Uitstekende service met persoonlijke boodschap

Via webshop een bestelling gedaan. Pakket is na bestelling in korte tijd ontvangen met een persoonlijke boodschap.

Top zaak!

Top merken, persoonlijke benadering en snelle levering!

Snelle levering, topservice!

Weer een mooi shirt van Gran Sasso ontvangen, Zeer tevreden klant!

Snelle bezorging en uniek verpakt, aanrader!

Gewoon top!

Prima service!

Zeer snelle levering!

16.00 middags besteld, volgende ochtend in huis en dat op zaterdag!

Super service met een persoonlijke touch!

Heel verzorgd, mooi verpakt en met een persoonlijke boodschap.

Till now perfect

Vriendelijk en klantgericht

Een keer een spijkerbroek besteld, maar te groot. Snel retour zonder problemen. Gebeld om maten op te meten van een overhemd. Binnen 15 min. antwoord. Nu overhemd geleverd. Prima. Alleen een andere bezorgdienst kiezen. DHL is in onze buurt (Breda -zw ) een ramp. Ik ga zeker de winkel in Dordrecht bezoeken.

Hele mooie zaak, prima website en service

Al mijn favoriete merken op 1 plek, met een prima en persoonlijke service.

Vriendelijk, snel en top collectie!

Zeer vriendelijk personeel, snelle levering en een zeer uitgebreide top collectie.

Heel fijn geholpen door een van de medewerkers! Bestelling snel verzonden, kortom.. perfect!

Hele mooie collectie en uitstekende service

Het team van Alexander Roodfeld ervaar ik al jaren als deskundig die iedere keer in staat zijn een mooie en verrassende collectie samen te stellen voor alle gelegenheden en in een brede prijs range. Ook de service om op locatie een maatpak te laten opmeten of de bestelling thuis te laten bezorgen is erg plezierig!

Help veel dank Jacco!!

prima geregeld!

besteld en geleverd, dus wat wensen we nog meer?

Snelle levering, stijlvolle verpakking, goede kwaliteit.

Een broek online besteld. direct werd er contact opgenomen door de Roodfeld. De broek werd direct verstuurd en een handgeschreven kaartje erbij. Helemaal leuk! Zo hoort het!

gewoon top

Snelle levering van mooie kleding

Broek besteld

Betreffende broek was niet meer voorradig ondanks dat deze op de site stond. Mocht een andere uitzoeken ook voor de saleprijs. Jammer dat er in het model 622 comfort geen andere keuze mogelijk was.

Altijd snelle en correcte levering!

Ondanks dat ik nog nooit in de gelegenheid ben geweest om de winkel te bezoeken voelt het contact met Ties en zijn team zeer persoonlijk.

Mooie collectie, prima service

Voor mooie kleding mijn favoriete adres.

Snel, vriendelijk en duidelijk communicatie. Top kwaliteit producten.

Snelle service en mooie producten

Een mooie winkel met mooie spullen en prettig personeel die je goed adviseren en helpen.

Goede service, snelle levering en gedistingeerd verpakt.

Jas via de website gekocht, eerst met de zaak gebeld. Ondanks dat de jas €50,- duurder was dan bij mijn eigen supplier toch gekocht omdat ik 'm zo mooi vind en mijn vriendin (gelukkig) ook.

Zeer goede persoonlijke benadering en top service/producten

Zeer goede persoonlijke benadering en aandacht, mooie producten en goede service. Ga zo door!