En levering, bleek de kast schade te hebben. Dit is adequaat opgepakt en opgelost.

Wachttijd was de moeite waard.

In vergelijking met ander online meubilair goed op de hoogte gehouden tijdens de levertijd. De aflevering en montage op de plek was uitstekend.

Zeer mooi bureel en vlotte en vriendelijke levering

ik heb geen contact met het bedrijf gehad. De bezorging van de bestelling werd ruim op tijd aangekondigd en gebeurde ook volgens afspraak De bezorger was een vriendelijke, hulpvaardige man

100 procent

fantastisch materiaal en levering

Goede service, vriendelijke medewerkers

Goede service, vriendelijke medewerkers.

Prima.

Bij aflevering bleek 1 bureau blad beschadigd. Na melding werd er een nieuw blad besteld en ASAP afgeleverd.

Bureau opzich goed, maar kraakt wel erg veel

Gebruik nu iets meerf dan een jaar een elektrisch zit sta bureau. Het bureau is stevig en stabiel. Levering prima en zoals gezegd al een jaar zonder een enkel probleem. Alleen.... wat kraakt en piept het toch veel. Ik heb geen enkel ander meubel in huis dat zoveel kraakt als je er een beetje op steunt. Schroeven nalopen helpt ook niet . Geen idee waar het gekraak vandaan komt, en voor een thuiswerkplek kan het nog. Maar in een kantoortuin lijkt het mij verschrikkelijk.

Beste Arthur, Wat vervelend om te horen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou u een mailtje kunnen sturen naar info@officetopper.com met het probleem en uw ordernummer? Dan kijken we samen wat we voor u kunnen betekenen. Hartelijke groet, Team Officetopper.com

Heel positief!

Een duur sta/zit bureau besteld. Helaas was de levertijd langer dan verwacht, de fabrikant had moeite om de grondstoffen tijdig binnen te krijgen. Maar ik werd heel goed op de hoogte gehouden. Officetopper bood aan tijdelijk een ander bureau te plaatsen. Was niet nodig voor mij, maar wel goed meegedacht. De aflevering vond plaats op de tijd die was afgesproken. Keurige monteurs die heel zorgvuldig werkten om niets te beschadigen. Niks afraffelen als het even niet lukte, maar heel zorgvuldig opnieuw stap voor stap monteren. Perfect. Kortom, ik koop niet vaak een bureau, maar als ik er nu weer een nodig zou hebben weet ik wel waar ik hem bestel!

Wat goed om te horen, Tim. Daar zijn we blij mee! Veel (werk)plezier en heel graag tot de volgende keer!

Super tof bureau, zeer netjes ontvangen

Het was tijd voor een zit-stabureau. Na producten op verschillende sites met elkaar te hebben vergeleken, kwam ik bij Officetopper tot de beste prijs-kwaliteitverhouding. Hier dan ook het bureau besteld. 'Binnen 5 werkdagen geleverd' werd uiteindelijk 10 werkdagen. Maar de manier waarop dit werd bezorgd maakt edit helemaal goed. Toffe kerel was al om half 9 bij kan sochtends. Op de vraag waar hij vandaag kwam kreeg ik het antwoord: "Breda!". Oftewel, hij zat al voor 7uur in de bus om mijn bureau te leveren. Dikke 4,5 sterren waard dus!

We zijn blij dit te horen, bedankt! We geven de complimenten onze collega door. Veel (werk)plezier met je nieuwe bureau - en graag tot een volgende keer!

Mooie meubels en super nette levering.

De meubels zijn helemaal naar wens, fijne stoelen en mooie kasten. Daarnaast werden de meubels keurig bezorgd door een ontzettend vriendelijke, behulpzame en beleefde medewerker. Wij zijn dus erg tevreden.

Wat goed om te horen! We geven de complimenten door aan onze chauffeur en wensen u veel plezier met uw nieuwe stoelen en kasten. Graag tot een volgende keer!

Goed geregeld!

Iedereen een mooie thuiswerkplek.

Wat goed, Merlijn! Veel plezier met jullie mooie thuiswerkplekken en graag tot een volgende keer.

Prima product, verzending kan beter

Ik bestelde twee producten en die waren allebei prima. Wel jammer dat van beide producten de verpakking beschadigd was. Het product is daarom onvoldoende beschermd vervoerd. Gelukkig was alleen de verpakking stuk, beide producten waren onbeschadigd.

We zijn blij te horen dat de verpakkingen goed hun werk hebben gedaan tijdens het transport - en de producten daardoor onbeschadigd zijn gebleven. We wensen u veel plezier met de nieuwe producten!

Laten netjes weten wanneer je t pakketje ontvangt

Wat fijn dat u onze service als zo positief heeft ervaren. Graag tot een volgende keer, Diovanni!

slechte service, laten de klant opdraaien voor zelf gemaakte fouten

Nadat ik 3 zwarte schappen had besteld voor een eerder bestelde kast, ontving ik 2 witte schappen. Tijdens het telefoongesprek dat volgde, werd me verteld dat ik de orderbevestiging beter had moeten controleren. Hierin stond dat ik 3 (!) witte schappen had besteld. Met andere woorden.... Ik had als klant de fout van officetopper zelf moeten opmerken. Vervolgens liet officetopper mij opdraaien voor de nieuwe bezorgkosten van 15 euro. Nadat ik had aangegeven het niet eens te zijn met deze gang van zaken, heb ik de factuur met zeer veel tegenzin betaald. Dit omdat ik geen zin heb in meer discussie. Lijkt me geen manier om klanten aan je te binden.

