Een fijne webshop met veel producten en prijs bewust.

Goedemorgen, ik heb mijn producten twee wok deksels maat 33 en 36 nog niet ontvangen. Deze zijn betaald op 28-12-2020, dat kan komen door het Corona virus of is nog te kort geleden besteld. Dus is buiten uw schuld om. Groeten Ruud Holleman

Snel en opTijd licht beschadigd

Helaas twee glazen schotels kapot

Zeer goede prijs kwaliteits verhouding!!

Heb latte macchiato glazen gekocht. Deze waren van zeer goede kwaliteit en er is een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik zou er zeker nog eens bestellen.

Ben verrast door de service

Prachtige oven en alles verliep prima. Werd nog gebeld voor levering en kreeg uitleg over de werking. Super dus.

vandaag besteld en morgen geleverd, zeer tevreden

Volgende keer beter

Ervaar het zelf. Er zijn altijd plus en min punten te vinden. Verzending cq verpakking top. Helaas door feestdagen drukte ging er bij mij wat mis. Alles goed gekomen!

Top horeca groothandel

Zeer scherpe prijzen en het assortiment is best groot. De bestelling werd netjes verpakt afgeleverd. Ik beveel dit bedrijf aan iedereen aan.

top geregeld alles

top geregeld allemaal

geweldig

super snelle levering zelfs ondanks de kerstdrukte en heel netjes verpakt

Correct geleverd en bestelling ok

Mooie glazen snelle levering

Bestelling vlot verlopen

Pakje is nog niet aangekomen dus hoop alvast dat het nog onderweg is!

Zeer correct en snel

Ik had glasstolpen besteld in december. Ondanks alle corona drukte werd er snel geleverd. Helaas was een stolp gebroken. Na een telefoontje en een foto van de schade was binnen een uur duidelijk dat ze een vervanging zouden sturen , die dan ook binnen twee dagen werd afgeleverd. Top service, vriendelijk en klantgericht.

snelle levering ... afwijkend van foto

De kap die over het geheel staat , wordt op de site groter afgebeeld dan ze in werkelijkheid is. .... zonde

Snel geleverd, juiste product maar waarom overal stickers op die er niet af te krijgen zijn?

Stickers zijn ruk

Helemaal goed en snel

Snel geleverd en zoals omschreven. Helemaal top

Supersnelle levering

Supersnel bezorgd in een degelijk ingepakt pakket. Helemaal tevreden met het product

Aangenaam verrast met de kwaliteit/ prijs verhouding, relatief snelle levering.

super horeca groothandel

snele levering gewoon top

geleverde product is zoals aangegeven

Enige wat beter kon is eens de bestelling geplaatst is, je geen verdere info meer ontvangt wanneer het bestelde product zal worden geleverd. Dit zou wel aangenaam zijn. Verder geen opmerkingen. Product voldoet zeker aan de verwachtingen

Horeca shop was vergeten om een onderdeel van de bestelling te leveren. Na één keer contact hierover had ik de volgende dag de ontbrekende spullen on huis. Top service.

prima service

ok

Snel kunnen vinden ,

Was zo gevonden en snel bezorgd

Ik ben goed geholpen

Ik had een klacht, maar het is goed recht gezet, dus ik ben nu wel tevreden. Daarom geef ik nu een hoge beoordeling.

Hallo Henna, We hebben inmiddels contact gehad en je hebt aangegeven ons een nieuwe positieve review te mailen, dit omdat we de klacht goed en snel hebben opgepakt. Het kan zijn dat het blik je hebt ontvangen niet goed uit de productie is gekomen. Vervelend, maar dit kan gebeuren. Het volledige aankoopbedrag is inmiddels teruggestort op je rekening en ondanks dat je niets aan het bakblik hebt hoeft deze niet retour naar ons. We hebben jou een nieuw verzoek gemaild voor een de herbeoordeling en we hopen deze alsnog te ontvangen van jou. Met vriendelijke groet, Klantenservice Horeca.shop