Uitstekend services

ik ben eigenaar de luxetaxi Holland en zeer tevreden

Wauw, bedankt Mostapha!

Bereik werkt voor mij super

5 sterren wanneer de functie wordt toegevoegd dat je kan zien dat je een oproep hebt gemist buiten openingstijden. Dit zou bij volgende update erbij moeten zitten dus kom maar door 9

Die 8 maakt ons al heel blij hoor Folkert! Alle gemiste oproepen zijn terug te vinden in onze Bereik-App, maar waarschijnlijk bedoel je dat je op het moment van het belletje (buiten openingstijden) een melding wilt krijgen? Ik zet je wens daarom even door naar development, wie weet vinden ze er iets op - moet toch haast wel voor een 9 ;-)?

Beste aanbieder !

Alles werkt precies zoals op de website aangegeven, topservice!

Je maakt ons wel weer blij hoor Tabish, heel erg bedankt voor de genomen moeite!

Snelle respons op de chat

Fijn en snel geholpen per chat.

Wat goed om te lezen Yvo, ik ga het support meteen doorgeven!

Paar dagen in gebruik

Alles werkt perfect, kan dus geen lager cijfer geven dan 5 sterren

Die Erik... laat ons gewoon een beetje blozen. Heel fijn dit compliment en welkom bij Bereik!

Na een aantal verschillende websites benaderd te hebben om met een aantal kritische vragen te bellen naar de klantenservice uiteindelijk de keus gemaakt om een vaste telefoonnummer aan te schaffen via bereik! Goed en duidelijk uitleg, de medewerker van de klantenservice wist alle antwoorden op mijn vragen en wist hun product super te verkopen! Blij dat ik in zee ben gegaan met Bereik.io 100% de beste en voordeligste aanbieder.

Edwin, bedankt voor dit mooie compliment! Ik ben direct even naar support gelopen en je hebt hun dag gemaakt hoor ;-) Altijd goed om meerdere partijen te vergelijken, dat zouden wij ook doen. Wij zijn in ieder geval blij dat je bij ons bent uitgekomen. Op een fijne samenwerking!

Snelle en adequate service

Goedemiddag! We zijn erg snel, goed en profesioneel geholpen...... Een klein aandachts puntje is dat de gesprekken die binnenkomen op de mobiel niet via de app binnenkomen. M.a.w. als een gesprek gemist wordt kun je niet achterhalen of het mobiele nummet is gebeld of via het 085 nummer.

Goed om te horen dat je snel aan slag kon met het vaste nummer voor YorMax! Heel erg bedankt voor deze review :-) Ik zie dat er wat verwarring is ontstaan over de gemiste oproepen. Deze kan je namelijk altijd terughalen in onze Bereik-App, onder 'gesprekken'. Daarnaast komen de oproepen ook op je mobiele telefoon binnen! Om privé en zakelijk te kunnen onderscheiden, kan je onze 'beller-id' functie gebruiken (onder doorschakelen in Mijn Bereik). Je kunt dan kiezen voor 'Bereik nr', dan zie je ook op je mobiel welke telefoontjes je privé of zakelijk moet beantwoorden. Bel of chat gerust met ons, mocht je er niet uitkomen!

Prettige partner om van afhankelijk te zijn.

Nooit storingen, snelle respons vanuit Bereik bij vragen, handige app/portaal en goed betaalbaar. Eén van de ingredienten voor een zorgeloze onderneming.

Zo, dit is wel een heerlijke start van de week Arthur! We wisten het stiekem al een beetje, maar het doet ons altijd goed om te lezen dat Bereik een aanwinst is voor ondernemers. We blijven knallen. Dank je wel!

Goede dienst, met een paar verbeterpunten

In algemene zin een goede dienst, en makkelijk te gebruiken. Wel zou ik in het keuzemenu eenvoudiger mensen willen kunnen selecteren op naam (uit de lijst met gebruikers), en zou het wel heel makkelijk zijn om iemand tijdelijk onbereikbaar te maken (bijv. vanwege vakantie of ziekte), zonder dat ik het nummer van die persoon hoef te verwijderen uit een doorschakellijstje. Ook zou ik in de gebruikerslijst iemand graag een "alias" willen kunnen geven; nu hebben we twee personen met dezelfde voornaam als gebruiker, en het is daardoor niet in één oogopslag duidelijk wie welke persoon is. Een alias kunnen geven (of ook de achternaam tonen in die lijst) zou dan wel helpen.

