Goede service en snelle levering

levering op zich ok

de levering ansich was ok, de communicatie daaromtrent nogal verwarrend. Daar waar ik een mail ontvangen heb op maandag 07/10 om 7:33 dat men de bestelling nog aan het inpakken was, begreep ik dat een levering niet voor maandag zou zijn. Nu stond de transporteur rond de middag op dezelfde dag al voor de deur. Fijn dat zo snel geleverd werd, echter man had voor een gesloten deur kunnen staan. Wat de goederen betreft, een Saro diepvriezer HT 200 en een Saro koelkast HK 200. Tevreden over de diepvriezer, houdt constante temperatuur. De koelkast is een minder succesvolle aankoop : temperatuur schommelt (daar waar ie is ingesteld op 05°C, is de temp nu 08°C). Bovendien is deze koelkast nogal lawaaierig, ttz meer dan wat je zou verwachten.

Slecht verpakt

De DPD-man klopte niet hard genoeg aan en liet een blanco briefje achter. Het duurde enkele dagen en computerwerk voor ik erachter kwam waar ik het pak kon ophalen. Er zitten een deuk in dezelfde hoek van de drie borden. Dat is normaal als je de hoeken niet extra beschermt. Het functioneert even goed, maar is niet perfect. Met de reflecties valt het extra op. Er waren ook nog minuscule metaalsnippers in de lucht bij het uitpakken. Ik had liever mijn vorige stevige Diamond gekocht, maar in een kleiner formaat, maar dat bestaat niet. Jullie website laat ook niet veel keuzecriteria toe. De afmetingen zijn niet altijd direct zichtbaar. Voor de rest ziet het er goed uit en is zijn geld waard

Duidelijk,correct en snelle service!

Heel tevreden!

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop. Goede en duidelijke communicatie; snelle levering.

Fantastische service

Alles keurig in orde, netjes op tijd geleverd, zeer vriendelijke klantenservice, kortom: top!

Heel goede service!

Mijn problemen werden snel verholpen. En goede oplossing gevonden!

Goede service!

Onze bestelling was helaas kwijtgeraakt bij de post maar is direct opgelost door horeca shop. Heel fijn en met de bestelling zijn we heel blij!

Schotel nog niet gebruikt maar het ziet er prima uit Verpakking was ook reuzegoed

Had voedselring met duwer besteld. Voedselring zonder duwer geleverd. Na contact te hebben opgenomen dat de duwer er niet bijgeleverd was werd mij verteld dat dat apart besteld moet worden. Zij gaven aan dat dat op de website niet duidelijk staat beschreven. Duwers werden kosteloos nageleverd. Top!

precies wat ik zocht geleverd

jammer dat het per POST verstuurd is een week onderweg DHL is sneller

Product is top!

Ik ben superblij met het mandje, service is prima ! (Bezorgdienst is slecht, maar daar heeft Horeca.shop helaas geen invloed op)

As described

Item shipped as described. International (EU) delivery is not as fast as expected, but it is still acceptable.

Heel fijn

Heel aanspreekbaar, snel geleverd en goed materiaal. dankuuu

Snelle reactie, snelle levering en super geholpen!

Snelle reactie via de mail, super service en mijn pakketje was er met een dag. Kan niet anders zeggen dan een goed bedrijf!

Bestelling is super snel geleverd :D

Mooie schalen besteld en de volgende dag waren ze al bezorgd :D. Zeer tevreden met hetgeen ik heb besteld, de kleikleur was iets minder. Andeds gaf ik 5 sterren. Ik kan niet wachten om mijn verlanglijstje af te maken, ik zie mooi spul ..

Super goede service en kwaliteit Snelle levering

Vlotte levering

Heel vlotte levering en makkelijk te monteren.

goede communicatie snel geleverd

goede communicatie snel geleverd

gewoon alles ok

ok mooie prijzen aanrader

het zou wel fijn zijn als de producten van laag naar hoge prijzen zou laten zien.

Niet op de hoogte gehouden

Ik weet niet waar mijn pakketje blijft, Het is al 2 weken geleden dat ik hem heb besteld. En ik hoor niks erover.

Ok

Kan geen log in maken om mijn bestellingen te volgen

Fiabilité et rapidité

Ravi de mon achat, emballage vraiment top, et produit moins cher !

Door ons eigen fout was de bestelling helaas te laat. Had een verkeerd huisnummer doorgegeven. Ben zeer te Vreden met mijn aankoop en de service van deze webshop. Zeer goede wafelijzer. Prijs kwaliteit is het uitmuntend.