LEUK JASJE

Monari jasje besteld maar stond weinig info bij hoe de maat valt, nu viel het jasje te klein dus helaas retour moeten sturen wat mij dus wel de retourkosten kosten

retour nog niet verwerkt

Ik heb begin januari een broek geretourneerd en tot op heden geen retourbedrag gezien

Mooie winkel met hele vriendelijke mensen waar het prettig winkelen is.

Omdat ik twijfelde tussen twee maten heb ik twee broeken besteld en er een gehouden. De andere retour gestuurd. Jammer is dan dat je dan toch de kosten van het retourneren betaalt. Verder heeft de winkel een veel groter assortiment dan de webshop

Een prima winkel

Een heel gezellige winkel prima service .

Snelle levering en goede communicatie.

Ik had het pakketje snel in huis. Er werd goed gecommuniceerd over de levering. Tip: verpak het product, indien mogelijk in een doos die door de brievenbus past.

Netjes verpakt, stevige doos

Helaas de schouders van de jas niet goed voor mij. Ik kom het persoonlijk terug brengen. Kan ik nog even winkelen bij jullie.

Mijn vrouw is ontzettend blij als ze weer een giftcard krijgt van jullie

Duidelijkheid en vriendelijk

Duidelijkheid en vriendelijk

snel, en precies zoals weergegeven.

goede kwaliteit, mooie pasvorm

Product is goed aangekomen

Netjes en op tijd geleverd

Product is goed aangekomen

Netjes en op tijd geleverd

Vandaag besteld morgen in huis.

Vrijdag bestelling gedaan. Zaterdag netjes geleverd.

Supergoed geholpen

Mijn man is goed geslaagd bij Konijnendijkmode. Twee spijkerbroeken gekocht , 1 donkergrijze en 1 blauwe en een bloese die op alletwee de broeken kan gedragen worden . Dit mede omdat we zo goed geholpen zijn door de verkoopster, ze wist precies twee goede modellen spijkerbroeken uit het schap te pakken die perfect pasten. Nog een mooie bloese erbij en alles was compleet. Fijne winkel om te shoppen , heel veel merken ook voor de dames ikzelf koop er ook al weer wat jaartjes

Het artikel was niet op voorraad

Als een artikel bij jullie in de webshop staat ga ik ervan uit dat deze op voorraad is. Grote teleurstelling als dit niet het geval is.

Perfect.op 1 na

1 medewerkster op de damesafdeling van oa gerry weber was onlangs niet vriendelijk en wierp misschien onbewust een hoge drempel op. Wij hebben haar om deze reden niet gevraagd om advies

hoge retourkosten

in de kleine lettertjes staat vermeld dat de retourkosten voor rekening klant zijn, Bij het terugsturen kom je daar achter

Een heel gezellige dag zowel op het gebied van mode als de horeca ervaring!

geweldig!

Nadat ik mijn bestelling had geplaats ben ik volledig op de hoogte gebracht over de verdere afhandeling, volgende dag had ik mijn bestelling in huis in een net verpakte doos.

Goede service!

snel en juiste artikel

Snel geleverd. Uitstekend artikel.

Heel slecht

Besteld maar nooit wat mogen onvangen. Geen verklaring niks

Fantastisch!!!

Van Bianca een blazer besteld .bij bestelling werd aangegeven dat het pakket zaterdag zou aankomen. En het kwam zaterdag aan. Het was een feestje prachtig verpakt heel keurig opgevouwen. Van mij alleen complimenten aanKonijnendijk Mode. Veel succes verder. Hartelijke groet Angela Oude Wolbers.

niet goed

bestelling geplaatst, 1 dag later bericht dat product niet te leveren is. niet tevreden.

Een heel fijne modezaak

Wij waren meerdere keren in de winkel en werden steeds heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Na afloop een hapje en drankje in de Ritz.

Snelle en correcte levering

Zeer snelle levering in goede verpakking