Company

State:
Country: Nederland
Phone/Email:

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Exact
5132 views
99% recommends this company

Reviews

Positive
Support afdeling is erg professioneel.
Suggestions
Verkoopteam belooft in eerste instantie van alles om je als nieuwe klant binnen te halen. Dat is de reden dat ze afspraken niet per mail vastleggen maar telefonisch, om later makkelijk er van af te zijn!

Tot heden waren wij een van ambassadeurs van Exact online. Echter zijn ze nu als diepste bij mij gezakt. Inmiddels ben ik meer dan 20 dagen aan het wachten omdat mijn verzoek reeds in behandeling is. Hier wordt er zoals verwacht op geen enkele manier en ook door niemand (met minimaal 5 personen gesproken) aandacht aan besteed.
Coolmix
Eindhoven

29/12/2016

Recommendation: No

Positive
Het is makkelijk om te gebruiken vooral voor beginner. Via internet kan je overal inloggen, gegevens bekijken en bijwerken.
Everlight Europe B.V.

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk pakket
Meer rapporten & overzichten
BelgoBits BVBA

Positive
I do not have any comments for this company at this moment.
Exact Online Belgium

Positive
Cloud software met voldoende servercapaciteit. Werkt van overal en bijna net zo snel als offline software. Eenmaal je de denkwijze doorhebt, merk je dat Exact een zeer degelijk en betrouwbaar boekhoudpakket is met extra mogelijkheden en modulair samentestellen. Je betaalt alleen wat je nodig hebt. Standaard voorzien voor 2 ondernemeningen, handig en kostenbesparend.
Suggestions
Updates zijn soms te marketing gebonden. Klanten en leveranciers vind je terug onder relaties.Daar heb je klanten, prospects en nu ook suspects. Suspects ??? Weer zo'n Angelsaksiche mode marketing term. Dat hoeft echt niet in een Belgisch "boekhoudprogramma" .
Backupmogelijkheden moeten uitgebreider en backup politiek is onduidelijk. Wie is de eindverantwoordelijke van uw gegevens U of de cloud servers van Exact?
Mesyc nv
Schoten

Positive
Wij worden tijdig op de hoogte gesteld bij gebruikswijzigingen of wjizigingen aan layout.
De mailings die wij ontvangen van Exact met extra info zijn mooi meegenomen
non
Danièle/ABS cvba
Vilvoorde

Innovatief
Goede ondersteuning
Suggestions
De innovatie is groot maar ik kom er niet toe de goede dingen voor ons te selecteren - persoonlijker aanbod ???
AVT
Houthalen

Positive
I do not have any comments for this company at this moment.
Gerry
Zele

Positive
eenvoudige setup en snel aan de slag
menu's zijn duidelijk
goede interface naar excel
veel mogelijkheden voor de prijs (in vergelijk met andere pakketten)
digitalisering van documenten

de mailbox om digitaal documenten te ontvangen (scan)
Suggestions
geen mogelijkheid om btw-aangiften te doen voor een btw-eenheid (2 btw vennootschappen dienen gezamenlijk btw-aangifte in). hierdoor moet je manueel gaan optellen in intervat en manuele aangifte doen

menu structuur om opgeslagen documenten terug te vinden is niet echt overzichtelijk.
Denakri BVBA
Heimolenstraat 160A, 9100 Sint-Niklaas