Kijk Jeroen, dit wordt enorm gewaardeerd. Allereerst bedankt voor je review en natuurlijk de feedback, hier kunnen we zeker wat mee! Het keuzemenu krijgt toevallig deze maand een nieuwe update, hierdoor wordt het makkelijker om met het menu te werken en daarmee mensen te selecteren of tijdelijk 'uit te zetten', zoals je wenst. Wat betreft de aliassen, dat is zeker een goed punt. Ik heb het doorgegeven aan het development team, zij gaven aan dat hier zeker een mooie oplossing voor moet worden bedacht, die we hopelijk bij een volgende release mee kunnen geven!

Works like it should

Easy to set up and use. It fits great for our new startup to give a professional impression with the business number and welcome message helping the customers understand who they are calling. Would be a perfect 5 stars if you could decline a call on your personal handset and having that call be redirected to the business voice mail instead of my private one.

Thank you Niels, these kind of reviews are pushing us to keep working on our improvements! As for your feedback about declining a call: Unfortunately with declining a call it's not possible to keep both at this point. You can fix this by turning off your private voicemail. But I will definitely give this info back to the development team! If you want to redirect a call to your business voicemail, you should not decline the call but just let it go to voicemail. With the 'Rinkeltijd' you can shorten your seconds so the business voicemail will play before your private one. Please give us a call or chat with us if we can help you with this issue!

Geweldig geen skils nodig elke zzper kan dit hebben

mijn ervaring is dat bereik best goed bereikbaar is en ook mee denken met wat we nodig hebben inplaats van op kantoor 10000 telefoons te hebben en 10000 nummer hebbn we hier 1 nummer voor alle afdelingen en zo

Martin, wat goed om te horen dat Bereik zo makkelijk te gebruiken is. Dat is namelijk precies de reden waarom we alles zo gebruiksvriendelijk mogelijk hebben gemaakt en blijven maken. Als ondernemers heb je het namelijk al druk genoeg :-) bedankt voor je review!

Top geregeld

Functioneert prima!

Kort maar krachtig Volker, heel erg bedankt!

Werkt super

Wij gebruiken Bereik.io nu ruim 1,5 jaar en niets dan lof. Bij het overzetten vanuit Skype supergoed geholpen, vragen altijd direct beantwoord. Goede geluidskwaliteit, dat was bij Skype wel anders. Goede app en webpagina om het systeem in te richten. En helemaal niet duur voor een vast nummer met zoveel faciliteiten. Wij hebben buiten de openingstijden een opname met de info wanneer we open zijn enzo, tijdens openingstijden kiezen we naar welke medewerker we het nummer willen doorschakelen. Je kunt ook in volgorde of tegelijk naar meerdere medewerkers doorschakelen zodat je als bedrijf altijd bereikbaar bent. Uitbellen met het vast nummer vanaf je mobiel kan ook, dat ziet er ook een stuk professioneler uit. Kortom, zeer geschikt voor het bereikbaar zijn op een vast nummer.

Al 1,5 jaar bij ons bereikbaar Hans, wat gaat de tijd toch hard! Wat tof dat je de moeite neemt om zo'n mooie review te schrijven, daar maak je ons heel blij mee. Op nog vele jaren!

Fijne optie, nummer verhuizing snel geregeld

Mijn bereik biedt veel opties waar wij als locatie onafhankelijk team profijt van hebben zoals een antwoordapparaat, tijden aan te kunnen geven wanneer je bereikbaar bent en de mogelijkheid om de inkomende gesprekken te monitoren. De verhuizing van het nummer was veel sneller dan verwacht.

Wat goed dat de verhuizing zo snel gelukt is Sonja. We zijn blij dat je nu bij ons clubje hoort en natuurlijk heel erg bedankt voor je review!

uitmuntende service

bestelling geplaatst minuut later kon ik kosteloos gebeld worden en natuurlijk uitbellen ook, een paar vragen gesteld per mail binnen 1 werk dag een terugkoppeling gekregen, gebruik gemaakt van de Voice over service er stond vermeld dat ik binnen 2 tot 5 werkdagen de VoiceOver zou ontvangen en binnen 1,5 dag heb ik de VoiceOver ontvangen. en ik moet eerlijk wezen website van Bereik.io ziet er hartstikke aantrekkelijk uit.

Je weet ons wel blij te maken Nevin! Bedankt voor je waardevolle review. Ik heb de ontwikkelaar ook direct je complimenten over de website doorgegeven, hij zat te stralen op zijn developers-stoel hoor ;-)

Ideale oplossing voor de zzp'er en mkb

Na lang zoeken hebben wij voor ons bedrijf gekozen voor een vaste nummer bij Bereik.io De diensten zijn gebruiksvriendelijk en uitgebreid en de prijs is ook goed te doen. Het kan alleen duur uitvallen als meerdere gebruikers er gebruik van gaan maken. Ik kan Bereik.io zeker aanraden voor elke zzp'er en alle mkb's.

