Snel geleverd en goede spullen

Beste mevrouw Penning, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Goede snelle service

Fijne webshop, prima service

Beste Tannie, Bedankt voor uw review! Leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop en service. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Mijn ervaring was goed.

Ik had mijn pakketje netjes ontvangen. Was verpakt in een stevig doosje. Helaas heb ik het shirt weer terug gestuurd. Het was te groot. Ik had in een winkel al een keer een maatje kleiner aan gehad, maar die zat veel te strak om mijn armen, vandaar dat ik een maatje groter wilde proberen. Het was denk ik niet het model voor mij. Waar ik wel een beetje moeite mee had, was het terug sturen van het pakketje. Mijn dochter snapte het niet en de post nl. medewerker ook niet. Ze vond het raar dat er geen retour code bij zat. Ik bestel haast nooit wat, dus ik heb er niet zoveel verstand van. Op de site staat het retour word verrekend bij het terug storten van het bedrag. Ik heb nu zelf het retour bedrag al betaald. Maar ik denk dat het allemaal wel goed komt. Ik wens je fijn weekend. Groetjes Mw. van Nieuwaal

Beste mevrouw van Nieuwaal, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden was over de verzending. Jammer dat het shirt te groot was. Retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening daarom zit er ook geen retour code bij. Maar mocht er iets fout gaan met het verrekenen van het retourbedrag kunt u bellen op 0186-661700. Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Snel geleverd en leuke merken

Tevreden over de levering. Netjes bericht gekregen dat er iets niet meer op voorraad was. Hier ga ik zeker nog een keer bestellen.

Beste Evelyn, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Ik ben nog niet zo lang klant, dit is de tweede keer dat ik een bestelling heb gedaan

Beste Wil, Bedankt voor uw beoordeling. Leuk om te horen dat uw zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw aankopen. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Teleurgesteld en boos

Was blij met de snelle levering,maar toen het product tegenviel en ik het moest retourneren was die blijheid verdwenen. Voor zo,n zaak als jullie verwacht je toch niet dat je dat moet betalen.Eerst bezorgkosten en dan retourkosten. Ben ongeveer een tientje kwijt en heb niets

Beste Hannie, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat het product tegenviel. Op onze website staat vermeld dat de retourkosten voor eigen rekening zijn, hier kunnen wij op dit moment helaas niets aan veranderen. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Prachtige blazer 20-510-1204

Beste Astrid, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de blazer. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Snelle reacties, goede service, klantvriendelijk, meedenkend.

Beste M., Bedankt voor uw beoordeling. Leuk om te horen dat uw zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

prima snelle levering

Makkelijk online te bestellen en uitstekend verzorgde levering .

Beste Henny, Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Alles is allemaal geweldig verlopen zowel de bestelling als ook de bezorging

Hele goede ervaring

Beste Riet, Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Snelle levering alleen viel de levering tegen.

Van de 3 artikelen die ik had besteld bleken 2 artikelen niet meer geleverd kunnen worden nadat ik al betaald had en order verzonden was. Artikel wat wel werd verstuurd viel helaas tegen. Kan gebeuren. Dan wel jammer dat de retour kosten voor mij waren.

Beste Monique, Vervelend om te horen dat de bestelde artikelen niet op voorraad waren, wij zijn op dit moment bezig om dit te verbeteren. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Prima geholpen, vriendelijk personeel dat meedenkt. De verkoper was niets te veel.

Beste meneer Jansen, Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Product bleek niet meer aanwezig

Ik ontving een mail dat het geld werd terug betaald maar zonder reden. Door te bellen hoorde ik dat het kledingstuk niet meer beschikbaar was. De mail zou verbeterd kunnen worden.

Beste Marijn, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat het product niet aanwezig was, wij hebben dit intern meegenomen en zijn bezig om dit te verbeteren. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Prima alleen moet kunnen betalen met creditcaard

Beste Reina, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn bezig om dit mogelijk te maken, binnenkort is het beschikbaar op de website. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

goede levering, goede info per mail

Een aanvulling in de beschrijving over de kleur zou een ster meer hebben opgeleverd, lijkt absoluut niet op de foto. Deze broek heeft geen greintje blauw maar is groen (greenstone) Verkeerde kaartje?

Beste Gerda, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat het product niet overeenkomt met de afbeelding op de webshop. Wij zijn op dit moment bezig om de webshop te verbeteren inclusief de beschrijvingen van de producten. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Beste Ingrid, Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Zeer sympathiek!

Lieve meedenkende verkoopsters en een snelle service!

Beste Geja, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft gehad. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Prima en snelle service

Handig om bestelling te plaatsen en snel en netjes geleverd in mooie verpakking.

Beste Jane, Bedankt voor uw beoordeling. Leuk om te horen dat uw een goede ervaring heeft gehad met onze webshop. Met vriendelijke groet, Daphne Konijnendijk Mode

Staat er onder

Ben super geholpen zo wel met terug brengen als ook de terug betaling.

Beste Bets, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Redelijk snelle levering

Mijn ervaringen met andere leveranciers, de leveringen komen sneller binnen.

Beste Robert, Bedankt voor uw review! We nemen dit mee in ons optimalisatiesysteem. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Niet fijn

Geen duidelijkheid over retoerzending,dat die zelf betaald moet worden!! En ook dat je je geld niet terug krijgt bij kortingen vind ik waardeloos.

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Stukken zijn via PostNL geleverd. Jammer dat een artikel, in tegenstelling tot de site, niet vorstig was. Terugbetaling van dat artikel was binnen enkele dagen geregeld.

Beste Wim, Bedankt voor uw review. We nemen dit zeker mee in ons optimalisatiesysteem! Hopelijk waren de andere artikelen wel goed. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Komen afspraken niet na.

Ik had een verkeerd artikel ontvangen. Drie x gebeld om op te lossen. En juiste artikel te krijgen. Nog steeds niet gelukt. Word van de ene medewerker naar de andere gestuurd. Shirt hangt nu nog gereserveerd maar kan het nog steefs niet bestellen. Medewerkers weten van elkaar niet hoe ze werken en wat er is gedaan. Hoop mijn geld plus de retourkosten teruh te krijgen. Het shirt die ik heb gekocht zal ik wel nuet meer krijgen... Afspraak dat ik het online opnieuw zou kunnen kopen is nog steeds niet waargemaakt...

Prachtig produkt, jammer dat ik retouren niet zelf kon afgeven

Gedurende Corona shop ik lokaal en dus blijf ik gedurende een lockdown Konijnendijk Mode steunen met online aankopen. Zo ook deze keer. Pas na bezorging werd duidelijk dat ik retouren per bezorgservice moest retourneren. Kosten daarvoor waren voor mij. Jammer, want ik woon maar een paar kilometer van de winkel vandaan, dus even afgeven kon vrijwel zonder kosten. Ik ga er vanuit dat veel meer klanten lokaal zijn.

Beste Mary Bedankt voor de review! We nemen dit mee in ons optimalisatiesysteem. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Prima ik kom terug

Beste Heleen, Bedankt voor uw review! Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode