Veel keuze snelle levering

Fijne webshop waar ze alles hebben

Tamelijk lange levertijd!

Nadat ik bestelling geplaatst had, duurde het nog ruim een dag voor ik mail kreeg met bevestiging van bestelling! En daarna nog ruim een week voor het bezorgd werd!

Beste Rinus, Bedankt voor je beoordeling. I.v.m. een technische storing klopt het inderdaad dat jij de orderbevestiging later hebt ontvangen (normaliter zou dit binnen 5 minuten bevestigd moeten zijn). Jouw bestelling is bij ons binnen 3 werkdagen verwerkt en is door de drukte bij Postnl vertraagd. Dit stond ook op jouw tracking dat i.v.m. drukte bij Postnl de levering vertraagd zou zijn. Helaas hebben wij hier geen inlvoed op, maar wij begrijpen jouw reactie in deze.

Snelle correcte aflevering

Snel correcte aflevering. Behulpzaam bij het bestellen

uitstekend

goede hulp , betrouwbare levering , goed prijs

Uiteindelijk goef

Mijn bestelling was niet compleet.De service die toen geleverd werd was snel en goed,zelfs de nalevering werd gratis verzonden.

Goede service en kwaliteit en binnen twee dagen in huis

Mooi product voor een mooie prijs

Goed product mooie prijs

Netjes op tijd geleverd

Mijn eerste aankoop op deze site was een succes. Ondanks dat ze niet de laagste prijs aanboden gaven ze me het veiligste gevoel (mede door de chatfunctie en het feit dat al hun gegevens zoals adres en telefoonnummer op hun website staan). Het bestelde apparaat werd een paar dagen, zoals beloofd, netjes geleverd. Top !

De beste

alles naar behoren verlopen, snelle levering en opvolging

Alles goed en snel geregeld.

Kortom zéér goed !

Alles heel en netjes op tijd binnen gekregen

Alles snel heel en mooi op tijd binnen gekregen.

Zoals altijd, top service

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Goede snelle levering

Top producten Snelle levering Goede aftersales

Kwaliteit en snelheid

Veel keus van een goede kwaliteit. Snel en korrelt geleverd

Slecht

Bestelling geplast op 13 Mei tot vandaag 21 Mei niks gekregen en al betaalt via IDEAL. Email gestuurd per WhatsApp gesproken en geen antwoord wanneer word gestuurd mij bestelling naar 8 dagen? Geld terug gevraagd maar tot nu niks gehoord...

Beste Jorge, Bedankt voor de review. Whatapp is zoals aan jou in de app doorgegeven niet bedoeld voor dit soort vragen omdat je per mail sneller geholpen wordt (zitten elke dag meerdere mensen achter die de mails heel snel beantwoorden) Ik zie dat per mail netjes op de hoogte bent gehouden en dat je ook de tracking hebt gehad. Wellicht is deze door jou over het hoofd gezien. Volgens de tracking is de order waar je deze review over geeft op Zaterdag 13 Mei (precies zoals wij op onze site aangeven bij dit product) bij je afgeleverd. Wij kunnen uiteraard niet iets terugbetalen wat geleverd is, maar wij begrijpen ook niet waar jouw reactie vandaan komt. Wellicht haal je wat door elkaar, maar je geeft hierover helaas ook geen opheldering per mail. Wij willen onze diensten graag verbeteren, maar wij moeten dan natuurlijk wel weten waarin wij ons moeten verbeteren. Met vriendelijke groet, De klantenservice

goede en snelle service

Heb nog maar 1 keer besteld en dit ging niet helemaal goed, maar ben netjes geholpen en bij de extra bestelling waren de bezorgkosten gehalveerd. Dat was netjes.

Eerlijk en betrouwbaar

Prijs kwaliteit dik oké , aanrader.

Prijs van goederen zijn oke

Horeca shop deed niet moeilijk bij terugname van verkeerd besteld artikel. Retourneren is wel niet gratis.

Goede service, snelle respons

Beste Hilde, Bedankt voor jouw review. Echter hebben wij maar 1 mailtje van jou ontvangen en die is gisterenavond toen ons kantoor gesloten was (Maandag) door jouw verzonden en deze is vandaag (Dinsdag) om 09:13 beantwoord. Wij beginnen om 09:00 dus sneller kon bijna niet :-) Daarbij wordt jouw lekbakje van 9,92 excl. btw gewoon binnen de op de site aangegeven levertermijn bij je geleverd. Waarschijnlijk vandaag, maar ook morgen valt nog binnen deze levertermijn. De tracking info is uiteraard ook aan jouw gemaild. Wellicht zie je aan jouw kant iets over het hoofd. Wij staan open voor kritiek, maar weten niet goed wat we moeten verbeteren in deze. Met vriendelijke groet, Team Horeca.shop (klantenservice)

Hele goede en snelle service

Onlangs een Hendi partypan besteld. Echter kwam deze beschadigd binnen na een telefoontje en het mailen van foto’s werd deze meteen vervangen. Super service en zeer snelle reactie. Al bij al een top bedrijf

Uitstekende en snelle service!

Vakkundige en snelle reactie op gestelde vragen :)

Aangename service

zeer klantgerichte en directe service met een pluim voor Annemiek! Iets moeilijker communicatie omtrent de levering. Waar er gemeld was dat iets op voorraad was en binnen de 2-4 dagen verwacht geleverd zou zijn, doet dit toch een tijd langer op zich wachten, waardoor het inbouwen van het toestel en dus ook de schrijnwerker nog een vijftal dagen langer moet wachten om het interieur van onze eerste zaak af te werken en dit veroorzaakt kettingreactie bij de opstart van onze eerste zaak.

Supersnelle levering

Snelle levering. We werden binnen het uur na de online bestelling gecontacteerd om onze bestelling te verifiëren. De volgende dag werd onze bestelling geleverd !

Na plaatsing van de bestelling wordt de levering snel en netjes afgehandeld.

zeer goed !

de bestelling , en de levering verliep zeer vlot en daarbij ook snel !! dank jewel voor de fijne en leuke service die jullie bieden . jullie staan ook altijd klaar om hulp te bieden en ooohhhh.... ja alles op een zeer vriendelijke en beleefde manier ( mag ook eens gezegd worden zeker)