Prachtig verpakt!

Erg blij met mijn rok, zit als gegoten! En werd als een cadeautje verpakt, zó leuk! Ik zal zéker nog een keertje bij Konijnendijk Mode bestellen :-)

Beste Ellen, Bedankt voor uw beoordeling! Leuk om te horen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Naar wens afgehandeld en snelle levering!

Beste Suze, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de webshop. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Slecht

Ik heb een artikel online besteld. De bestelling was gelukt. De volgende dag kreeg ik bericht dat het artikel niet meer leverbaar was. De voorraad was dus niet op orde. Dat vind ik slordig.

Beste Lydia Achterberg, Wat vervelend om te horen dat het bestelde artikel niet op voorraad was. Onze excuses hiervoor. De systemen die de voorraad bijhouden moeten synchroniseren, dit duurt helaas soms even. Wij zijn hard bezig om dit te verbeteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Top snel en mooi verpakt

Top, snel verzonden en mooi verpakt!

Beste R. Bedankt voor uw review. Top om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Beste Rilana, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Keurige webshop

Netjes geleverd

Beste Hendrika, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Goede service!

Online een broek besteld. Dag na ontvangst werd deze broek met 20% afgeprijsd. Na een telefoontje kreeg ik het verschil direct teruggestort op mijn rekening. Dat is pas een goede service!

Beste Miranda, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en dat het goed afgehandeld is. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Niet geleverd wat ik heb besteld, prijs op prijskaartje 20,- lager ik had betaald,afhandeling netjes

Via de website een korte broek besteld. Dezelfde dag kon ik deze nog afhalen in de winkel. Eenmaal thuis bleek niet de juiste kleur geleverd, tevens zat er een prijskaartje aan waarvan het bedrag € 20,- lager was dan ik had betaald. Weer terug naar de winkel gegaan. De juiste kleur bleek niet meer voorradig. Ik kon de broek achterlaten in de winkel. De volgende werkdag netjes de retourbevestiging en betaling ontvangen. Ook in de winkel netjes te woord gestaan. Dus 1 ster voor de bestelling en 5 sterren voor de afhandeling! Dus ik bestel niet meer via de website.

Beste Wiljan, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de problemen met de bestelling. Fijn om te horen dat u blij bent met de afhandeling. Wij zijn hard bezig om de website te verbeteren, dit is een proces en dat duurt helaas even. Nogmaals onze excuses en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen in de winkel. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Jurkje besteld, die is snel en mooi ingepakt geleverd ☺️

Beste Gerda, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met u aankoop. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

de website werkte snel en goed, de bezorging niet

Op vrijdag kleding besteld. Het bericht was dat het maandag bezorgd zou worden. top! want de kleding was woensdag nodig. Daarna bericht dat het dinsdag werd. Vervolgens dat het woensdag werd. Dit werd spannend. Daarna kwam bericht dat het donderdag werd. Te laat, alle hoop laten varen. En plotseling stond er op woensdag een doos van Konijnendijk op de kliko. Het kwam nog nét goed. De producten zijn oké.

Beste Elly, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de bezorging niet goed verliep, een pakketje op de kliko kan natuurlijk niet. Helaas hebben wij hier geen invloed op, dit ligt bij de bezorgdienst PostNL. Hierover kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice van PostNL. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Prima !

Een fijne nette winkel, met vriendelijke personeel, zowel in de winkel als in het restaurant. Het assortiment is eveneens prima !

Beste Feika, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden was over onze winkel. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

zijn goed, prima snelle service

zie bovenstaande

Snelle levering, goed verpakt

Snel en netjes verstuurd

Beste Sebastiaan, Bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Prima service en produkt!

Beste Ellen, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Product niet meer beschikbaar

Ik had de mogelijkheid het product te selecteren en bestellen maar deze bleek niet leverbaar

Beste Roy, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen. Onze excuses dat het product niet leverbaar was. Wij zijn bezig om dit te verbeteren in de webshop, helaas heeft dit even tijd nodig. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Heel slecht

Retour etiket bevatte geen antwoordnummer en moest ik € 7,25 betalen.

Beste Jacomina, Bedankt voor uw beoordeling. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening, dit staat ook vermeld op onze website. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Vlotte levering, ben nu in afwachting van de afhandeling van de retourzending.

Tot nu toe positief, kan de retourafhandeling nog niet beoordelen.

Prima snelle levering en afhandeling

Beste Margo, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en afhandeling. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

zeer snelle levering

Binnen 1 dag ontvangen. TOP

Beste Ria, Bedankt voor uw beoordeling! Leuk om te horen dat u zo tevreden bent over de levering. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Vlugge goede service, leuk verpakt

Beste Elsa, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de service. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Nvt

Beste José, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

besteld en niet leverbaar

tot 3 keer toe wordt ik nu achtervolgd om een review op te schrijven, terwijl de bestelling die ik deed gewoon niet leverbaar bleek. 2 sterren ipv 1 omdat ik tenminste snel het geld terug had… nu niet meer mailen aub

Beste Tony, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses. Heel vervelend om te horen dat uw bestelling zo vaak niet leverbaar was, wij zijn bezig om dit te verbeteren helaas duurt dit proces even. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Konijnendijk is heerlijk om te winkeleb

Zie boven

Beste Elly, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Leuk kadootje!

Als een kadootje verpakt en was snel binnen !

Beste Linda, Bedankt voor uw review! Leuk om te horen dat u tevreden bent over de webshop. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Top geregeld en top kwaliteit product

We kennen Konijnendijk al jaren heeft kwaliteit producten en zeer deskundig personeel

Beste Frits, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode