9

Top!!

Snel, verzorgd en leuk kadootje erbij!! In 1 woord...TOP!

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke site met mooie sieraden

Snelle service, leuk kaartje ❤ en de ring is in het echt nog mooier, zo sierlijk😍

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Duidelijke site met een goed overzicht. Leuke items voor waar ik naar op zoek was. Snelle levering. Doe zo verder.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuke spulletjes en goede kwaliteit.

Snelle service en altijd op tijd geleverd. Mooie spulletjes voor een leuke prijsje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Persoonlijk contact, snelle levering en mooie kwaliteit/product. Kortom, heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Alles perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel bezorgd en mooie spullen

Heel leuk aanbod, kon moeilijk kiezen! Snel geleverd en goed ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Verzorgd

De bestelling werd erg snel bezorgd, met een 'persoonlijk' kaartje erbij , hou ik van! Enkelbandje is prima kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie betaalbare sieraden

Altijd snel geleverd en mooie sieraden

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Mooie oorbellen. Veel verschillende, waardoor de keus dus ruim is. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering onwijs mooie sieraden!

Sieraden komen overeen met de foto's! Onwijs mooie sierraden!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering, en armbandjes zijn precies zoals op website.

Een ding wel jammer, had speciaal gevraagd om drie dezelfde armbandjes, maar kreeg toch één andere en twee dezelfde.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte levering en een mooi product

Goede communicatie, mooie producten die voldoen aan de presentatie op de site.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi en snel binnen !

Super mooi enkelbandje ! Ik koop zeker nog eens meer bij jullie

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt superleuk!!!

Jeetje, wat een ontzettend lwuke collectie hebben jullie. Ik kwam via google bij jullie terecht. Heb besteld en een dag later was t er al! En wat zijn ze leuk!!! Ik ben er superblij mee. Dankjewel. 😍

  • Aanbevelen? Ja
10

Superrrrrr

Perfect! Ring ÉN snelle service! Voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, artikelen komen overeen

Ik heb een paar teenringen en een enkelbandje besteld. Ik had ze de volgende dag, keurig ingepakt, in huis. De artikelen komen ook overeen met wat je op de site ziet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Binnen 1 dag had ik mijn bestelde teenringetje al in de brievenbus. Lief bedankkaartje erbij en een bon voor 10% korting op mijn volgende bestelling. Die ga ik bij deze plaatsen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Top producten en super service als er iets toch niet helemaal volgens planning gaat.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel, duidelijk, leuk verpakt.

Blij met de aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuk enkelbandje

Heel blij met enkelbandje, ziet er mooi uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed!

Snelle levering, heel leuk ingepakt. En de enkelbandjes zijn super leuk, ben er blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service

Mooi kaart bij je bestelling netjes ingepakt, producten zijn goede kwaliteit.pakje past door de brievenbus lekker makkelijke je hoef niet thuis te blijven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Leuk bedrijf. Heel erg leuk ingepakt, een cadeautje :-) Persoonlijk kaartje erbij. En leuke bandjes. Leuk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Zo leuk als iets ook nog leuk is ingepakt en persoonlijk is. Dank je wel

  • Aanbevelen? Ja