10

Snelle levering, de ring is heel erg mooi.

Zoals boven omschreven.

  • Aanbevelen? Ja
8

Super snel

Ik ben dik tevreden. Ik heb twee enkelbandjes besteld bij Leelavadee en kreeg ze de volgende dag al binnen. Was wel even in de war toen ik een mailtje kreeg van ‘Lotus oosterse artikelen’ over de staat van mijn bestelling. Deze naam kwam mij niet bekend voor. Later netjes te horen gekregen dat het bedrijf zo heet en dat Leelavedee hier onder valt. Ontzettend leuk hoe het pakketje in elkaar zat, ideaal door de brievenbus, verpakt in een leuk O zakje en een mooi persoonlijk kaartje en verschillende kortingsbonnen. Erg leuk. Ik zal het zeker aanraden aan anderen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel mooi

Mooie enkelbandjes , mooie sluiting!!!! Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Snelle levering en kwalitatief goede enkelbandjes

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima enkelbandje

Leuk enkelbandje met aparte sluiting. Hoop dat deze niet los gaat. Bandje is verder erg leuk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Leuke Website en mooie Sieraden.

Zeer mooi enkelbandje met vlindertjes en goede service en mooie kwaliteit. Het sluitinkje was te klein om vast te maken dat had wat groter gekund. Een nieuwe aan laten maken. maar verder oké.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Hele snelle goede service en zeer mooie enkelbandje!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Goede communicatie,snelle levering..en het product is precies zoals op de foto

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle bezorging

Mijn bestelling was de volgende dag al in huis. Ik ben super blij met mijn aankoop. Was er al heel lang naar op zoek. Ga er zeker nog weer een keer wat bestelling. Heb al genoeg mooie dingen gezien, ook om cadeau te kunnen geven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie ringetjes, precies zoals op de foto

Ik was op zoek naar teenringen Dit is één van de weinige(zo niet de enige) shops waar hierin volop keus is Levering was snel. Enige minpunt, één van de 2 bestelde ringetjes was wel erg groot En aangezien je alleen mag ruilen als de ring nog in de verpakking zit, heb ik de echt getwijfeld om het maar gewoon terug te sturen (om te passen moet toch echt de verpakking open) Toch gegokt, en door de ring te laten overlappen, staat het toch erg leuk 😁

  • Aanbevelen? Ja
10

Een prachtige ring precies zoals afgebeeld

Ik was een tijdje op zoek naar een nieuwe labradoriet ring na dat die van mij, die ik al jaren droeg, kapot was gegaan. Ik vond er een op leelavadee en bestelde gelijk. Binnen twee dagen was de ring binnen en wat een plezier om het doosje open te maken! De ring was precies zoals ik het me had voorgesteld en paste precies! En oh wat staat ie mooi!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ondanks de vertraging in de bezorging toch snelle levering

Had de kralenarmband OHM al. Nu zijn erbij gekomen Kralenarmband Tigereye Buddha, en Matte Onyx en tigereye. Precies zoals op de foto, netjes verpakt waar voor je geld. Vanaf de bestelling tot de bezorging prima. Alleen had ik de bestelling zaterdag al binnen kunnen hebben maar omdat de bezorger vertraging had kreeg ik hem maandag. Voor de rest uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles ging makkelijk en snel. En de enkelbandjes zijn echt zooo leuk!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goeie en snelle levering

Alles wat ze zeggen komen ze na gewoon zoals het hoort

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering met goede kwaliteit

Het is ideaal dat bestellingen binnen NL binnen 1 werkdag bezorgd kunnen zijn. Het kaartje wat er bij zit (met de naam van de klant) maakt het leuk en zorgt toch voor een kleine band tussen winkel en klant. Je ontvangt wat je wenst met een goede prijs / kwaliteitsverhouding.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar en goede service.

Snelle levering, mooi sierraad precies zoals omschreven! Ik zal hier zeker nog eens iets bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige sieraden

Gister mijn ring met maansteen ontvangen, wat was ik verrast! In het echt is hij nog veel mooier!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantenservice gerichte persoonlijk e-mails bij vragen.

Prima geholpen na een vraag via email..naar aanleiding daarvan ook besteld.kevering vlot en netjes.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering met persoonlijke noot

Een leuk persoonlijk kaartje bij mn bestelling ontvangen. Daar hou ik van!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en nette verzending

Mooie materialen worden gebruikt, netjes het ringetje in een doosje verzonden...

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Prachtige ringen en oorbellen, ik ben er blij mee. Snel geleverd en heel leuk ingepakt. En ook nog een heel lief persoonlijk kaartje erbij, het kan niet beter wat mij betreft. Een voorbeeld voor andere webshops!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Mooie overzichtelijke site met duidelijke foto's en vlotte levering en mooi sierasd.

  • Aanbevelen? Ja
9

mooie sieraden voor een mooie prijs!

Ring en oorbellen besteld en gekregen. Zien er mooi uit!

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie sieraden!

Heb een hele mooie ring met maansteen ontvangen met een heel leuk kaartje erbij. Ik ga hier zeker nog een iets kopen 💍 😍

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

tiptop ik zie geen verbeterpunten, los van dat het raar blijft zonder persoonlijk contact aankopen te doen in dit formulier vind ik het wel onhandig dat ik mailadres moet invullen, nadat ik was doorgelinkt vanuit mijn mailbox..

  • Aanbevelen? Ja