Bedrijfsgegevens

Plaats: Beringen
Provincie:
Land: België
Telefoon: +32 11 81 50 50

Engels produceert en levert kunststof bakken, pallets, palletboxen, afvalcontainers en magazijninrichting voor verschillende branches en toepassingen, zoals logistiek, opslag, duurzaam verpakken, lekpreventie, afvalscheiden en - inzamelen.

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Engelslogistics.be
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
74 beoordelingen (12 months)
133 beoordelingen (total)
2412 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
jullie dienstenlevering kan tot op heden niet worden beoordeelt daar wij onze bestelling van 19/12 nog niet hebben mogen ontvangen. Ook nog geen mail dat het product op transport zou zijn gezet. Kan dit alvast even worden nagekeken? Waarvoor dank, Ellen

orderbevestiging: VB057151
Antwoord Engelslogistics.be
De palletboxen die u besteld heeft, zijn tijdelijk uit stock. Volgende week zijn deze boxen terug beschikbaar en zal uw levering uitgevoerd worden.

Het mailtje tot feedback wordt automatisch uitgestuurd en dit 5 dagen na uw bestelling.

Uiteraard kan u onze service beoordelen na ontvangst van de goederen.

het Engels salesteam
Eccholine
Antwerpen

02/01/2018

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Caisses d'excellente qualité
Rapidité de livraison
Rien à dire, c'est top!
Olivier/Punch AV
Bruxelles

13/12/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
snelle service
klant

20/11/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Claeys Raphael
Wachtebeke

24/09/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Goede prijzen, contact per mail was goed na de bestelling, levering was in orde.
Vooraleer ik mijn bestelling plaatste heb ik 2x via de website een vraag gesteld over de mogelijkheid tot afhalen bij jullie omdat ik bij de webbestelling deze keuze niet kon maken. Op de website stond wel vermeld dat dit mogelijk was. Hier heb ik geen antwoord op ontvangen, maar toen ik nogmaals keek om te bestellen, zag ik dat de levering plots gratis was. Ik heb dan besteld zonder het antwoord af te wachten.
Gwendy
Kuringen

21/09/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Footbulle sprl
Quenast

18/09/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
overzichtelijke shop en goede communicatie
Snelle handeling na klacht
Buiten dat ze de verkeerde producten geleverd hebben is het een vrij positieve ervaring
Mochten iets duidelijker laten weten wanneer ze de foute producten kwamen ophalen nu stonden ze opeens hier .
Vindt het wel raar dat ze foute onderdelen komen ophalen en niet de juiste meebrengen zou een transport uitsparen .
SIRRIS
Heverlee

14/09/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Franck - sac.bio
Uccle

08/09/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Réponse rapide au "t'chat" (pas de réponse au mail de contact) mais 6 jours après ma commande, pour des produits en stock, ils ne sont toujours pas expédiés... J'ai reçu plus vite la demande d'évaluation que ma commande... C'est risible
Une communication plus claire du traitement de la commande...
Antwoord Engelslogistics.be
Votre commande est expédiée aujourd’hui après 4 jours ouvrables. En faite nous expédions seulement en semaine (du lundi ou vendredi). La demande d’évaluation est automatiquement envoyée par mail après 5 jours.
L'équipe de vente Engels

Frédéric
Mons

05/09/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
klant

03/09/2017