Veel te duur

Het pakket werd snel en correct geleverd. Maar in vergelijking met andere aanbieders zijn jullie stukken duurder. Tja ik had beter moeten uitkijken, maar een volgende aankoop zal niet bij horeca.shop zijn.

Beste Peter, Na ons telefonisch onderhoud had je aangegeven dat je de verzendkosten te hoog vindt. Wij zijn transparant over de verzendkosten en deze worden duidelijk vermeld bij het plaatsen van de bestelling. Het is dan ook altijd aan de klant of die er zelf voor kiest om de bestelling wel of niet te plaatsen. Fijn te horen dat je verder tevreden bent over de correcte afhandeling van je order en de snelle levering!

prima service en snelle levering

prima service en snelle levering

perfect zoals altijd

uitstekende service en afhandeling

Ze doen er alles aan om aan u grieven te voldoen

korrect en snelle levering

super

Snel en correct

Juiste prijs/kwaliteit

Zeer goede service en ondersteuning.

Vanuit fabrikant en transporteur gingen dingen mis. Met name Annemiek heeft er alles maar dan ook alles aan gedaan de levering uiteindelijk naar volle tevredenheid te doen slagen. Echt top!

Bijna die goedkoopste voor top spullen . Bezorgtijd was wel 5 werkdagen

Bijna die goedkoopste voor top spullen . Bezorgtijd was wel 5 werk dagen. Iets om mee rekening te houden. Netjies met courier service. Bedankt

Niet helemaal tevreden

Ben wel tevreden van de het produkt. Maar niet tevreden over de verzendingskosten die bijna net zoveel is als het produkt. Ook had ik een mail gestuurd om bij de verzending de naam van het gebouw bij te zetten. Heb wel direct antwoord gekregen dat ze dat in orde ging brengen, maar dat is niet gebeurd. Gelukkig is het wel aangekomen

Wij zijn transparant over de verzendkosten en deze worden duidelijk vermeld bij het plaatsen van de bestelling. Het is dan ook altijd aan de klant of die er zelf voor kiest om de bestelling wel of niet te plaatsen. Mvg, Team Horeca.shop Klantenservice

Voldoende

Had sneller gekund.

Het klopt inderdaad dat deze bestelling later is geleverd dan normaal. I.v.m. drukte in ons magazijn is er wat vertraging ontstaan in de leveringen die week. De levertijd van 1-3 werkdagen is ons streven :-) Mvg, Team Horeca.shop Klantenservice

levering een weekend te laat!

We hadden de galzen nodig voor een event op zondag 10.9 . De levering werd ons bevestigd voor zaterdag 9.9, dus geen probleem!! Er werd echter die dag helemaal niets geleverd! bijgevolg geen glazen !!Op maandag 11.9 werd de doos geleverd: die zal nog wel even dicht blijven gezien we de glazen nu niet meer kunnen gebruiken...

Je bestelling is woensdag geplaatst en vrijdag verstuurd. Normaliter vindt de levering de volgende dag plaats door Postnl (dus zaterdag), maar dit is in jouw geval niet gelukt (en de reden kan ik niet achterhalen). In veel gevallen kan het vertraagd zijn 1 dag bij Postnl door drukte en of transport dat tegenzit. Hoe dan ook vervelend dat het niet gelukt is om het voor je event te leveren. Wij wensen je alsnog veel plezier met de glazen voor een volgend event. Mvg, Team Horeca.shop Klantenservice

Prachtig servies

Mooie materialen en je kan de zending goed volgen. En heel goed verpakt.

Correcte prijs en levering

De bestelling werd keurig uitgevoerd en op tijd geleverd zoals beloofd.

vlot en goed geregeld!

Ruime keuze uit veel producten, makkelijke bestelprocedure, goede communicatie over bestelling en vlotte aflevering

goede service, snel behandeld

goede service, snel behandeld

Correcte service!!!

Het product dat ik bestelde werd beschadigd toegeleverd. Het probleem werd correct opgelost. Top.

zeer betrouwbaar en goede service

goede service een aanrader

Vriendelijk en behulpzaam.

Toestel werd goed hersteld, behulpzame communicatie.

Online bestellen prima, uitleveren door PostNL waardeloos

Vandaag 22 juli 2023 krijgen wij voor de derde keer, 1 per dag, een melding dat het bestelde afgeleverd gaat worden. Dit is niet de eerste keer dat wij deze ervaring hebben met PostNL. Misschien moeten jullie een andere vervoerder zoeken. Ben benieuwd of het vandaag komt. Mvrgr Theo Schroen

Veel keuze snelle levering

Fijne webshop waar ze alles hebben

Tamelijk lange levertijd!

Nadat ik bestelling geplaatst had, duurde het nog ruim een dag voor ik mail kreeg met bevestiging van bestelling! En daarna nog ruim een week voor het bezorgd werd!

Beste Rinus, Bedankt voor je beoordeling. I.v.m. een technische storing klopt het inderdaad dat jij de orderbevestiging later hebt ontvangen (normaliter zou dit binnen 5 minuten bevestigd moeten zijn). Jouw bestelling is bij ons binnen 3 werkdagen verwerkt en is door de drukte bij Postnl vertraagd. Dit stond ook op jouw tracking dat i.v.m. drukte bij Postnl de levering vertraagd zou zijn. Helaas hebben wij hier geen inlvoed op, maar wij begrijpen jouw reactie in deze.

Snelle correcte aflevering

Snel correcte aflevering. Behulpzaam bij het bestellen

uitstekend

goede hulp , betrouwbare levering , goed prijs

Uiteindelijk goef

Mijn bestelling was niet compleet.De service die toen geleverd werd was snel en goed,zelfs de nalevering werd gratis verzonden.