nationale.

Si vous n'êtes pas satisfait de votre appareil, vous pouvez le retourner dans les 30 jours.

J'espère vous avoir suffisamment informé.

Glenn de Coolblue
Jean-Michel
Limelette

Published on: 05/09/2019
Normaal ok
Suggestions
Ik heb mijn pakje nog niet gekregen
Dag Franky,

Dankjewel voor je bericht.

Wat vervelend voor je dat het pakket nog niet bij je is toegekomen. Volgens ons systeem is het afgeleverd in een postpunt. Meer informatie hierover sturen we je via een aparte e-mail toe.

Met vriendelijke groeten,

Klant

Published on: 04/09/2019
Positive
J'ai commander chez vous le vendredi et j'ai payer un supplément pour être livrer le lendemain et je n'ai toujours pas reçu mon colis
Déçu...
Cher M. Lecaille,

Nous sommes désolés que votre commande n'ait pas été livrée comme promis, nous nous en excusons.

D'après les informations que nous avons pu trouver, ce problème a déjà été traité par notre service clientèle.

N'hésitez pas de nous contacter s'il y a toujours un problème.

Cordialement,

Coolblue
Lecaille david
Ninove

Published on: 03/09/2019
Positive
Reçu ma commande en bonne et due forme
Suggestions
Mais pas le lendemain comme promis
Cher M. Gomez,

N'hésitez pas de nous contacter s'il y a toujours un problème.

Cordialement,

Coolblue
Manu
Riemst

Published on: 03/09/2019
Positive
Meestal tevreden met de geleverde goederen. Klantvriendelijkheid is ook goed
Suggestions
Een goede pakjesleverancier zoeken. Op Bpost valt niet te vertrouwen!
Beste,

Het spijt ons te lezen dat je niet tevreden bent met de leveringsdienst van Bpost. In tegenstelling tot jouw ervaring is onze ervaring met hun diensten erg positief. Slechte een fractie van de pakketten die wij dagelijks verzenden worden niet tijdig geleverd. Het spreekt voor zich dat wij als webshop de kwaliteit van hun diensten constant monitoren. Tot op heden is er voor ons geen reden om op zoek te gaan naar een andere leverancier.

Met vriendelijke groet,

Thomas van Coolblue.
Olivier
Londerzeel

Published on: 02/09/2019
Positive
- de vaatwasser is geleverd en werkt prima
- chatservice werkt fijn, maar de beloftes die daar gedaan zijn zijn niet allemaal waargemaakt.
- vóór 23.59 besteld betekende bij mij zondag besteld en woensdag pas geleverd
- géén mail ontvangen binnen een uur en na een chat ook niet na 72 uur. Sowieso geen mail ontvangen ter bevestiging
- de bezorging vaas niet binnen de tijdspanne
- geen bericht half uur voor de komst maar stonden opeens voor de deur
- bezorgers deden alsof ze niet wisten dat ze de vaatwasser moesten aansluiten
- zeiden dat er in de mail stond dat ik de oude machine had moeten afkoppelen, geen mail gehad maar ik betwijfel deze situatie
- een van de bezorgers was duidelijk liever lui dan moe en wilde zo snel mogelijk verder. De ander heeft mij prima te woord gestaan en mij antwoord gegeven.
- demonstratie was alleen om te laten zien dat hij aan en uit kon.
-als hij het niet zou doen moest ik maar naar de Servië balie bellen, daar zijn weer andere mensen voor zei de eerste luie bezorger.
- al met al heb ik de sfeer goed gehouden maar de service waar jullie voor staan was ver te zoeken.
- als jullie doen wat jullie adverteren zou ik jullie aanbevelen maar mijn ervaring is anders en waarschijnlijk niet de bedoeling geweest.
Graag een reactie
Dag Charlotte,

Dankjewel voor de feedback en wat vervelend voor je om zo'n nare ervaring mee te moeten maken bij de bezorging. Dat is niet de bedoeling.

Om op je suggesties terug te komen, sturen we je nog een e-mail. Helaas is het reactievenster bij Kiyoh net iets te te kort hiervoor.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte