Fijne service, goede kwaliteit

Vloer gekocht via Hofmans, goede service. Uiteindelijk ook geholpen met de doorslaggevende keuze. Bestelling verliep vlot en ophalen zonder problemen zoals afgesproken.

TOP !!!

Na wat stalen ontvangen te hebben in de showroom mijn wensen kenbaar gemaakt. Hier werd ruim de tijd voorgenomen. De levertijd zoals besproken klopte en de vloerkleden zijn perfect op maat gemaakt. Ben er erg blij mee.

Ik had ontzettend geluk dat ze net een afbeller hadden, dus kon binnen een paar weken mijn vloer laten leggen. Dit is snel en professioneel gedaan! Verder ook top service!

Kunstgras dikker als besteld

Na een aantal goede ervaringen, nu helaas een slechte. Wij wilden kunstgras op ons balkon en namen een staaltje mee om om te proberen of de dikte goed zou zijn, onze balkondeur moest open en dicht kunnen. Dit paste, dus het kunstgras besteld. Maar het geleverde kunstgras was te dik, dus paste niet onder de balkondeur. Terug naar Hofmans om het staaltje op te halen, maar dit was niet meer aanwezig, dus we konden niet bewijzen dat het geleverde kunstgras dikker was. We kregen ongeveer een derde van de prijs terug, maar we zijn niet blij met deze gang van zaken. Naar onze mening was dit niet onze fout, en we vinden het te te toevallig dat het staaltje niet meer aanwezig is in de winkel.

Beste Hans en Marian, We waarderen uw feedback zeer en betreuren de situatie die u heeft ervaren. Allereerst kunnen we u verzekeren dat het geleverde kunstgras exact dezelfde dikte heeft als het staaltje dat u mee naar huis hebt genomen. Het is mogelijk dat het oppervlak van uw balkon niet overal even egaal is, wat invloed kan hebben op het openen en sluiten van de balkondeur. Aangezien u besloten heeft geen gebruik te maken van onze professionele meetservice, hebben wij dit helaas niet vooraf kunnen constateren. Onze stalen worden regelmatig uitgeleend aan andere klanten, zoals u zelf ook heeft gedaan. Dit kan verklaren waarom het staaltje niet beschikbaar was toen u terugkwam naar de showroom. Desondanks hebben we uit coulance het kunstgras, dat u heeft versneden, teruggenomen en een deel van de betaling teruggestort. We hebben ook geprobeerd mee te denken over een alternatief voor uw situatie. We zijn van mening dat we de klacht redelijkerwijs hebben proberen op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Hofmans at Home

Top voor elkaar

Het is dat onze afspraak is verplaatst anders zouden we een 10 hebben gegeven

Beste Ruud, Dank voor je 4-sterren review. Wij betreuren de situatie met betrekking tot het verzetten van de afspraak, helaas hebben we moeten anticiperen op een zieke vakman. Desondanks wensen wij u veel plezier met het nieuwe kunstgras! Team Hofmans at Home

Heel goed.

Prima geholpen in de winkel door de pensioen gerechtigde oude adviseur. De vriendelijke Stoffeerder was alleen. Samen de rol kunstgras op zijn plaats gelegd. Stoffeerder de mat prima en strak gelegd. We zijn echt dik te vreden over het resultaat

Dank voor je 5-sterren recensie, Pieter! Het team van Hofmans at Home wenst je veel plezier met het nieuwe kunstgras.

Top bedrijf

Goede sevice

Dank voor uw recensie!

Passend geleverd

Het gekochte is snel volgens afspraak geleverd.

Bedankt voor je 5-sterren recensie, Math! We wensen je nog veel woonplezier.

Goed advies en top montage

Goed advies gehad over aan te schaffen screen. Deze moest op 4,1m hoogte opgehangen worden. Ook bleek de muur niet recht te zijn. Dus best wat uitdagingen voor de monteur die zijn vak verstaat. Super en snel gemonteerd.

Snelle en goede service

Snelle en goede service, heel vriendelijk.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze diensten, Sandra!

Netjes, kwalitatief goed werk afgeleverd

Positieve ervaring.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Edmond. We wensen je nog veel woonplezier.

Alles vakkundig gelegd en opgehangen in

Vakkundig en snel alles vloer gelegd en gordijnen opgehangen

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Thijs! We wensen je nog veel plezier met je nieuwe vloer & raambekleding.

Op tijd, perfect vloer gelegd, heel erg tevreden.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Inge! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel plezier met de nieuwe vloer.

goed geholpen

fijne service

Bedankt, Miranda!

Mooie kleden gekregen.

Vanaf een rol tapijt 2 kleden op maat laten maken met een mooie afwerkrand. Superblij mee..

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze vloerkleden op maat!

Een zeer goede ervaring vanaf start verkoop, inmeten tot aan het monteren door geweldige monteurs. Wij zijn vol lof.

Bedankt Sander! Dat is de zekerheid van 60 jaar vakmanschap. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Super bediening.

Goed advies en vriendelijkheid van de verkoper.

Bedankt, Theo!

Goede service en snelle levering

Er zit nog een bobbeltje in en de rand moet nog afgeplakt worden, maar dan moest het droog zijn. Dat komen ze nog doen! Dan worden het 5 sterren.

Bedankt voor je recensie, Rob. En uiteraard komen we dit netjes oplossen, óók met 4-sterren :)

Erg goed.

Fijne winkel. Ruime keus en goed advies. Afspraken worden nagekomen en prettige jongens die de vloer komen egaliseren en leggen.

Bedankt voor je 5-sterren recensie, Elles. We zijn blij om te lezen dat je van begin tot eind overweldigd bent door de zekerheid van ons vakmanschap. We wensen je nog veel woonplezier!

Keurig geholpen

Waren zelf aan het rondkijken en dan zie je zoveel, gelukkig kwam Eddie ons fijn helpen

correcte afhandeling van de bestelling

afhandeling van de bestelling zoals overeengekomen

Te snel willen doen is nooit verstandig

Teveel mensen op één klus. Lijmvlek en beschadiging op deur Muur beschadigd

Dag Hans, Bedankt voor je feedback. Tijdens de klus heeft een van onze vakmensen zich verwond waardoor er één man overbleef en we extra collega's naar uw woning hebben gestuurd om de klus toch nog netjes af te kunnen maken. Helaas hebben wij, buiten deze recensie, geen klacht ontvangen met betrekking tot deze orders. Anders hadden we het ook nog even persoonlijk kunnen toelichten en kunnen kijken wat we konden doen aan de lijmvlek die is ontstaan tijdens het leggen. Wij wensen u alsnog erg veel plezier met de nieuwe vloer. Team Hofmans at Home

Goed advies en nemen de tijd voor je.

Bedankt voor je recensie, Wil!

We hebben nog steeds geen probleem met de aankopen die we hebben gedaan

Kwaliteit en een goede prijs

Snelle levering zoals besteld. Goede adviezen van de medewerkers.