Ik deed mijn bestelling bij Elferink, omdat daar kon ik schoenen met wijdte M, dat voor mijn erg belangrijk is, vinden. Als resultaat kreeg ik 2 modellen met de juiste wijdte M en 3! (11130-1, 11126-24 en 1273-1) met wijdte J, die ik ga retourneren
Beste mevrouw Klepikova, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien in uw bestelling dat u geen schoenen op M wijdte heeft besteld. Maar twee paar op K en twee paar op J en 1 paar op H. Wij hebben zeker schoenen op M wijdte, daar kunt u op onze site ook op selecteren zodat al die modellen in beeld komen. Jammer dat nu niet naar uw verwachting is gegaan. Hopelijk volgende keer beter. Met vriendelijke groet, Saskia
Via Bol.com Rieker laarzen besteld . Snelle levering en mooie laarzen.
Mooie schoenen daar gezien en on-line besteld, volgende dag al in huis!
Het retourzenden was duidelijk en heb ook een bevestiging ontvangen dat het bij jullie binnengekomen is. Maar nog geen geld terug Het gaat om artikel nr 10850-1, Durea zwarte schoenen, nr 8720727556445, maat 37,5. Retour gestuurd op 5 november 2025.
Beste mevrouw van Beek, Bedankt voor uw bericht. Uw retour hebben wij op 6 november retour verwerkt. U hebt uw bestelling gedaan via To Be Dressed daar is u order door ons verwerkt. Het beste kunt u contact opnemen met To Be Dressed. Met vriendelijke groet, Elferink Schoenen
Groot assortiment en leuke schoenen in bredere maat H!
Een heel prettig bedrijf. Werd goed geinformeerd over de voortgang van de zending.
Het merk Shoecolate kan ik online niet overal vinden. Gelukkig wel bij Elferink Schoenen. Een paar leuke camelkleurige enkellaarsjes besteld. Een snelle levering en de laarzen waren netjes verpakt. Een aanrader dus!
Online vond ik precies de laarsjes die ik zocht. De volgende dag had ik ze al in huis. Helaas was de ingang te smal waardoor ik ze moest terugsturen. Twee dagen later was het geld alweer teruggestort! Prima service dus!
Met mijn wijdtemaat H en stevige kuiten pas ik laarzen eigenlijk nooit. Tot ik dit paar tegenkwam. Prachtige laarzen due ook jog eens heerlijk zitten. Snel geleverd. Ik ben blij!
De link om het artikelen te Tracey werkte eerst niet. Bericht gegeven, keurig antwoord gekregen zodat ik per omgaande wist waar het artikel zich bevond. Daarna nog advies gekregen hoe de schoenen te behandelen. Zeer tevreden dus.
Ik heb alleen ervaring met de webshop, maar die is uitstekend. Vlotte levering, je wordt goed op de hoogte gehouden tijdens de verzending en bovenal een mooie collectie om je keuze uit te maken. Een winkel met aandacht voor de klant, wat mij betreft een aanrader!
Zie boven.
Mooie veter boots Vlotte levering
Fijne mensen, niet opdringend maar die je goed adviseren en begeleiden. Mocht je online bestellen dan wordt het echt dezelfde dag nog verzonden, prima ervaring!
Mooie schoenen, goede kwaliteit, bestelling was snel bezorgd, goede communicatie.
Fijne laarzen met goede demping!
Hele goede ervaring met het kopen van schoenen
15 maanden geleden een paar nieuwe schoenen gekocht bij de vestiging in Raalte. Nu blijkt dat het leer loslaat. Het hoofdkantoor geeft aan geen garantie te kunnen geven omdat de schoenen langer dan een jaar geleden gekocht zijn. Nieuwe schoenen gekocht. Bij het afrekenen gaf de verkoopster aan dat er niet betaald hoefde te worden en dat wij zelfs een tegoedbon kregen omdat de nieuwe schoenen goedkoper waren. Dit noem ik nog eens klantenservice.
Nadat ik de order geplaatst had ontving ik de schoenen 2 dagen daarna al. Netjes ingepakt. Goede service.
snelle levering van ons merk solidus schoenen en hulp bij internet bestellen
Schoenen waren wel mooi, alleen de verkeerde maat gestuurd. Afleveren naar DHL gaat snel bij Elferink, maar bij DHL duurt het week voor ze verstuurd worden naar de klant. Afgelopen maandag nieuwe besteld en die zijn dan snel bij DHL. Nog steeds niks ontvangen . Dat is echt niet fijn. Dus als je slim bent een andere bezorgdienst of in ieder geval keuzes daarin. Mvg. Geeske
Beste Geeske, Bedankt voor je beoordeling. We doen ons best om onze bestellingen zo goed en zo snel mogelijk te leveren. Helaas zijn we met het versturen van pakketten altijd afhankelijk van een bezorgservice, zoals DHL of PostNL. Vanwege aanhoudende klachten bij PostNL zijn we juist onlangs overgegaan van PostNL naar DHL. Helaas verloopt het ook bij dit bezorgbedrijf niet vlekkeloos. Hoewel het buiten onze macht ligt bieden we toch onze excuses aan voor het ongemak. Wij vinden het met recht heel vervelend en zullen uw ervaring delen met DHL. Met vriendelijke groet, Niels - Klantenservice Elferink Schoenen
Zit behoorlijk hoog in de prijs
Beste Nico, Bedankt voor je beoordeling. Helaas is het altijd lastig met foto's op de website. Wij hebben de foto's van de schoenen die u besteld hebt vergeleken met de daadwerkelijke kleur van het paar dat wij bekeken hebben. Maar leer is een natuurproduct. Het kan zijn dat uw paar schoenen iets afwijkt van het paar dat op de foto is gekomen. Wat ook zou kunnen is dat het scherm waarop u de schoenen bekijken iets afwijkt, waardoor de kleur anders is. Mocht u niet volledig tevreden zijn over de schoenen of de prijs van de schoenen kunt u de ongedragen schoenen natuurlijk kosteloos aan ons terugsturen en de betalen we uw aankoopbedrag terug. Met vriendelijke groet, Niels - Elferink Schoenen Klantenservice
De schoenen zijn goed, maar helaas zijn ze te smal. Heel jammer
Beste Rita, Bedankt voor je reactie. Fijn te lezen dat de schoenen goed waren, maar uiteraard jammer dat ze voor jouw voeten te smal waren. Mocht je hulp willen hebben bij het zoeken dan kun je altijd onze klantenservice bellen of mailen. Of we helpen je graag in één van onze winkels. Sinds 1 sept. jl. hebben we Heys Schoenmode in Leek overgenomen. Vanuit je woonplaats is dat de winkel die het dichtstbij is. Met vriendelijke groet, Niels - Elferink Schoenen Klantenservice
Ik bestelde schoenen die ik in de winkel in Leek ging passen. Helaas waren ze te klein, maar het was heel prettig dat Heys schoenen ervoor zorgde dat ze werden geretourneerd. Het geld was snel teruggestort. De vraag is ze in een ander filiaal in een maat groter beschikbaar waren werd meteen na het passen uitgezet. Goede service!
Snelle levering.....Ruime keuze