Company

State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 088 35 35 353

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Epplejeck
18371 views
96% recommends this company

Reviews

Positive
snelle levering, produkt goede prijs/kwaliteit verhouding
ronald
Den Helder

Positive
Alles werkte op de website volgens behoren. Ook een snelle en nette afhandeling qua betaling en bestelbevestiging.
Suggestions
Mijn product bleek uiteindelijk niet op voorraad en daar baalde ik behoorlijk van. Er werd na wat navragen pas gekomen met een eventueel alternatief, maar deze waren helaas niet naar mijn zin.
Dus: als iets uitverkocht is ook niet meer op de site laten staan dat klanten teleurgesteld worden.
Maayke
Amersfoort

Suggestions
Niet klantvriendelijk dat ik zelf portokosten moet betalen bij retourneren. Bijna 7 euro voor een ruiling. Meeste bedrijven hebben antwoord nummer
Customer

Recommendation: No

Positive
Super snelle levering via de webshop.
Suggestions
De artikelen zouden wat beter verpakt kunnen worden. De artikelen zaten verfrommeld in een doos.
M. van Os
Nuenen

Positive
De bestelling kwam snel en netjes verpakt!
Suggestions
De kleur van de hengsels van de bestelde poetstas viel in het echt wat anders uit dan op de foto op de website. Wij dachten donkerroze, maar blijkt donkerrood. Evengoed is dochter blij met de tas.
B
Almere

Positive
Super snel in huis, zondagavond besteld - maandag in huis. Had een jas besteld, en hij past perfect, helemaal blij mee.
Suggestions
Nav mijn bestelling, geen verbeterpunten.
Sanne
Doetinchem

Positive
Epplejeck Heemskerk is de winkel met het aardigste en meest behulpzame personeel dat ik ken.
Comment
Wat super leuk om te horen Pascale, bedankt voor de feedback, ik ga het aan ze doorgeven!

Groetjes Klaas van EJ
Pascale
Uitgeest

Positive
Veel keus en snelle levering!
Suggestions
Ik kreeg dag 1 het eerste artikel en de dag erna het 2e artikel, dat is voor jullie denk ik zonde van de extra verzendkosten, maar voor mij wel service natuurlijk!
Comment
Beste, bedankt voor de terugkoppeling en het meedenken! Soms hebben we niet alle producten voorradig in één magazijn en moet het uit verschillende locaties verzonden worden. We proberen altijd alvast te versturen wat we hebben, zodat klanten niet zolang hoeven te wachten. Bedankt voor de bestelling en veel plezier ervan!
Groetjes Klaas van EJ
Epplejeck
Eindhoven

Positive
Ik bestelde online een halster dat te klein was maar had het op korte termijn nodig dus terugsturen en opnieuw bestellen was geen optie.
Dus ik belde met Claudia in Zwolle, mijn man zou daar die middag in de buurt zijn maar heeft er geen verstand van.
Claudia heeft voor mij het juiste halster klaar gelegd met nog iets dat ik vergeten was te bestellen, zodat mijn man dit direct bij de kassa kon ruilen.
Geweldige service, heel fijn geholpen!
Voordat ik naar de andere kant van NL verhuisde kwam ik bij de EJ in Heemskerk, wat een verschil, wat betreft klantvriendelijkheid kunnen ze daar nog wat leren van de dames in Zwolle!
Mirella de Bondt
Diffelen.