Bedrijfsgegevens

Plaats: Eindhoven
Provincie:
Land: The Netherlands
Telefoon: 0402629222

Engels produceert en levert kunststof bakken, pallets, palletboxen, afvalcontainers en magazijninrichting voor verschillende branches en toepassingen, zoals logistiek, opslag, duurzaam verpakken, lekpreventie, afvalscheiden en - inzamelen.

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Engelslogistiek.nl
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
71 beoordelingen (12 months)
240 beoordelingen (total)
3% (2)
4% (3)
3% (2)

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Eigenlijk 5 sterren, maar dan klopt de omschrijving niet.
Verder goede en vriendelijke service!
Ik had een bestelling geplaatst via de webshop en betaald via iDeal.

Na verloop van tijd kreeg ik een orderbevestiging en een factuur... maar bestelling was al betaald.
Ik heb geen bericht ontvangen dat de bestelling klaar lag en ik de bestelling kon afhalen in Eindhoven, voor navraag heb ik telefonisch contact gezocht.

Dus wat verbetering in de processen is aan te bevelen.

Nogmaals: goede en vriendelijke service van de mensen aan de telefoon en op het kantoor in Eindhoven.
Ambrosius
Horst

Published on: 20/02/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Snelle en correcte levering
Gedegen kwaliteit
De zoekfunctie naar de juiste bakken zou gemakkelijker zijn als er gesorteerd kon worden op bijv alleen transportbakken van 40x30, en dat dan ook meteen alle varianten te zien zijn.
Pietparts New-Old-Stock
Neer

Published on: 20/02/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
geleverd materiaal is in orde
op zondag bestellen en pas op vrijdag leveren is absoluut niet wat ik verwacht van een nederlandse webshop.

factuur gegevens die in de order staan kun je domweg overnemen ook dat gaat niet goed. Erg jammer en terleurstellend
Antwoord Engelslogistiek.nl
Beste klant,
Jammer dat u ontevreden bent. Ik begrijp uw teleurstelling over de levertijd. Het komt doordat de goederen in ons Belgische magazijn op voorraad waren, maar niet in Nederland. Het duurt dan altijd een paar dagen langer. De vergissing omtrent het factuuradres kwam doordat een van uw andere entiteiten bij ons al bekend was als klant op hetzelfde adres. Per abuis is dat bedrijf gekozen. Onze excuses daarvoor. We hopen u spoedig weer als klant te mogen begroeten.
Salesteam Engels
rene
Schijndel

Published on: 18/02/2019
Aanbeveling: Nee

Pluspunten
Goed product en snelle levering
In de deksel staat het Engels logo en wij verkopen hier een product in en willen hier liever geen andere naam op hebben staan.
Antwoord Engelslogistiek.nl
Beste klant,

Dank u wel voor uw feedback. Het klopt dat wij onze merknaam Engels standaard op onze producten hebben staan. U weet hiermee zeker dat u te maken hebt met een kwaliteitsproduct. Fijn dat u tevreden bent over onze producten en snelheid van leveren.
Met vriendelijke groet,
Salesteam Engels
Remco
Oostzaan

Published on: 14/02/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Snelle levering en vriendelijk onthaal bij het afhalen op locatie.

Herman
Noordwijk

Published on: 14/02/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Snelle levering, kwaliteit prima.

JC-Electronics
Leek

Published on: 11/02/2019

LAPROCON
Heeze

Published on: 11/02/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Product alleen bij jullie beschikbaar
Op 1 euro na kwam ik niet tot gratis verzending. Mail daarover gestuurd waarom ik 15 euro verzendkosten moest betalen.
Kreeg als antwoord dat ik als ik nog 1 euro extra zou besteden wel gratis verzending had.
Correcte conclusie maar niet heel klantvriendelijk. Beetje out of the box denken lijkt mij op lange termijn verstandiger.
Vooral omdat het mail contact er toch al was.
Broertjes Sate
Dordrecht

Published on: 05/02/2019
Aanbeveling: Nee

Pluspunten
Mooie bakken voor een nette prijs!
En stond snel klaar
Johan Methorst