Company

Website: www.ej.nl
Adress: De Meerpaal 8
Zipcode: 9206AJ
Location: Drachten
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 088 35 35 353

KiyOh principles:

  • All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines 
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.
  • Reviews with a score below 6 are visible 14 days after they have been submitted

Epplejeck
Total score
8.8
out of 10
Most recent review
today
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
3434 reviews (12 months)
6406 reviews (total)
29040 views
97% recommends this company
Filter reviews on the amount of stars for reviews within the last 12 months
67% (2302)
24% (821)
5% (182)
2% (67)
2% (66)

Reviews

1
Positive
 
Suggestions
Twee shirts als cadeautje voor een kennis besteld, met betaalwijze afterpay. Helaas maar 1 geleverd, dus deze heb ik ook weer retour gestuurd (koste ook weer verzendkosten).

Nu krijg ik opeens een aanmaning van afterpay, omdat ik de verzendkosten en afterpay kosten niet heb betaald. Beetje raar dat die open staan daar EppleJack niet aan zijn leveringsplicht heeft voldaan en dus ook geen spraken kan zijn van kosten.
Comment
Hallo, bedankt voor je reactie. Wat jammer dat er een product was uitverkocht. Onze excuses hiervoor. Wanneer je met AfterPay besteld betaal je €3,- voor de betaalmogelijkheid en bestellingen onder de €49,- betaal je €3,95. Deze kosten dienen betaald te worden.
Maraesja de Hoop
Colijnsplaat

Published on: 15/10/2018
Recommendation: No


10
Positive
Superservice, aardige medewerkers!
Suggestions
 
Daniella
Utrecht

Published on: 13/10/2018
Recommendation: Yes


1
Positive
Fijne webshop, groot aanbod, vaak kortingsacties.
Suggestions
Bestelling geplaatst van 200 euro, dag later bleken ze een feestdag te hebben, waarbij 15% korting werd gegeven op artikelen die ik had gekocht. Voor mij scheelde dit een aanzienlijk bedrag in korting, maar hier werd niet in tegemoet gekomen. Moest de artikelen maar opnieuw bestellen, terwijl ik ze nog niet eens in huis had. Hoe klantonvriendelijk en niet efficiënt voor beide partijen!!!! Slechte zaak.
Comment
Hallo Karin, deze korting was 1 dag geldig, altijd jammer als je een korting mist. Je mag de producten binnen 14 dagen retourneren en opnieuw bestellen voor de korting. Wij snappen dat dit was inspanning kost, maar wij moeten ergens een lijn trekken.
Karin van Beek
Venlo

Published on: 10/10/2018
Recommendation: Yes


7
Positive
Fijn bedrijf met mooie producten
Suggestions
De kwaliteit valt soms tegen, heb bijvoorbeeld een kingsland broek gekocht in mei en alle silicone laten los...
Abigail
Deventer

Published on: 04/10/2018
Recommendation: Yes


8
Positive
 
Suggestions
 
MARIE
ZANDVOORT

Published on: 14/09/2018
Recommendation: Yes


10
Positive
10+ voor de service!
Suggestions
 
Christa Leeuw
Enschede

Published on: 06/09/2018
Recommendation: Yes


10
Positive
Service, orderproces, bevestiging, snelheid van levering.
Suggestions
 
Jacqueline La Riviere
Rotterdam

Published on: 05/09/2018
Recommendation: Yes


10
Positive
 
Suggestions
 
Saskia

Published on: 05/09/2018
Recommendation: Yes


1
Positive
Winkel in Zwolle heeft het super opgelost
Suggestions
Vliegenspray besteld op de website, ingedeukt werd hij bezorgd, en daardoor kwam er niets uit. Ik heb de klantenservice hierover gebeld en moest een foto sturen waarna ze zouden beoordelen wat er mee gedaan zou worden. Belachelijk, hij kwam al kapot aan! Winkel in Zwolle gebeld en die hebben mij meteen een nieuwe gegeven! Nooit meer een online bestelling voor mij!!!!
Comment
Beste Kelly,

Bedankt voor je feedback. wat vervelend dat de vliegenspray kapot is gegaan tijdens de zending!
Helaas kunnen wij niet zomaar nieuwe producten opsturen en zijn hier bepaalde procedures voor. Vandaar dat wij even om een foto vragen om aan de hand daarvan een passende oplossing te kunnen bieden.
Fijn dat het in ieder geval goed is opgelost alsnog, excuses nogmaals voor het ongemak!
Kelly van de Luijtgaarden
Dronten

Published on: 04/09/2018
Recommendation: No


2
Positive
Snelle levering
Suggestions
Ik vind het echt belachelijk dat je veel geld aan het terug sturen moet betalen het lijkt mij dat dit voor het bedrijf is. Ik ga niks meer online bestellen bij jullie
Indy
Purmerend

Published on: 02/09/2018
Recommendation: Yes


Loading...
More reviews...