Bedrijfsgegevens

Plaats: Gent
Provincie: Oost-Vlaanderen
Land: Belgium
Telefoon: 070/69.00.53

Online groothandel voor schrijnwerk op maat, ook voor particulieren en mogelijke plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, screens, garagepoorten en zonneluifels behoren tot ons gamma.

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Creazza
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
14 beoordelingen (12 months)
14 beoordelingen (total)
343 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan
Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
86% (12)
14% (2)

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Ik bestelde een rolluikblad ter vervanging van een pvc rolluikblad. De prijs was zeer competitief. E-mails werden altijd snel beantwoord. Ik zou hier zeker opnieuw bestellen
De opvolging van een bestelling kan beter: een statusupdate via de website en e-mail moet mogelijk zijn. Beter ook een datum van levering afspreken in plaats van een half uur op voorhand te bellen. Dat is duidelijker voor iedereen.
Antwoord Creazza
Bedankt voor uw feedback. We gaan de verbeterpunten zeker verwerken in de volgende update.
Rob
Hoegaarden

Published on: 30/10/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
vlot en duidelijk verkoopgesprek met medewerker bedrijf
Bij levering is een email met bijlage belooft met de gebruikshandleiding om het rolluik zelf te installeren. Tot op heden is hier nog steeds niets verzonden! Tussendoor heb ik al opnieuw contact gehad met de verkoper die opnieuw heeft belooft om de handleiding van het rolluik door te zenden. Momenteel ben ik nog steeds wachtende!
Enkele dagen na de beoordeling heeft het bedrijf Creazza een nieuwe, prachtige, hedendaagse en duidelijke instructiefilm toegezonden om het rolluik met lint zelf te installeren. Het bedrijf heeft hiermee zijn kwaliteitsvolle label waargemaakt waar woorden ook daden zijn!
Patrick Ameye
Visspaanstraat 83 8000 Brugge

Published on: 11/10/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
vlot en duidelijk verkoopgesprek met medewerker bedrijf

Visspaanstraat 83 8000 Brugge
26/09/2018

Aanbeveling: ja

Pluspunten
Snelle levering, zeer scherpe prijs

Evelien
Merelbeke

Published on: 10/10/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Zeer goede service.
Persoonlijk advies en ondersteuning.
Echt top!

Ben
Beveren-Waas

Published on: 02/10/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Vlotte en gebruiksvriendelijke site
Vlotte levering
Voor herhaling vatbaar

Johan
Sint Job in't Goor

Published on: 01/10/2018

Pluspunten
Opgegeven maat voor de 2 rolluiklamellen was 1,82 m., , doch gekregen 1 x 1,82 m en 1x 1,822 m. Doch de plaatsers hebben het goed opgelost gekregen.
Antwoord Creazza
Bedankt voor uw feedback. Het is sterk aan te raden een minimum speling te nemen van 10mm tot 15mm zodat dit eventuele niet evenwijdige geleiders of uitzetting van de lamellen of eventuele afwijkingen van maatopname, kan opvangen.
Beckers
Landen

Published on: 30/09/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
materiaal beantwoordt aan de verwachtingen en werd keurig afgeleverd.
het vraagt enig zoekwerk op de site om het geheel samen te stellen om een compleet rolluik te bekomen.
Joseph
Lochristi

Published on: 26/09/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Prima afmetingen, exacte kleur,... snelle levering...
Beter plannen voor levering, en niet 20min. op voorhand verwittigen...terwijl de klant op vakantie is en onmogelijk de rolluik kan ontvangen.
Antwoord Creazza
bedankt voor uw feedback, zoals toen telefonisch uitgelegd worden de schrijnwerk producten op maat rechtstreeks vanuit de productie, gratis, snel en goed verpakt, geleverd op elk adres.
Sylvie
Boom