Pluspunten
snelle bezorging en alles zit keurig in de verpakking. Site is overzichtelijk.
Verbeterpuntengeen op- of aanmerkingen
Pluspunten
Goede verpakking en snelle levering
VerbeterpuntenN.v.t.
Pluspunten
Goede snelle service en deze eerste keer ook goede maat en correcte kleuren.
Verbeterpunten--
Pluspunten
Mooie winkels, olie bestelen perfect
Verbeterpunten??
Pluspunten
bestelling is snel en volledig bezorgd
Verbeterpuntenvermelden of schoenen groot of klein uitvallen, helaas beide paren (1 voor mij, 1 voor mijn vader) terug moeten zenden
Beste Anja, wat jammer dat de schoenen niet naar verwachting zaten. Het is voor ons helaas nu niet te doen om alle schoenen door te passen voordat deze online komen. We waarderen uw feedback en we gaan onderzoeken hoe wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. U mag natuurlijk altijd meerdere paren in één keer bestellen, retourneren is kosteloos. Mocht u vragen hebben over een maat of model, dan kunt u altijd contact met ons opnemen en zullen wij een maatadvies geven. We hopen u nog eens terug te zien als klant. Met vriendelijke groet, Annemarie
Pluspunten
duidelijke website snelle levering
Pluspunten
Elferink Schoenen kon mij ook telefonisch duidelijke informatie geven over het product en er was een snelle levering.
Pluspunten
Snelle service, vriendelijke mensen. Heel klant vriendelijk
VerbeterpuntenGeen, ik ben heel erg tevreden.
Pluspunten
veel keuze in uitneembare zolen schoenen
Pluspunten
Zeer snelle levering en ook ruilen is geen enkel probleem. Zeer tevreden.
Pluspunten
snelle bezorging, prettig telefonisch contact en advies.
Pluspunten
hele snelle levering. schoenen net zo mooi als op de foto's geen verzendkosten
Pluspunten
8
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Persoonlijke benadering na fout in voorraad, goed alternatief.
Pluspunten
Het is mooi dat je 14 dagen tijd hebt om je keuze te bepalen; wel of niet geschikt, naar de zin enz.
VerbeterpuntenHeb nog maar ëen keer schoenen besteld, dus kan er nog niet veel van zeggen.
Beste I. van der Veen, bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u ons positief beoordeeld na uw eerste bestelling. We zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Annemarie
Pluspunten
Snelle levering. Goede kwaliteit schoenen.
Pluspunten
Het schoentje wat ik online besteld had was beschadigd, ik werd hier dezelfde dag nog over gemaild met 5 andere opties. Erg netjes en klantvriendelijk! Zeer tevreden!
Pluspunten
Duidelijke website, snelle levering!
VerbeterpuntenWees alert op duidelijke foto's op de website, is voor het kiezen, vooral voor ons vrouwen, belangrijk. Kleur soms lastig te zien.
Beste Annie, bedankt voor uw positieve beoordeling, dit waarderen we erg. We zullen uw feedback met betrekking tot verbetering van de foto's meenemen ter verbetering van onze website. Met vriendelijke groet, Annemarie
Pluspunten
Snel en betrouwbaar
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Werd via de telefoon zeer vriendelijk te woord gestaan en mijn probleem werd direct opgelost.
VerbeterpuntenTot nu toe geen.