Snelle correcte communicatie en levering! De schoenen waren keurig verpakt.

Grote keus schoenen

Mooie schoenen Snelle levering Goede aanbiedingen Grote keus

Prima kwaliteit en goede levering

Prima kwaliteit en goede levering

Goede kwaliteit

Ik vond Floris van Bommel sneakers in de sale: goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Snelle levering. Dik tevreden.

Snelle levering, goede pasvorm

Zal er zeker weer bestellen.

Helemaal prima! Snel en zorgvuldig!

Ik bestel regelmatig schoenen bij Elferink. Meestal in 1x goed, maar soms niet en ook dan ervaar ik goede klantenservice.

Makkelijk te bestellen en supersnel en netjes bezorgd

Snelle levering goed product

Goede keuze, goede prijs, snelle levering

Elferink heeft een ruime keuze en schoenen van goede kwaliteit. De prijs is goed en de schoenen waren snel geleverd. Vanwege een verkeerde maat retour moeten sturen, het geld stond met een paar dagen al weer op mijn rekening. Prima bedrijf!

Ik bestelde de schoenen, met een leuke korting. De volgende dag kreeg ik het pakketje, netjes verpakt, al in huis. De schoenen zaten keurig in de doos en zagen er goed uit. Mijn dochtertje huppelt en springt er vrolijk mee rond!

De schoenen werden na bestelling binnen 2 dagen geleverd. Verpakking goed en handige 2e plakstrip voor evt. terug sturen.

Helemaal Top!

Mijn bestelling was echt supersnel geleverd en helemaal naar wens!

Bestelling nooit ontvangen

Bestelling nooit ontvangen. Al een week geleden besteld. Bij PostNl staat dat hij nog niet ontvangen is... Verder niets gehoord v Elferink.

Beste Renata, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het jammer dat je ons niet zelf via een mailtje of telefoontje op de hoogte hebt gesteld van het feit dat je je pakket nog niet ontvangen hebt, maar dat we via een beoordeling hebben moeten vernemen dat er iets is misgegeaan met je bestelling. Als je ons even had laten weten dat je nog niks ontvangen had dan hadden we dit sneller kunnen nakijken. Wij hebben het nu voor je nagekeken. I.v.m. een technisch probleem heb je de verkeerde track en trace code doorgestuurd gekregen. De juiste track en trace code geeft aan dat je pakket is reeds 3 dagen geleden bij je buren bezorgd. Vanmiddag heb ik je hierover ook een mail gestuurd. Hopelijk lukt het zo om je pakket wel te krijgen. Nogmaals onze excuses voor het toesturen van de foutieve track en trace code en de onduidelijkheid hierdoor. Met vriendelijke groet, Niels - Elferink Schoenen Klantenservice

Precies wat ik wou hebben

Stevige pantoffel, goed voor mijn pijnlijke voeten

Mooie schoenen, snel in huis

Lekker lopende 'Regarde le ciel' schoenen die meteen goed zitten

Uitstekende snelle levering

Uitstekende snelle levering voor n paar wandelschoen, voor n prima prijs

Netjes verpakt goede levering

Goed verpakt, levering was op tijd Goede service!

Besteld, aangetrokken en gaan lopen. Precies zoals op de Website vermeld.

Geweldige schoenen

De schoenen die ik heb besteld zijn helemaal top. De levering duurde wat langer, maar daarover werd ik via de mail netjes op de hoogte gehouden.

Top schoenen, snel verstuurd

Schoenen zitten goed en zijn snel verstuurd. Zeer goede ervaring!

Goede snelle service!

Netjes verpakt, snel geleverd! Helaas te groot, maar snel weer mijn geld retour. Heel blij mee!

Veel keus en goede merken!

Bij Elferink veel keus in goede merken, ook in wijdtemaat. En vriendelijk personeel!

Top schoenen

Snelle levering,tevreden over product!

Heel tevreden

Mooie schoenen, heel snel geleverd. Goede communicatie. Kortom zeer goede service. Top!