Yassir, het doen ons goed om zo'n waardevolle review van je te ontvangen. Heel erg bedankt!

Altijd goed bereikbaar voor je klanten...

Ik ben eigenlijk een oude en een nieuwe klant van Bereik. Heb al een tijd Bereik gehad, altijd naar volle tevredenheid, even een tijdje gestopt geweest en nu met een nieuw bedrijf begonnen en natuurlijk meteen weer bij Bereik. Al mijn bandjes in laten spreken door een Voice over, zo kom je ook als klein bedrijf professioneel over bij je klanten. Heb ook een heel mooi goed onthoudbaar telefoonnummer kunnen kiezen bij Bereik. Kortom ik ben weer net als toen heel tevreden!

Tina, wat goed dat je er weer bent. Dat we maar weer mooie jaren kunnen samenwerken, bedankt voor die 10!

perfect

Sinds 1,5 week gebruik ik nu Bereik. Na het proberen van een drietal andere Voipaanbieders ben ik op dit moment een zeer tevreden gebruiker van Bereik. het gemak waarmee je bereik instelt is ten eerste al een mooie vooruitgang. Geen ingewikkelde dashboards die ingesteld moeten worden, maar gewoon klik klik en klaar. Kortom, tot dusver zeg ik: Met Bereik... bereik je meer :-)

Anke, we moeten stiekem toegeven dat het best wel goed voelt om de beste van de klas te zijn! Nouja klas... van de 4 providers die je zorgvuldig hebt afgewogen dan ;-) Bedankt voor de mooie complimenten!

De app van bereik werkt super en dat durf ik best te schrijven na het testen van andere systemen. Het is gebruiksvriendelijk, makkelijk in te stellen. Communicatie met Bereik is ook top! Ik ben tot dusver een tevreden gebruiker! Als tip zou ik nog graag een aanvulling voor openingstijden, wensen voor het invoeren van vakantiedagen en/of feestdagen.

Handige service, vooral bij doorschakelen naar één nummer

Ik ben best enthousiast over Bereik.io. Het is mijn tweede vaste nummer. Mijn eerste vaste nummer loopt via T-Mobile met Office Essential. Dat is goedkoper (7,50 euro p/m + normale mobiele abonnement), maar heb je niet de mogelijkheid van een welkomsboodschap, keuzemenu, en dergelijke. Wel is wegbellen met het nummer dan simpeler. Wat ik alleen jammer vind is dat je per nummer waar je naartoe wil doorverbinden 15 euro moet betalen.

Bedankt Hildebrand, we waarderen je review zeer! Goed om te zien dat je een afweging hebt gemaakt met andere partijen, de juiste keuze voor je zakelijke telefonie is belangrijk. Voor een abonnement zoals Office Essential betaal je bij ons slechts €4,99 p/m. maar juist de extra functionaliteiten maken je telefonie compleet. Daarom heb je met Bereik Meer zeker de juiste keuze gemaakt! Welkom :-)

Snelle service, makkelijk bestelproces, zeer overzichtelijk systeem, daar waar andere aanbieders lager scoren krijgt deze aanbieder een welverdiende 5 sterren!

Martin, van 5 sterren werden wij al blij, maar met de aanvulling van jouw complimenten heb je ons dus nóg blijer gemaakt (en een beetje verlegen). Bedankt voor dit!

Gastervaring is verbeterd

Door Bereik hebben wij een betere en makkelijkere gastervaring voor onze gasten. De Front Office kan gemakkelijk de telefoon doorschakelen naar een collega. De software is makkelijk in gebruik, een perfecte aanwinst voor ons restaurant.

Dit zijn de berichten waar we het voor doen, bedankt Jorick! En natuurlijk fijn dat jullie weer mooie dagen kunnen draaien met jullie team, heel veel succes!

Werkt uitstekend!

Vanaf vandaag zijn wij nu altijd telefonisch bereikbaar. Dat is in ons beroep wel heel erg belangreik.

Kijk, dit zijn mooie cijfers Tymon. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit compliment te schrijven, waarderen we!

Works perfect without any issues

Redstuff Industrial cleaning material

Thank you for taking the time to review us Chris! These 5 short but powerful words are the fuel to our engine ;-)

Werkt goed!

Ik gebruik Bereik.io al een tijdje en heb er eigenlijk geen op en aanmerkingen over super goede serves en een handig nummer:)

Teun, wat heb je ons weer blij gemaakt met een 10 en je review. Dat is natuurlijk hartstikke mooi, bedankt!