Beste Ward, Wat jammer dat je onze service als dusdanig negatief hebt ervaren. Normaliter nemen wij, om misverstanden binnen een bestelling te voorkomen, geen telefonische bestellingen aan. Doen we dit bij wijze van uitzondering, zoals bij u, wel, dan sturen we een schriftelijke orderbevestiging. Deze controleert en, als alles klopt, accordeert de klant, zodat elk mogelijk misverstand uit de lucht is. Dit hebben we ook bij u aangegeven. In uw geval is een onverhoopte fout in de orderbevestiging – namelijk de kleur van de legborden – door u geaccordeerd. Dat is dan ook de reden dat wij de bezorgkosten inderdaad bij u hebben gelegd. Om u tegemoet te komen, hebben wij de kosten van de nieuwe legborden voor onze rekening genomen, zodat u enkel de extra bezorgkosten hoefde te betalen. Helaas konden we u desondanks niet tevredenstellen. Hopelijk heeft u toch veel plezier van uw kasten! Met vriendelijke groet, Team Officetopper

Schade

Doordat de legplanken van het dossierkast los in de kast worden vervoert, zat er al een flinke deuk in de achterkant van de kast bij het uitpakken. Niet heel erg handing...

Beste Erna, Wat vervelend om te horen; dit is niet de kwaliteit waar wij voor staan. Zou u een mail willen sturen naar info@officetopper.com met foto's van de schade? Dan zoeken we samen naar een oplossing. Vriendelijke groeten, Team Officetopper

Zeer late levering

Goed product, maar zeer lange levertijd

Bedankt voor uw terugkoppeling. Ten eerste zijn we erg blij dat u zo tevreden bent over uw ontvangen product. Door de wereldwijde tekorten aan grondstoffen, zoals staal en hout, is de levertijd van enkele producten inderdaad langer dan u van ons gewend bent. Dit vinden we ontzettend vervelend. Helaas hebben wij hierop beperkte invloed, doordat we te maken hebben met internationale leveranciers - die op hun beurt ook weer afhankelijk zijn van hun toeleveranciers. We hopen dat u desondanks veel plezier heeft van uw nieuwe product!

Communicatie erg goed en doen wat ze zeggen!

I

Bedankt, Lisette! We zijn erg blij dat u zo tevreden bent. Graag tot ziens!

Blij mee!

Goede service, iets langer gewacht dan verwcaht, maar dat wordt keurig gecommuniceerd. Zeer blij met de nette en correcte levering en het mooie product.

We zijn erg blij om te horen dat u zo enthousiast bent over onze service en producten. Graag tot een volgende keer!

Nette service en communicatie

Diverse kasten besteld. Overleg over leverdatum en tijd liep perfect. Tevreden over de producten, zou deze leverancier zeker aanbevelen

Wat goed om te horen dat u onze service als zo positief heeft ervaren! We wensen u veel plezier met de nieuwe kasten. Graag tot een volgende keer!

Prima stoel, service kan beter

Prima tweedehands stoel gekocht. Ik had alleen vanwege de vermelding ‘Al onze bureaustoelen worden gereinigd’ geen stevige laag stof op het onderstel verwacht. Bezorging duurde een paar weken. Exacte datum werd pas een week later bekend. Niet heel handig. Jammer c.q. gemiste kans wat mij betreft is vooral dat er geen nieuwe, per vloer geschikte wieltjes bij zitten of bijbesteld kunnen worden. Nu zaten er harde wieltjes onder die gebruikt en daardoor niet mooi glad meer waren, wat niet ideaal is op een laminaatvloer. Geschikte wieltjes moet je dan zelf maar weer elders zien te vinden.

Allereerst: fijn om te horen dat uw nieuwe bureaustoel naar wens is. Toch vinden we het erg jammer dat we verder niet konden voldoen aan uw verwachtingen. De bureaustoel is binnen de aangegeven termijn (5-10 werkdagen) bij u geleverd. Gezien u een tweedehands bureaustoel bij ons heeft besteld, is het bijbestellen van nieuwe wieltjes inderdaad niet mogelijk – mede doordat ons assortiment gebruikt kantoormeubilair continu wisselt. Gelukkig heeft u alsnog geschikte wieltjes kunnen vinden. We wensen u veel plezier met uw nieuwe bureaustoel!

Positieve ervaring

De online shop was duidelijk. Bezorging erg vriendelijk en netjes. Voor deze partij gekozen aangezien ze een hetzelfde bureaublad beschikbaar hadden als die van mijn "oude" bureau. Daarnaast was het een bedrijf uit de buurt.

Volledig naar verwachting

Hoogte verstelbare bureau's besteld. Kwalitief lijkt dit een prima product te zijn die volledig aan onze verwachting voldoet.

Wat goed om te horen dat de bureaus volledig aan uw verwachtingen voldoen. We wensen u veel werkplezier!

Snelle levering, prima bureaublad

Ik heb een bureaublad besteld. Het is een mooi blad en keurige bezorging, zorgvuldig.

Wat goed om te horen, Ingrid! Bedankt en graag tot een volgende keer.

Prima service en communicatie

Medewerkster Rachel is zeer behulpzaam geweest met het omzetten van de order en het verschaffen van informatie. Echt heel top! Jammer dat bij levering en montage de monteur onze net gestucde muur heeft beschadigd en dit niet heeft gemeld toen hij klaar was, echt een domper.