Pluspunten
sortering en leversnelheid
Verbeterpuntenhelaas was mijn maat niet meer voorradig maar dat kan natuurlijk
Pluspunten
Ik had 2 paar schoen besteld. Omdat deze uit verschillende vestigingen kwamen duurde de levertijd iets langer. Ik werd hiervan keurig per mail op de hoogte gesteld en ik kon nog van de koop afzien, mocht ik dit wensen.
Pluspunten
Duidelijke website en vlotte levering!
Pluspunten
Snel en keurig verpakt geleverd
VerbeterpuntenGeen.
Pluspunten
Goede informatie verschaft.
VerbeterpuntenLevering duurde een aantal dagen
Beste mevrouw, bedankt dat u ons positief beoordeeld. Normaal gesproken verzenden wij een bestelling die voor 17.00 uur verwerkt is nog dezelfde dag. Wij hebben u daarom per mail ingelicht dat dit bij uw bestelling helaas niet ging lukken omdat de schoenen zich in twee verschillende magazijnen bevonden. Mijn excuses voor het ongemak. Ik wens u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Annemarie - Klantenservice
Verbeterpunten
Er nauwkeurig op toekijken dat de juiste items worden geleverd. Onbeschadigde producten opsturen. Korting aanbieden voor de schade die de klant heeft geleden.
Beste mevrouw, bedankt voor uw feedback. Normaal gesproken controleren wij bestellingen altijd op juistheid echter is dit in de drukte van de sale bij uw bestelling niet goed gebeurd. Wij zullen hier in het vervolg nog beter op letten. Nogmaals onze excuses hiervoor. In het mailverkeer hebben wij afgesproken dat u de schoenen gewoon kon retourneren en dat wij de retourkosten vanuit België voor onze rekening nemen. Het verkeerd geleverde paar heeft u geretourneerd en de sandalen met het streepje aan de binnenkant mocht u ook kosteloos retourneren maar u heeft er voor gekozen om dit paar te houden. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Annemarie - Klantenservice
Pluspunten
goede website. snelle levering
Pluspunten
Zeer goede communicatie; ook bij retourneren
Pluspunten
Zeer snelle levering
Pluspunten
Snelle levering en afhandeling
Pluspunten
Prima.
Pluspunten
Mooie, duidelijke website. Mooie schoenen en goede prijs.
VerbeterpuntenIk had de schoenen liever opgehaald, want ik moest toch in Raalte zijn. Maar die mogelijkheid werd niet gegeven. Dat vind ik persoonlijk erg jammer.
Beste Monique, bedankt voor je positieve beoordeling, dit waarderen wij erg. Normaal gesproken kun je je schoenen online reserveren in de winkel van je keuze. In de laatste maand van de sale periode hebben wij er echter voor gekozen om deze optie uit te zetten. Het is voor ons niet wenselijk om de soms vele paren schoenen met 50% korting langere tijd te reserveren voor klanten in de winkel. Als de sale voorbij is kun je gewoon weer online reserveren. Met vriendelijke groet, Annemarie - Klantenservice
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenBreedte maten vermelden bij trackstyle schoenen
Beste Christa, bedankt voor je positieve beoordeling. Bij alle Trackstyle schoenen staat de breedte(wijdte)maat vermeldt. Dit kun je vinden in de productomschrijving en je kunt ook in het filter op breedtemaat selecteren. Zo zie je direct alle schoenen in een bepaalde maat. Mocht je vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Annemarie - Klantenservice
Verbeterpunten
Foutieve schoenen verzonden. Na mijn directe reactie bleek dat ze het juiste paar weer aan iemand anders verkocht hadden. Erg naar. Verkeerde paar schoenen zijn allang terug, geld heb ik nog niet retour. Er wordt geen compensatie gegeven, daar moet ik eerst deze beoordeling voor invullen. Slechte tot geen controle bij inpakken en verzenden van producten in afstemming met de gevraagde bestelling. Zoiets zou nooit mogen gebeuren, en dat de bestelling tevens niet nageleverd kan worden.
Beste mevrouw, wat vervelend dat u de verkeerde schoenen heeft ontvangen. Dit is bij u helaas niet goed gecontroleerd. Ik begrijp van mijn collega dat hier vorige week telefonisch contact met u over is geweest. Ik snap dat u baalt dat het andere paar verkocht is, maar helaas worden sandalen met 50% korting in de sale snel verkocht. Schoenen retourneren is altijd gratis bij ons. Uw retour is donderdag 25/8 verwerkt en ook de terugbetaling is gedaan. Echter hebben wij te maken met een storing bij de bank waardoor de terugbetalingen niet uitgevoerd zijn. Mijn collega neemt hierover contact met u op. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat u het andere paar wel gehouden heeft, veel plezier hiermee! Met vriendelijke groet, Annemarie
Pluspunten
Snel antwoord via de mail Produkt goed verpakt
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpuntenstickers uit de schoenen halen; staat iets netter schoenen netter in de doos plaatsen
Beste mevrouw Wierper, bedankt voor uw positieve beoordeling. Deze stickers halen wij niet uit de schoen omdat de kans bestaat dat de schoenen retour worden gestuurd of gebracht in één van onze winkels. In dat geval zouden wij voor alle geretourneerde paren nieuwe stickers moeten maken. Wat betreft het in de doos plaatsen van de schoenen zal ik uw feedback doorgeven aan de betreffende afdeling. Het is natuurlijk de bedoeling dat de schoenen netjes bij u thuis geleverd worden. Met vriendelijke groet, Annemarie - Klantenservice
Verbeterpunten
Ik heb betaald bij mijn bestelling en bij de levering zit weer een factuur. Dat is jammer. Ik heb ook nog geen overzicht gekregen of een bewijs dat ik betaald heb
Beste mevrouw van Hooff, Bedankt dat u ons zo positief beoordeeld heeft. Bij de bestelling ontvangt u altijd een pakbon, hierop staat wat u besteld heeft. Normaal gesproken ontvangt u via de mail eerst een bestelbevestiging, in uw geval met instructies voor de betaalmethode. Daarna ontvangt u de factuur per mail zodra de bestelling verwerkt is. Wellicht is onze email in uw ongewenste mail is gekomen? Mocht u nog vragen hebben of de mail ook niet in de ongewenste map kunnen vinden, dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Annemarie - Klantenservice
Pluspunten
Goede service
VerbeterpuntenHelaas was een van de 2 schoentjes beschadigd en konden ze weer terug. Dit had voorkomen kunnen worden door ze voor de verzending even te controlereb.
Beste mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Fijn dat u tevreden bent over ons service. Normaal gesproken controleren wij iedere bestelling voor het verzonden wordt. Dit is bij u helaas niet gebeurd. Hoewel het in de sale periode erg druk is, zullen wij hier in de toekomst beter op letten. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Annemarie - Klantenservice
Pluspunten
Correcte en snelle levering. Geen verzendkosten en geen retourkosten. Correcte en snelle afhandeling retourzending en creditering.