Snel, duidelijk. Goede aftersales

Snel en goed geleverd. 1 artikel was niet 100% in orde dus gebeld en dit artikel werd direct opnieuw opgestuurd. Dus een prima service!

Aankoop via een site overzichtig. Levering door post nl verlopen volgengs meldingg

Horeca shop is volgens mij wel degelijk wel een van de besten met een groot aanbod en een degelijke levering. Doe zeker zo voort .Hartelijk dank en tot een waarschijnlijk volgende aankoop

Correct, snel en netjes geleverd

Top en goede klantenservice

vlotjes en correct

eenvoudig gevonden wat ik zocht, vlotte communicatie, vroeger geleverd dan gemeld :-)

zeer snelle levering

fijne citruspers ontvangen , en sneller als wat verteld werd . werd gezegd binnen 2 dagen leveren , en het was de volgende dag.

voor 100% tevereden

was eerste maal dat ik gebruik heb gemaakt,maar alles verliep soepel,

Directe levering

Correcc gelrverd

zeer tevreden

zeer tevreden,ik raad aan

alles vlot en snel verlopen

alles vlot en snel verlopen

Goede service!

Fijne bezems, en top service! Vrouw aan de telefoon is erg vriendelijk. Ze hebben na een probleempje een goede oplossing gezocht. Blij mee!

Snelle en correcte levering

Het product was goed te vinden op de site. Precies wat ik nodig had en snel geleverd.

Waardeloos

Ik zie op de site klein oventje en krijg het maar niet ik bel wordt mij gezegd het is alleen een oven plaat dat staat niet op de site. Beetje jammer wachten tot dat ik bel is jullie fout.

Beste Chandra, Op de afbeelding stond inderdaad een oven, maar in de omschrijving ging het alleen om een bakplaat. Wij hebben inmiddels e.e.a. aangepast op onze site ter verduidelijking. Het zou ook niet logisch zijn om een complete oven voor 12,50 te bestellen ;-) Maar wij begrijpen ook jouw teleurstelling en reactie. Excuses voor de verwarring in ieder geval!

Voor mij in één woord super !!

goed!!

Makkelijk en overzichtelijk en snelle levering

Snel en goed gevonden

Hadden het product snel gevonden en ook alternativen kunnen beoordelen. Afwikkeling/afrekenen was ook gemakkelijk en kregen snel de factuur. Het traceren van het pakketje verdient nog wel aandacht. Daar er geen bericht verstuurd is van verzending en verwachte leverdatum. Hebben pakketje wel een week later ontvangen, wat ook niet verkeerd is.

produkt is goed. de info en infoafwikkeling onder de maat tot slecht.

Vraag ik hoe een en ander is. geen antwoord. na 2 keer bellen antwoord niet compleet. Eerst aanbieding die is verlopen omdat er traag wordt gereageerd. Geen aanbeveling. Als er een andere is zou ik daar heen gaan.

Beste Gerard, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat je het zo ervaren hebt, want ons inziens hebben wij toch altijd correct en tijdig gereageerd per mail en zijn al jouw vragen beantwoord. De aanbieding was helaas verlopen op het moment dat je de bestelling daadwerkelijk hebt geplaatst. Het komt af en toe voor dat wij extra informatie moeten achterhalen bij de leverancier om er zeker van te zijn dat wij klanten het juiste antwoord geven. In dit geval was dat ook zo en hebben wij jou (zodra wij de informatie hadden achterhaald) teruggebeld. Daarna volgden er nog wat vragen per mail die wij ook gelijk beantwoord hebben. Wij concluderen daaruit dat wij het toch goed gedaan hebben, want anders had je de bestelling niet geplaatst bij ons.

Het was de eerste keer dat ik bij jullie heb besteld en het was goed voor de eerste keer zeker voor herhaling

Lekker snel geen problemen

De bestelling werd vlot verwerkt en goed verpakt afgeleverd.

Correcte afhandeling .!!!

Zeer goede service

nog steeds niet ontvangen

Product niet geleverd goed opgeleverd

Professionele vaatwasser

Besteld geleverd en we kunnen weer afwassen. Gewoon goed!

Geweldige producten en goed geholpen.

Hele serie servies uitgezocht voor mijn tante. (verjaardag) Was snel in huis en iedereen blij :-)

Weinig ervaring

Heb nog GEEN bestelde en betaalde producten ontvangen. Wacht nog steeds op de artikelen.

behulpzaam

Denken met je mee, goede follow-up en prima prijs