snel

snel

Top service!

Snel en vakkundig!

Snel en deskundig

Zeer goede ervaring. Alle papieren waren snel en goed vertaald. Wordt er zeer vriendelijk ontvangen, ik kan het iedereen aanbevelen!

Bedankt voor alles

Geweldig dienst

Snel en goed!

Snel, correct en klantgericht!!

Top service!!

Zeer tevreden over de service en het geleverde werk

Snel, betaalbaar en betrouwbaar

Offerte binnen 24 uur ontvangen en verreweg de goedkoopste optie. Het scheelde meer dan de helft vergeleken met andere vertalers. Mijn beëigde documenten zijn snel en accuraat vertaald en snel verzonden via email en post.

super snel en keurig geholpen

Ik ben heel blij met de manier waarop ik ben geholpen, snel en netjes

Meedenkende mensen

Prettig contact met mensen die meedenken wat er nodig is.

perfekt

snelle service

Super service!

Erg blij met de service van Urgent vertalen. Professioneel, snel en erg vriendelijk. Ook wil ik nogmaals Maikey ontzettend bedanken voor al zijn professionele hulp.

Heel snel en goed geholpen

Binnen enkele dagen van een eerste mail met verzoek naar een net document, vertaald door een beedigd vertaler en voorzien van apostille. Super fijn dat het zo soepel liep.

Snelle levering, goed bereikbaar en betrouwbaarheid, top!

Goede service, snelle dienstverlening en goed bereikbaar. Super tevreden!

Snel en eenvoudig

De samenwerking ging super snel, betaalbaar en zoals verwacht. We zijn erg tevreden.

Goed vertaald.

Snelle reactie.

Nagekomen wat beloofd is. De snelheid was geweldig

Snel en betrouwbaar

Het vertalen was snel gedaan maar helaas ging er iets mis met de verzending. Edwin regelde snel een spoedzending en de documenten kwamen dus gelukkig toch op tijd aan. Super geregeld!

Snel , vriendelijk Tippers

Snelle en goede service!

Snelle service, meegedacht over juiste facturatie. Goede vertaling!

Snel, adequaat en vriendelijk

Even kort telefonisch contact gehad om het eea af te stemmen. Stukken opgestuurd en verder is alles vlot geregeld. De prijs vond ik ook vrij schappelijk.

Snel en perfect

Goede communicatie en snelle afhandeling en plezierige mensen.

Geweldige service

Snelle reactie, professioneel, uitmuntende service, duidelijke communicatie, betrouwbaar.

Quick and spotless

Snel - effectief - vriendelijk

Snel - effectief - vriendelijk, dat zijn de kernwoorden van mijn ervaring met Urgent vertalen. Zorgvuldig kan ik hier nog aan toe voegen. Na telefonisch contact wordt e.e.a. snel opgepakt. Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling!