Unternehmen

Telefon/E-Mail:

KiyOh-Prinzipien:

• Alle Kunden dürfen eine Bewertung schreiben
  • Bewertungen müssen die Nutzungsbedingungen erfüllen
  • Prüfungen, um gefälschte Bewertungen so viel wie möglich abzuwehren: Weiterlesen
  • Melden Sie Missbrauch oder andere Sachen hier
Legende
>90 Tage
30-90 Tage
<30 Tage
182 Bewertungen (12 months)
661 Bewertungen (total)
5131 Besichtigungen
99 % empfehlen dieses Unternehmen

Bewertungen

Positiv(e)
Support afdeling is erg professioneel.
Hinweise
Verkoopteam belooft in eerste instantie van alles om je als nieuwe klant binnen te halen. Dat is de reden dat ze afspraken niet per mail vastleggen maar telefonisch, om later makkelijk er van af te zijn!

Tot heden waren wij een van ambassadeurs van Exact online. Echter zijn ze nu als diepste bij mij gezakt. Inmiddels ben ik meer dan 20 dagen aan het wachten omdat mijn verzoek reeds in behandeling is. Hier wordt er zoals verwacht op geen enkele manier en ook door niemand (met minimaal 5 personen gesproken) aandacht aan besteed.
Coolmix
Eindhoven

29/12/2016

Empfehlung: Nein

Positiv(e)
Het is makkelijk om te gebruiken vooral voor beginner. Via internet kan je overal inloggen, gegevens bekijken en bijwerken.

Everlight Europe B.V.

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk pakket
Meer rapporten & overzichten
BelgoBits BVBA

Positiv(e)
Momentan habe ich keine Kommentare zu diesem Unternehmen.

Exact Online Belgium

Positiv(e)
Cloud software met voldoende servercapaciteit. Werkt van overal en bijna net zo snel als offline software. Eenmaal je de denkwijze doorhebt, merk je dat Exact een zeer degelijk en betrouwbaar boekhoudpakket is met extra mogelijkheden en modulair samentestellen. Je betaalt alleen wat je nodig hebt. Standaard voorzien voor 2 ondernemeningen, handig en kostenbesparend.
Hinweise
Updates zijn soms te marketing gebonden. Klanten en leveranciers vind je terug onder relaties.Daar heb je klanten, prospects en nu ook suspects. Suspects ??? Weer zo'n Angelsaksiche mode marketing term. Dat hoeft echt niet in een Belgisch "boekhoudprogramma" .
Backupmogelijkheden moeten uitgebreider en backup politiek is onduidelijk. Wie is de eindverantwoordelijke van uw gegevens U of de cloud servers van Exact?
Mesyc nv
Schoten

Positiv(e)
Wij worden tijdig op de hoogte gesteld bij gebruikswijzigingen of wjizigingen aan layout.
De mailings die wij ontvangen van Exact met extra info zijn mooi meegenomen
non
Danièle/ABS cvba
Vilvoorde

Innovatief
Goede ondersteuning
Hinweise
De innovatie is groot maar ik kom er niet toe de goede dingen voor ons te selecteren - persoonlijker aanbod ???
AVT
Houthalen

Positiv(e)
Momentan habe ich keine Kommentare zu diesem Unternehmen.

Gerry
Zele

Positiv(e)
eenvoudige setup en snel aan de slag
menu's zijn duidelijk
goede interface naar excel
veel mogelijkheden voor de prijs (in vergelijk met andere pakketten)
digitalisering van documenten

de mailbox om digitaal documenten te ontvangen (scan)
Hinweise
geen mogelijkheid om btw-aangiften te doen voor een btw-eenheid (2 btw vennootschappen dienen gezamenlijk btw-aangifte in). hierdoor moet je manueel gaan optellen in intervat en manuele aangifte doen

menu structuur om opgeslagen documenten terug te vinden is niet echt overzichtelijk.
Denakri BVBA
Heimolenstraat 160A, 9100 Sint-Niklaas