Leuk kadootje!

Als een kadootje verpakt en was snel binnen !

Beste Linda, Bedankt voor uw review! Leuk om te horen dat u tevreden bent over de webshop. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Top geregeld en top kwaliteit product

We kennen Konijnendijk al jaren heeft kwaliteit producten en zeer deskundig personeel

Beste Frits, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Prima geregeld en snel geleverd!

Fijn zaken gedaan met deze webwinkel! Hoop ook eens in de buurt te komen om de winkel zelf te bezoeken!

Beste Saskia, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Fijne, vriendelijke en behulpzame relaxte modezaak.

Veel keuze in kleding zowel voor dames als heren. Je wordt er goed geholpen als je hulp wilt maar je kunt ook lekker zelf zoeken en passen zonder dat je wordt lastiggevallen. Wat ik ook erg prettig vind is dat de kleding gratis vermaakt kan worden. Daarnaast kun je ook gebruik maken van de lunchroom die je dan het eerste gratis bakje koffie of thee mag aanbieden. Heerlijke broodjes en salades. Top zaak wij komen er al jaren.

Beste Nes, Bedankt voor uw beoordeling. Leuk om te horen dat u zo tevreden bent over de winkel en de service. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Zo hoort het

A

Beste Ad Boom, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Snelle levering van goed product. Netjes verpakt.

Beste J. Assen, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Snelle levering, prachtig verpakt, mooie kwaliteit en exact zoals de foto

Fijn dat maat 46 ook te koop is bij Konijnendijk mode. Kwam er altijd al voor mijn man maar nu ook zeker een winkel voor mij. Mooie jurk. Stof voelt heerlijk aan. Prima pasvorm. Kortom: een prima product.

Beste Thea, Heel erg bedankt voor u review! Fijn dat u zo tevreden bent, wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Graag tot snel! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

even een klasse beter

een shirt van PME gekocht via een andere webwinkel kreeg deze verfrommeld door de brievenbus maar wilde hetzelfde shirt alleen een andere kleur en deze bij Konijnendijk mode gekocht. snelle levering en heel mooi verpakt met zelfs al een retourformulier erin zodat zonder veel gedoe het eventueel retour kon zenden. en de prijs was gelijk alleen een klasse beter

Beste Alfred, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Mooie winkel

Mooie winkel veel keuze soms wel jammer dat alles op merk hangt als je bijv een bepaald kledingstuk zoekt moet je de diverse merken af

Beste Anke, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen uw feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Goed geholpen Advies gekregen.Kwam zelf ook nog met ideeën Kom zeker weer

Beste Trudy, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Wij zien u graag snel weer. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Veel keuze en een gewedige service.

We hadden veel keuze, werden vriendelijk geholpen en de service is top.

Beste Madeleine, Heel erg bedankt voor uw beoordeling! Fantastisch om te horen dat u zo tevreden was over het assortiment en de service. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Maar ik had een jurk besteld die volgens de websitebezoek in voorraad was en betaald en dan krijg je de volgende dag mail dat de jurk er niet meer was en zou mijn geld terug krijgen Dat is intussen voor elkaar Maar toch even teleurstelling Met vriendelijk groeten

Beste Maria, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat de jurk niet op voorraad was. Wij zijn ons bewust van dit probleem en we werken er hard aan om dit te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Top!!

Alles keurig zoals toegezegd.

Beste J.K. van der Linden, Bedankt voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Beste Gerda, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Correct en snel geleverd!

Beste Ingrid, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Keurige service!!

Zoals altijd bestelde artikelen weer keurig verpakt en snel geleverd!!

Beste Pien van der Vlist, Bedankt voor uw beoordeling! Geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop. Wij wensen u veel plezier met uw aankopen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Snelle, correcte levering

Snel, mijn bestelling als een mooi met zorg persoonlijk cadeautje verpakte jumpsuit binnengekregen.

Beste J. Wezenbeek, Bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de bezorging. Wij wensen u veel plezier met de jumpsuit. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

prettige winkel

Veel keus, goede kwaliteit, prettig en vakkundig geholpen!

Beste Rob, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de keus en service in onze winkel. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Het jasje deed aan de verwachting.

Beste Maria, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Zeer goed geholpen , vele mogelijkheden laten zien en laten passen , voelde mij op mij gemak en ven zeer correct behandeld, TOP

Beste Jolanda, Bedankt voor uw beoordeling. Leuk om te horen dat u zo goed geholpen ben in onze winkel. Met vriendelijke groet, Daphne Team Konijnendijk Mode

Beste Anja, Bedankt voor uw review! Team Konijnendijk Mode

Jammer

On line een leuk jasje besteld. Kreeg al snel bericht dat de bestelde maat uitverkocht was. Jammer dat website niet up to date was. Het betaalde bedrag werd binnen 2 dagen terugbetaald.

Beste Anthonia, Bedankt voor uw review. Wat vervelend! We nemen dit mee in ons optimalisatiesysteem. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de terugbetaling. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

goede, snelle service

binnen 1 dag geleverd, super

Beste mevrouw Herpertz, Bedankt voor uw beoordeling! Geweldig om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Snel geleverd en goede spullen

Beste mevrouw Penning, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Goede snelle service

Fijne webshop, prima service

Beste Tannie, Bedankt voor uw review! Leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop en service. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode