Uitstekende en snelle service!

Vakkundige en snelle reactie op gestelde vragen :)

Aangename service

zeer klantgerichte en directe service met een pluim voor Annemiek! Iets moeilijker communicatie omtrent de levering. Waar er gemeld was dat iets op voorraad was en binnen de 2-4 dagen verwacht geleverd zou zijn, doet dit toch een tijd langer op zich wachten, waardoor het inbouwen van het toestel en dus ook de schrijnwerker nog een vijftal dagen langer moet wachten om het interieur van onze eerste zaak af te werken en dit veroorzaakt kettingreactie bij de opstart van onze eerste zaak.

Supersnelle levering

Snelle levering. We werden binnen het uur na de online bestelling gecontacteerd om onze bestelling te verifiëren. De volgende dag werd onze bestelling geleverd !

Na plaatsing van de bestelling wordt de levering snel en netjes afgehandeld.

zeer goed !

de bestelling , en de levering verliep zeer vlot en daarbij ook snel !! dank jewel voor de fijne en leuke service die jullie bieden . jullie staan ook altijd klaar om hulp te bieden en ooohhhh.... ja alles op een zeer vriendelijke en beleefde manier ( mag ook eens gezegd worden zeker)

Veeeeeel keuze, goede kwaliteit en snel geleverd.

Ik was op zoek naar plastic dozen om bloem/meel luchtdicht in te bewaren en vond hier heel veel keuze. De geleverde producten zijn stevig en kwaliteitsvol. Levering was in lijn met de huidige verwachtingen voor webshops.

Alles perfect

Goede webshop met veel keuze en aantrekkelijke prijzen. Zeer goede klantenservice en snelle levering.

Dramatisch

Aangekocht toestel niet volgens de leveringstermijnen geleverd. Veel te laat, 2de toestel eveneens niet tijdig. Veel stress op het evenement waarvoor dit moest dienen.

Beste Werner, Bedankt voor de review. Het klopt dat de levering niet op de afgesproken dag heeft plaatsgevonden (ook wij zijn afhankelijk van de planning van de transporteur). Wij hebben de volgende dag direct een koerier geregeld vanuit Nederland naar België (de kosten hiervoor bedroegen maar liefst 304,- en deze hebben wij geheel voor onze rekening genomen!) om het product (een kleine friteuse twv 247,-) alsnog op tijd voor het evenement te leveren, omdat wij hebben begrepen hoe belangrijk het voor jullie was. Nog bedankt voor je terugkoppeling per mail dat jullie de friteuse op tijd konden gebruiken en jammer dat onze inspanning en kosten die hiertoe geleid hebben alsnog resulteren in een negatieve review. Wij respecteren uiteraard jouw keuze Met vriendelijke groet, Team Horeca.shop (klantenservice)

Altijd correct!

Uitgebreid assortiment en een correcte service!

Fast service and good communication

The ordering process was very easy and the company contacted me via email for each step of the order and subsequent delivery. The order arrived very well packed and undamaged. I will recommend buying from Horeca shop.

meedenkend

De bestelling zou niet meer op tijd komen, maar degene die mij aan de telefoon heeft gehad heeft het zo kunnen regelen dat het wel geregeld zou worden.

Te lang onderweg

31 januari besteld , 10 februari pas binnen. Verzendkosten abnormaal hoog, product verpakt in luchtkussen envelop (brievenbuspost) , verzendkosten 10,89 !! Daar zouden jullie wel eens beter naar mogen kijken. Communicatie over vertraagde zendingen is er niet. Op basis van deze ervaring zou ik ze niet aanbevelen

Wij zijn transparant over de verzendkosten en deze worden duidelijk vermeld bij het plaatsen van de bestelling. Het is dan ook altijd aan de klant of die er zelf voor kiest om de bestelling wel of niet te plaatsen. Indien er onderdelen worden besteld kan het voorkomen dat de levertijd iets langer bedraagt dan normaal. We gaan kijken of we dit bij deze artikelen nog beter moeten aangeven op onze site. Bedankt voor de feedback!

geleverd volgens afspraak.

geleverd volgens afspraak en netjes verpakt.

Snelle, correcte levering

Snelle, correcte levering

Snel en kundig geholpen

Goed verpakt, goede service

oke

super, het zou nog fijner zijn als de prijzen van laag naar hoog getoond werden

Bedankt voor de review. Uiteraard kun je de prijzen van laag naar hoog tonen. In de categorie en zoekresultaat weergave is deze functionaliteit gewoon aanwezig. Ik denk dat je die over het hoofd hebt gezien :-)

Top!!

Uitstekende zorg, duidelijk en snel!

Gewoon een erg goede shop met zeer heldere afhandeling en zorg.

Super en snel service

Had iets fout besteld maar ze konden heel snel corrigeren

Hoezo?

Bijna 10 euro verzendkosten voor een paar klemmetjes die gewoon in de brievenbus blijken te passen en dan ook nog ruim een week onderweg zijn.

Super snel geleverd

Handig ingepakt

Zeer goede kwaliteit

Tof zakendoen

Perfecte communicatie - levering

Wat een toppers

Bestel er de volgende keer weer ... het was allemaal super geregeld daar.

redelijk

graag ontvang ik de factuur voor bestelling HPS76733 op email [email protected]

De factuur is al eerder gemaild, maar nogmaals vandaag als bijlage in de mail toegevoegd. Met de vraag waarom we een cijfer 5 hebben daar we graag openstaan voor verbeteringen en we verder (behalve de factuur) niet horen wat we kunnen verbeteren.