Snelle levering, mooie prijs.

Een goede service

Snelle levering Keurig verpakt

Beste Ditty, Bedankt voor uw beoordeling! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Correct en netjes verzonden

Gewoon perfect

Beste Paula, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Daphne

Zowel in winkel als webshop prima service. Prachtig verpakt !!

Beste Rianne, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze winkel en webshop. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Vriendelijk personeel.

Fijne winkel met leuk personeel.

Beste Carla, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Super netjes

Zeer gemakkelijk en de goedkoopste voor wat ik zocht. Blij mee!

Beste Ronald, Bedankt voor uw beoordeling. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Vriendelijk personeel,fantastische koffie gratis,groot assortiment.

Beste Mieke de Vos, Bedankt voor uw beoordeling! Wij hopen dat de koffie gesmaakt heeft en we hopen u snel weer een keer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Heel vreemd

Ik krijg de vraag om Konijnendijk Mode te beoordelen terwijl ik mijn bestelling helemaal (nog?) niet heb ontvangen. Heel vreemd. Hopelijk komt het pakketje spoedig. Gelukkig heb ik het pakket alsnog in goede orde ontvangen.

Beste Rob, Onze excuses. We hopen dat u het pakket inmiddels ontvangen heeft. Graag horen wij of alles naar wens is met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Goeie service

Mijn pakketje haperde bij post nl maar ik werd erg goed keurig en persoonlijk geholpen door jullie !

Beste Helma, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat wij u goed konden helpen. Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling kunt u altijd contact opnemen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Website klopt niet met de voorraad!

Ik heb voor het eerst bij Konijnendijk mode besteld. Ik had 2 shirts besteld, 1 was er op voorraad, en is keurig bezorgd in een luxe doos! Het 2e shirt was niet op voorraad, ( Monari sweater wit artikel 407153 Maat 46) maar tot mijn verbazing staat het nog steeds op de site, ook maat 46?Volgens mij hebben jullie de website en de winkelvoorraad niet op orde! Ik heb wel keurig mijn geld retour gekregen, het stond binnen enkele dagen op mijn rekening! Vandaar 3 sterren!!

Beste Ina, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat het bestelde artikel niet op voorraad was. Onze systemen moeten synchroniseren helaas door de drukte duurt dit even, vandaar dat er een verschil kan ontstaan in de voorraad op de webshop. Wij zijn druk bezig om dit te verbeteren helaas duurt dit proces even. Goed om te horen dat het goed is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Goede en snelle service

Zeer klantvriendelijk medewerkers, denken met je mee.

Beste Jacqueline von Reeken, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Verzorgd zoals het hoord.

Super.

Beste Ton, Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Snel. Makkelikke site

Beste Olga Van Leeuwen, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Heel netjes en correct

Snelle levering, 1 artikel teruggestuurd waarop een snelle terugbetaling werd gedaan, ben erg tevreden.

Beste Nel, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Prima, correcte uitvoering van de bestelling en retourzending!

Dit was mijn eerste ervaring van ee bestelling via uw webshop. Een betere uitvoering kan ik niet verzinnen. Alle complimenten!

C.J. Mallegrom - van Popering, Heel erg bedankt voor uw beoordeling! Leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Ik heb iets besteld wat helaas niet op voorraad bleek te zijn.

Ik heb iets besteld wat helaas niet op voorraad bleek. Gelukkig is het bedrag wat ik vooruit had betaald binnen een paar dagen op mijn rekening terug gestort.

Beste Prisca, Bedankt voor uw review. Onze excuses dat artikel niet op voorraad bleek te zijn. Wij zijn hard bezig om dit probleem te verbeteren, helaas duurt dit proces even. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Fijne winkel en webshop

Prima assortiment En zeer fijne mensen die je helpen

Beste Margriet, Bedankt voor uw beoordeling! Goed om te horen dat u een leuke ervaring heeft gehad in onze winkel. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Leuke kleding, gemakkelijk bestellen, snelle levering en blije klant.

Beste Evelyn, Bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Gezellig!

Alles in één winkel, je wordt netjes geholpen wanneer je dat wil uiteraard. Heerlijk geluncht, kortom gezellig en goed geshopt!

Beste Joyce, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u een leuke tijd gehad heeft in onze winkel. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen als klant! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Alles prima en verzorgd ontvangen.

Heb wel eens meer besteld en is altijd goed gegaan.

Beste Tiny, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Mooie kleding met name Monari.

Snelle bezorging, fantastische smaakvolle kleding. Altijd online besteld. Prima ervaring.

Beste Daniëlle, Bedankt voor uw beoordeling. Super om te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Keurig en snel geregeld

Beste J., Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Heel vriendelijk aan de telefoon

Toen mijn mail niet direct beantwoord werd, heb ik gebeld . Ik kreeg snel een vriendelijke jonge dame aan de telefoon die zich excuseerde en daarna snel en goed hielp. Ze er tevreden. Het pakket ziet er verzorgd uit.

Keurig bedrijf

Ik zou hier beslist vaker bestellen.

Beste Annet, Bedankt voor uw beoordeling! Leuk om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode