Company

State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 088 35 35 353

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Epplejeck
2% (61)
2% (44)

Reviews

Positive
Super snelle serves, mooie winkel en over de kingsland sokken: zijn geweldig! Super kwaliteit voor een prima prijs!
Customer

Published on: 13/04/2019

Positive
Onvriendelijk personeel. Was rijbroeken aan het passen, niemand die me komt helpen. Ging naar de kassa om hulp te vragen, waren 2 personeelsleden spontaan druk. Dus zelf via de site gekeken welke maten er in de winkel aanwezig waren en via de site besteld. Totaal niet klantvriendelijk! Terwijl het een leuke winkel is.
Suggestions
Werk aan de klantvriendelijkheid!!
Comment
Hoi Hanna,
Bedankt voor je feedback.
Oei, dat klinkt heel vervelend!
Indien gewenst horen we graag van je wat er precies is gebeurd en in welk filiaal!
Groetjes Rianne van Epplejeck
Hanna

Published on: 12/04/2019

Positive
2 items besteld: eentje snel geleverd en op het andere wacht ik nog steeds. Op 11/3 besteld en op 18/3 geïnformeerd en ze meldden mij dat het diezelfde week nog zou verstuurd worden. We zijn anderhalve week verder en ik heb nog steeds niets gehoord.
Suggestions
Zet geen items te koop die niet voorradig zijn.
Comment
Hoi Wendy,
Bedankt voor je beoordeling.
Ik heb even onze conversaties met elkaar er bij gezocht maar zoals mijn collega dit ook al heeft uitgelegd bieden wij bepaalde producten alvast aan met de melding 'binnenkort leverbaar' omdat wij je de kans willen bieden om dit alvast te kunnen bestellen!
Groetjes Rianne van Epplejeck
Wendy Schuyten
Tafelbosstraat 6A, Glabbeek

Published on: 11/04/2019

Suggestions
de deken valt groter dan de andere eppeljeck dekens
Marisca
urk

Published on: 09/04/2019

Positive
Het touw heeft een degelijke sluiting en ligt aangenaam in het hand. Het touw is aangenaam zacht en zal niet snijden als het touw door je handen glijd.
Suggestions
Doordat het touw geweven is met heel fijne touwtjes komen er snel haken in het touw en blijf je makkelijk ergens haperen. Na het eerste gebruik waren er al enkele haken in.
Katrien
Belgie

Published on: 09/04/2019

Positive
alles geleverd conform afspraak, op tijd.
Suggestions
helaas is het graasmasker zo klein dat zelfs mijn paard met een Cob maat een full graasmasker niet om haar neus past.
hanneke klopper
mander

Published on: 08/04/2019

Positive
Snel in huis, groot assortiment.
Gratis retourneren.
Tamar
Zwijndrecht

Published on: 07/04/2019

Positive
Heel vlot naar levering toe
Ook vlotte communicatie
Suggestions
Twee weken geleden bestel ik een BR peesbeschermersset maat COB, maar ontvang echter een maat Pony (of wat er alvast voor doorging). Omdat terugsturen me omslachtig leek en we toch voorbij Zaventem moesten, besloten we het artikel zelf te gaan omruilen voor een Full. Handig voor iedereen, snel en geen verzendingskosten voor niemand. Zomaar omruilen ging echter niet, we moesten het artikel opnieuw aankopen (het geld van het oorspronkelijke artikel zou geretourneerd worden), maar dezelfde korting was niet meer mogelijk. Zodoende moesten we 7 € extra betalen, wat voor ons een gewone omruiling leek. Nog nooit meegemaakt.
jurgen
wakken

Published on: 07/04/2019

Positive
Hoewel ik het niet gebruik voor een paard, doch het voldoet prima voor behandeling van mijn huid.
Suggestions
Verdere beoordeling niet nodig.
Ik heb al eerder bestellingen gedaan.
Customer

Published on: 04/04/2019

Positive
Retour afleveren in de winkel
Suggestions
Na ruim 2 weken het retour bedrag nog niet ontvangen. Dit vind ik erg lang duren.
Marloes Brandenburg-Nijman
Heerhugowaard