ruime keuze en snelle levering

Er is een ruime keuze aan producten tegen een gunstige prijs. Kwaliteit is goed, levering op tijd, behulpzame bezorger.

We zijn blij dat u zo enthousiast bent. Graag tot een volgende keer en veel plezier met uw nieuwe product(en)!

Goede service en mooie bureau's

Goede service en mooie bureau's

Bedankt, Daan! We zijn blij om te horen dat u zo positief bent. Graag tot ziens.

Goede prijs/kwaliteit

Hoekbureau Nova A+ besteld. 25 maart besteld, 28 april bezorgt. Helaas ontbreekt de kabelgoot. De tafel is degelijk, makkelijk in elkaar te zetten en stevig.

Bedankt voor de terugkoppeling, Jelle. Wat jammer dat de kabelgoot ontbreekt; dat is inderdaad niet de bedoeling. Ondertussen hebben we vernomen dat u hiervoor al contact hebt gehad met onze collega’s van de binnendienst, en de kabelgoot zo spoedig mogelijk wordt nagestuurd. Hopelijk kunt u gauw genieten van uw complete bureau! Graag tot ziens.

slechte customer service... geen leuke ervaring

Met veel enthousiasme bureau besteld, werd snel geleverd. Bij montage bleek dat het plastic omhulsel van het electrisch bedieninspaneel volledig gebroken was, niet iets wat je onmiddellijk kan zien bij levering aangezien alles 3 dozen en 2 plastic zakjes diep zit. Na mailtje te sturen 5 dagen gewacht... dan maar even gebeld en ze gingen het bekijken, ik moest nog enkele foto's opsturen want de eerste waren niet duidelijk genoeg. Na het opsturen van meer foto's nog 5 dagen gewacht.... terug gebeld en opnieuw moesten ze het bespreken. De dag erop kreeg ik dan eindelijk een mailtje dat het onderdeel apart zal worden opgestuurd. Qua customer service vind ik dit toch zeer magertjes... Daar komt ook nog eens bij dat ik enkele dagen na mijn aankoop op de site plots hetzelfde bureau zie verschijnen aan 40% korting! (toch een 260 euro!) Als ik daar dan iets over vermeld aan de telefoon klapt iedereen toe. Ik werk zelf voor een ecommerce site en ik snap dat promotionele acties een begin en einddatum hebben, maar ik weet ook hoe gemakkelijk het is om een kleine commerciele geste te doen. Dit maakt het verschil tussen een gelukkige klant die terugkomt of een klant die wegblijft.... zoals mezelf BTW: over de kwaliteit van het bureau ben ik wel zeer tevreden

Beste Brecht, Bedankt voor uw terugkoppeling. We vinden het erg jammer dat we uw verwachtingen wat betreft onze service niet hebben waargemaakt. In verband met de hevige drukte op het moment van contact met u, is het ons inderdaad niet gelukt om te reageren zoals u van ons gewend bent. We hebben uw probleem zo spoedig als op dat moment mogelijk was, opgelost. Wat betreft de korting op uw product: in de periode waarin u het bureau bij ons heeft aangeschaft, inderdaad vóórdat de 40% kortingsactie inging, hebben wij het bureau aangeboden tegen een eveneens hoge korting van 30%. Een commerciële geste was hierom dan ook niet op zijn plaats. We zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent over uw nieuwe bureau. Met vriendelijke groet, Team Officetopper.com

Snel en goed product

Zeer tevreden!

Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent met uw bestelling. Graag tot een volgende keer!

Mooie spullen, professionele levering & montage

Mooi spullen, snel en professioneel op bovenverdieping geleverd en gemonteerd. Heel erg blij mee!

We zijn blij dat u er zo blij mee bent, Stephanie! Bedankt voor uw positieve terugkoppeling en graag tot een volgende keer!

Degelijk bureau voor een goede prijs

De bestelling, levering en montage verliepen soepel. De tekening waar duidelijk. Enig minpuntje was dat de lever tijd indicatie de volledige dag besloeg.

Bedankt voor uw terugkoppeling, Marcel! We zijn blij dat u verder tevreden bent over het proces. Graag tot ziens!

South Park season 23 aflevering 9

Hoe kan een groot bedrijf in bureau's een hele dag doen over de bezorging? (Sumwere between 900 en 1700) moet je ook nog is flink dokken als je 2 hoog woont Een kast ter grote van 3 kuub geeft een betere tijdsindiciatie. Betreffende de levering(3 uur). Na vragen was deze bereid te helpen met sjouwen. De actie was wel interessant daarom toch maar gekozen. Samengevat, ga kijken de southparkaflevering

Beste Berry, Bedankt voor uw terugkoppeling. Wat jammer om te horen dat uw ervaring met onze levering niet zo positief was als we zouden willen. Omdat we de levering van onze producten in eigen beheer hebben, is het inderdaad lastig om vooraf een precieze tijdsindicatie te geven. Mocht u nog eens bij ons willen bestellen, dan kunt u altijd met ons afspreken dat we u een uur tot een half uur voor levering contacteren. We hopen dat u desondanks veel plezier heeft van uw nieuwe bureau! En uiteraard zullen we dit weekend de aflevering van South Park bekijken ;-)! We hopen u nog eens terug te zien bij Officetopper! Met vriendelijke groet, Team Officetopper

Top en meedenkend

Hadden de bestelling gedaan alleen bleek de kleur die we wilde niet leverbaar. Dit was niet bekend gemaakt maar, toen we contact zochten kwamen de medewerkers met een snelle oplossing. Nieuwe bestelling werd daarna snel geleverd.

