Super geluk dat er een plekje vrij was, de mannen hebben het erg mooi gelegd!

Het was kort dag om een week later de vloer te laten leggen, maar ik had geluk en er was een plekje vrij! Planning werd goed gecommuniceerd en de mannen hebben hard gewerkt en het heel netjes gelegd.

Wat fijn om te lezen dat we je zo snel hebben kunnen helpen met je nieuwe vloer! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Zeer professioneel in het nakomen van afspraken en het uitvoeren van werkzaamheden.

Prettige ontvangst in Cuijk met duidelijke afspraken. De werkzaamheden werden vakkundig uitgevoerd. Prettige mensen.

Dank voor je 5-sterren recensie, Ingo! We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten & diensten. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Super tevreden

Laminaat gekocht voor het hele huis. Issam heeft dit op vakkundige wijze gelegd. Wij zijn super tevreden over het resultaat en de prettige samenwerking met Issam.

uitstekend

Alles heel goed gecommuniceerd Levertijd aflevering alles perfect

Veel extra geld gekost

Door een fout van de monteur (pvc tegels verkeerd gelegd) was het nodig om alles er weer uit te laten halen en op nieuw te laten leggen. De zelfde monteur komt dit doen en snap niet wat hij komt doen. Nog geen sorry voor het ongemak. Daarna verzaakt hofmans om de nevenkosten te vergoeden. Iets wat ze wel verplicht zijn.

Beste Edwin, Wij betreuren uw teleurstelling ten zeerste. Ondanks de fout van onze monteur, hebben wij de kwestie uiteraard netjes voor u opgelost en deze fout hersteld door de vloer zo snel mogelijk opnieuw te leggen. Het team van Hofmans at Home wenst u, desondanks, veel woonplezier met de nieuwe vloer.

Uitstekende monteurs installeerden onze hordeur

Volgens afspraak werd alles geregeld

Bedankt Wim, voor je 5-sterren recensie!

Deskundige begeleiding!

Ruim assortiment, aandacht, heldere afspraken en…prima koffie!

Beste Arthur, Bedankt voor je 5-sterren recensie!

Heel blij met mijn vloer

Vloer is heel netjes gelegd. Goede vaklui. Ik ben et heel blij mee. Mooi vloertje.

primal

Fijn geholpen bij aankoop, keurig gewerkt bij montage.

Zeer tevreden ook over de legploeg aardige gasten, alles in overleg gelegd

Beste Tonnie, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze diensten! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Wij zijn voortreffelijk geholpen. Vanuit Portugal.

Alles prima gegaan, met hulp van jullie. Wij wonen in Portugal.

Efficient

Ik werd snel geholpen in de winkel en snel geholpen met het leggen.

Product super

Personeel en product helemaal oke. Als kanttekening vind ik wel dat 100 euro voor inmeten en plaatsen een veel te hoog bedrag is. Dat zal ook de reden zijn om volgende keer voor eeen andere firma te kiezen.

Perfect!

Van bestellen tot aftersale en bezorging, in één woord geweldig. Enthousiaste mensen met hart voor de zaak. Hele fijne ervaring☀️

Gewoon goed

Na een gemaakte afspraak keurig en vakkundig geholpen door verkoper Dennis. Goed advies over producten en iemand die met de klant mee denkt. Zijn blij met de aankopen en genieten er dagelijks van . We komen graag terug. Trouwens lekkere koffie.

De monteur heeft zeer zorgvuldig de jaloezieën opgehangen. De elektrische bediening geactiveerd en aan ons uitgelegd.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de montage van de elektrische zonwering. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

We hebben onze gordijnen besteld en samen met de verkoper de plooi uitgezocht. Degene die kwam opmeten gaf ons het advies om de plooi iets anders te doen. Een extra plooitjes tussen twee plooien in. We zijn heel blij dat hij ons dat advies gaf. De gordijnen hangen zo mooi een plaatje

Bedankt Dorethe voor je uitgebreide recensie over onze producten & montageservice. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel plezier met de raambekleding.

De klantvriendelijkheid in de winkel was al top. De werkzaamheden thuis, het leggen van de pvc vloer en het bekleden van de trap, werd door uitermate kundige en vriendelijke mensen verricht.

Wat fijn om te lezen dat we je van advies tot aanleg hebben kunnen ontzorgen, Frans. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Goed zaken gedaan.

Na wat strubbelingen in het begin tóch goed zaken gedaan. top.

Fijn om te lezen dat je tevreden terugkijkt, Geert. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Zou zo opnieuw voor Hofmans kiezen

In 1 week van oude vloer naar ingefreesde vloerverwarming, aangesloten. Egalisatie vloer, en eind van deze week nieuw pvc erop gelegd en nieuwe plinten geplaatst. Paar restpuntj3s, maar ook die waren binnen een week afgewerkt. Top en strakke planning .

Bedankt voor jouw recensie, Yvonne! We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten & diensten. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Tevreden met bedrijf

Bedankt voor je 4-sterren recensie, Wim!

Goed advies, Top service, een aanrader. Hier worden wij blij van.

Advies gesprek met Nico was echt goed. Nico weet waarover hij praat, luistert naar de wensen van de klant, speelt daar op in. De keuze bij Hofmans is geweldig. Gekozen voor PVC, egaliseren ging buiten gewoon snel en goed. Het leggen wordt door vakmensen gedaan, met een schittert resultaat. Zeer tevreden hoe alles is gegaan / verlopen. Daarom komen wij ( ook onze hele familie ) bij Hofmans.

Bedankt voor jullie uitgebreide en hartelijke recensie Hans en Addy! We zijn blij te lezen dat jullie zo tevreden zijn met onze producten en diensten. Dat is wat je mag verwachten van 60 jaar vakmanschap. Het team van Hofmans at Home wenst jullie nog veel woonplezier en hoopt jullie in de toekomst weer te mogen helpen met al jullie woonwensen.

Top geregeld. Zoals altijd

Eerst vriendelijk ontvangst. Groot assortiment. Mooie offerte en geweldige aardig montage medewerkers die top werk afleveren.

Bedankt Hans. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten en diensten. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Goed gevoel bij alles

Verkoper denkt met je mee, bij het inmeten zelfde verhaal en het leggen is naar volle tevredenheid gedaan

Bedankt voor je 5-sterren recensie, Chris!

Keurig afgehandeld

Snel geregeld