8

OK

Snelle levering van het 1e onderdeel, helaas weinig communicatie dat het 2e bestelde onderdeel een week later zou geleverd worden.

  • Aanbevelen? Ja
4

Product prima, levertijd slecht.

Een week na mijn bestelling had ik nog niks gehoord, dus heb ik een mailtje gestuurd. Daarop kreeg ik een reactie, waaruit leek alsof de bestelling al verzonden worden was. Maar aan alle update mailtjes die volgende alle zag je dat ze de bestelling pas na de mail oppakten. Kan gebeuren natuurlijk natuurlijk, maar wel zo netjes om dat gewoon eerlijk te communiceren en niet te doen alsof het al verstuurd was.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Leonie, Het klopt dat jouw bestelling wat later is verstuurd dan gepland. Op 29 augustus heb je gevraagd wanneer jouw bestelling geleverd zou worden en op 30 augustus hebben wij gereageerd en gemaild dat jouw bestelling 30 augustus verstuurd zou worden (en hebben wij gelijk de track en trace van Postnl toegevoegd). Wij hebben hier open en transparant over gecommuniceerd. Het klopt dat je eerder een terugkoppeling had kunnen krijgen over de vertraging, excuses hiervoor!

9

heel prettig

Ik heb per ongeluk een verkeerd product toegestuurd gekregen. Na kort telefonisch contact is dat op een plezierige en snelle manier opgelost. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Ik heb een BBQ Hendi besteld. Deze werd heel vlug geleverd en het was de goedkoopste op google... Heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Ik zou heel graag van tevoren willen weten hoe de tafel van onderkant eruit ziet. De tafels zijn wel snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Kwalitatieve producten aan aantrekkelijke prijzen

Net zoals bij de vorige bestellingen, de producten makkelijk gevonden in de webwinkel. Snelle verwerking en levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Goeie en vlotte bezorging.

Helemaal tevreden, ons pakket werd snel en goed bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering

Koelkasten werden de volgende dag al bezorgd, en voor een scherpe prijs. Ook het telefonisch en mailcontact ging zeer prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en keurige levering

Levering is van goede professionele kwaliteit, snel en correct geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

gemakkelijk en goede bijstand

op de webshop is het eenvoudig te bestellen en bij vragen na de bestelling, onmiddellijke en vriendelijke hulp, zowel telefonisch als met de mail

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Sneller verzending

  • Aanbevelen? Nee
10

geweldig

Goede klantenservice ,snelle leverring helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
9

Scherpe aanbieding met snelle levering

Maandag offerte aangevraagd voor een grote koel-vriescombinatie voor in onze nieuwe Buulangerie. Donderdag mooi op tijd geleverd en er ontzettend blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kwaliteit tegen nette prijs

Mooie kwaliteit tegen nette prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon prima en snel

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

Makkelijk besteld, volgende dag geleverd. Top product.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goedkoopste op internet

Goedkoopste op internet . Het duurde alleen wat langer voor ik hem thuis had . Werd gemaild onder het mom van vakantie tijd maar werd na een week netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Capau

  • Aanbevelen? Ja
9

super

heel tevreden. snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snel geleverd, lage prijs, snel antwoord bij vragen. Top!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Na bestelling relatief snel binnen. Top

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Zeer correct en snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
9

HEEL GOED

heel goede service, enkel ontbreken van een onderbevestiging per mail. Je moet inloggen in de account om status bestelling te zien.

  • Aanbevelen? Ja
4

Late levering

Helaas te laat geleverd . Na telefonisch contact werd mij verteld dat mijn bestelling gewoon op voorraad was en het geen probleem moest zijn om dit voor het weekend binnen te krijgen . Helaas kreeg ik het op zaterdag binnen (uiteindelijk maandag omdat ik niet thuis was) Erg jammer want ben zo een order misgelopen en heb nu 12 whiskey glazen en ik drink geen whiskey

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Danny, Vervelend dat je de glazen pas zaterdag geleverd hebt gekregen. Door de vakantieperiode en drukte bij Postnl kan het zijn dat een bestelling iets meer vertraging heeft. Indien je wenst kunnen wij het pakket bij jou retour laten halen en krijg je het volledige aankoopbedrag vergoed. Ik hoor graag waar je voorkeur naar uitgaat.