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Hopelijk tot ziens.

Vlotte reactie op vragen en goede productkwaliteit!

Vorige week heb ik in goede orde mijn zit-sta bureau ontvangen. Ik wil even zeggen dat ik heel tevreden ben over de vlotte beantwoording van mijn vragen, de levering en over de kwaliteit. Hartelijk dank en ik ga jullie zeker aanbevelen bij mijn netwerk :-)

We zijn erg blij om te horen dat u onze service, communicatie en producten als zo positief heeft ervaren (en ervaart)! Graag tot een volgende keer!

mooi, praktisch bureau

We zijn blij dat u zo positief bent. Graag tot ziens!

Goed product, goede service

Goed product, goede service bij levering.

Goed om te horen, Roos! Graag tot een volgende keer en veel plezier met uw nieuwe producten.

Nette service en degelijke producten

Geleverd volgens afspraak en goede service zoals afgesproken. Mijn verwachtingen zijn helemaal waargemaakt.

Fijn dat we uw verwachtingen hebben waargemaakt. Daar zijn we blij mee! Graag tot ziens.

Nadat ik mijn bestelling had gedaan, werd ik keurig op de hoogte gehouden over de verwachte leverdatum tot aan de uiteindelijke levering toe. Het geleverde product voldoet ook volledig aan de verwachting.

Wat fijn dat u zo positief bent over onze service. Bedankt, en graag tot een volgende keer!

Fantastisch!

Fantastisch geholpen door Mario van Officetopper! Uiterst klantvriendelijk, snelle levering, perfecte service tot aan huis en overduidelijk gespecialiseerd in kantoorartikelen. Voor mij een volgende keer zeker weer Officetopper!

We zijn erg blij dat u zo enthousiast bent en geven de complimenten door aan onze collega Mario. Graag tot ziens!

Zoals verwacht

Heel vriendelijk. Kwaliteit materiaal

Bedankt, Ninke! Graag tot een volgende keer.

Degelijk bureau voor een schappelijke prijs

Mijn elektrisch zit-sta bureau werd volgens afspraak netjes als bouwpakket geleverd. Met een goede beschrijving stond het bureau vrij rap in elkaar. Wat is fijn om het zitten met staan te kunnen afwisselen! Aanrader!

We zijn er blij mee dat u zo enthousiast bent. Veel werkplezier aan uw nieuwe zit-sta bureau!

Snelle levering, heldere info en een mooi product

Ik heb een basic zit-staburo besteld. Had er een vraag over en werd prettig te woord gestaan. Snelle levering en goed verpakt. Heb er voor gekozen het buro zelf in elkaar te zetten en dat was met de handleiding goed te doen.

We zijn blij dat u zo enthousiast bent over uw nieuwe bureau en onze service. Hopelijk tot ziens!

Goede ervaring, wel wat lange levertijd. Ik werd netjes tijdig geinformeerd over korte vertraging.

Goede ervaring, wel wat lange levertijd. Ik werd netjes en tijdig geinformeerd over korte vertraging.

Fijn dat uw ervaringen over onze service en communicatie zo positief zijn. We zien u graag nog eens terug.

Super goed

Alles keurig en correct afgehandeld

Fijn om te horen, Betske! We zien u graag nog eens terug!

Lange levertijd

Er staat op de website dat de levertijd tussen de 5 en 10 werkdagen is, maar de door mij bestelde kastjes worden pas na 2 maanden geleverd!

Beste Marco, Bedankt voor uw terugkoppeling. Wat spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de levertijden van de door u bestelde producten. En we begrijpen uw punt helemaal. De drukte bij zowel onze leveranciers als onszelf, zorgt er inderdaad voor dat de levertijden van sommige van onze producten niet zijn zoals u van ons gewend bent. Dit betreuren we dan ook ten zeerste. We hopen dat u desondanks gauw kunt genieten van uw kasten. Vriendelijke groeten, Team Officetopper.com

goed spul en goed afgeleverd. Niet te moeilijk in elkaar te zetten.

We zijn blij om te horen dat u zo enthousiast bent! Hopelijk tot ziens.

uitstekend

gewoon zoals vroeger per telefoon ook uitstekend

We zijn blij dat u zo enthousiast bent. Graag tot gauw!

Prima geleverd

Helaas wel heel weinig updates over de exacte dag, maar is wel goed afgelopen :)

Gelukkig dat het goed is afgelopen. Graag tot een volgende keer!

Vriendelijke bezorger en klantenservice!

Er was goed opgelet want de kast die ik had besteld was beschadigd. Voor de levering was de kast nagekeken en er werd meteen een nieuwe besteld.

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, Margreet! Hopelijk tot ziens.