Toppie

Alles snel geleverd.

Klantenservice, prijs en levertermijn zeer goed

Klantenservice, prijs en levertermijn zeer goed

prima en zeer snelle service.

Het artikel wat ik wilde bestellen was op dat moment niet op voorraad en de dame aan de telefoon ging meteen uitzoeken wanneer het artikel wel weer op voorraad was. Dat is klantvriendelijk. Top.

Perfecte service

Perfecte service. Een goed bedrijf met een hele goede klantenservice!!! Snel geholpen!

Ik vind nergens mogelijkheid om de garantie te activeren

Het toestel werkt maar blijkbaar is een garantie alleen geldig voor producten die in Nederland zijn aangekocht en daar zijn geleverd

Beste Lieve, Bij ons werkt het wat makkelijker. Je krijgt de garantie van ons en niet van de fabriek. Wij willen het onze klanten gemakkelijk maken. Wij regelen het zelf met de fabrikant wanneer iemand de garantie claimt en de klant heeft daar geen last van. Dus bij deze heb je het garantiebewijs :-) De datum van de factuur die je hebt ontvangen is de datum waarop de garantie in is gegaan. Of is er een speciale reden dat je de garantie niet van ons wilt hebben? Dit hebben wij jou gestuurd en je hebt hier inmiddels ook op gereageerd dat alles in orde is en dat je deze mail bewaart als "bewijs" voor het geval het nodig mocht zijn!

Alles liep perfect

top!

Goed spul, goede service

prima site goede producten - MAAR beetje leveringen

Ik heb producten besteld bij de horeca.shop, op zich geen bijzonder iets en alle producten hebben de status, volgens de site, op voorraad. Een webshop is prima, maar daar is snelheid van bestaansbelang voor een virtuele site! Daarnaast moet je de klant op de hoogte houden misschien is hier een kleine verbetering? De producten die zijn geleverd zijn van prima kwaliteit en zijn conform de beschrijving geleverd.

Klantenservice

Ik had een pakket besteld en dat was zogezegd afgeleverd. Na wat communicatie met de klantendienst hebben ze een nieuwe opgestuurd. Achter de schermen hebben zij het onderzoek verder laten lopen en is het pakket dat ik besteld had correct afgeleverd! Bedankt!

Snel, redelijk en stevig

De leveringen waren sneller dan gepland, de prijs is zeker redelijk en het product zelf is super stevig.

Heel tevreden

De bestelling is naar wens verlopen. Heel snel en netjes. Ook de mailing uitstekend

Top, snelle en keurig bezorgd

De kwaliteit super goed, en voor een mooie prijs

Door een extra service van de dames op het kantoor toch mijn bestelling gekregen

8 mei een bestelling geplaatst, maar de vervoerder vond het nodig om Lent in België te gaan zoeken, tevergeefs. Door kundig optreden van Uw medewerkers is alles weer goedgekomen. Wij werden meerdere keren gebeld om ons op de hoogte te houden. Dat noem ik nog eens service .

Alleen veel verzendkosten, Zeker voor maar 12 koffie kopjes.

Ben blij met de snelle levering

Ben blij met het product Henri zoals verwacht

Wegens gebrek aan de levering kan ik niet veel goeds beoordelen.

Na de bestelling en de betaling zou de levering volgen na enkele dagen, bij gebrek aan deze vroeg ik om uitleg en zal de levering met een week vertraging gebeuren, als ze werkelijk zal gebeuren???????????? De levering is uiteindelijk toch gebeurd en eind goed al goed. Het was een moeilijke "bevalling" maar iedereen heeft zijn best gedaan mij te helpen waarvoor dank en waardering.

Erg veel keuze

Maar ook te veel keuze. Ben uiteindelijk goed geadviseerd en heb de oven voor een goede prijs kunnen kopen. De site is goed, maar het zoeken levert veel resultaten op. Mooi maar ook weer niet mooi ... keuzestresss :-) Maar verder zeer tevreden.

Een aanrader voor terras dingen en stoelen

Alles voor ons terras gekocht en er werd voor de levering telefonisch een afspraak gemaakt. keurig.

Prima bedrijf

Alles ging goed

Totale waanzin.

Ik had handschoenen besteld op deze site, er waren nog 880 dozen beschikbaar stond er. Ik kreeg meteen een mailtje met de factuur, alles verliep vlot. Tot ik mijn handschoenen niet aankreeg. Na bellen en mailen kreeg ik te horen dat het allemaal verkeerd op hun website stond en ik de handschoenen kreeg wanneer ik 10(!)€ extra per doos oplegde. Mensen, denk voor je op deze website besteld 2x na, want als er een probleem is met de levering zijn ze ook nog eens heel onvriendelijk in mails of aan de telefoon! Je kan beter op een andere website 1 of 2€ meer betalen met wel vlotte en vriendelijke service!

Bedankt voor je beoordeling. Wij begrijpen de teleurstelling. We zijn open en transparant geweest waardoor de prijs fout op onze site heeft gestaan. De prijs stond er kort fout op en net op dat moment hebben jullie de bestelling geplaatst. De prijzen zijn inmiddels aangepast en dit hebben wij ook vermeld per mail. Ik heb de mails teruggelezen waarin wij zo goed en duidelijk mogelijk hebben uitgelegd waardoor de fout is ontstaan en dat wanneer je de order door wilde laten lopen er nog wat bijbetaald moest worden. Vervelend dat je het ervaren hebt als onvriendelijk. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

De levering was niet volledig.

Ik heb 3 bistro tafeltjes besteld en betaald en er zijn maar 2 stuks geleverd. Het derde tafeltje is gauw nageleverd.

Bedankt voor je beoordeling. Per abuis zijn er 2 tafels verstuurd i.p.v. 3. Ik zie dat onze klantenservice hier direct mee aan de slag is gegaan en dat de 3e tafel nu inmiddels geleverd en of onderweg is naar jullie. Excuses voor het ongemak! Wij hebben ook een bericht gestuurd naar je mailadres maar hier hebben wij geen reactie meer mogen op ontvangen.

Bijzonder snelle reactie op alle gebied. Levering, service, alles gaat vlot en zonder veel papeigedoe.

Snel, maar niet perfect

Een van de zes wijnrekken was niet compleet. Een van de lange metalen strippen met inkepingen ontbrak. Heb zelf wat moeten improviseren om een stabiel wijnrek te construeren. Beetje jammer.

Snelle levering.

De kopjeswarmer heb ik helaas retour moeten sturen. Is veel te groot op mijn kleine aanrecht. Zit nu te wachten op het retourbedrag.

Vlotte levering van het gevraagde. Correct!

Ik bestelde 4 parasolvoeten. Vlot het juiste geleverd. Geen bijzondere opmerkingen. Een site om te onthouden voor als ik nog eens zoiets specifieks zoek.