10

super sieraden

Prachtige ring gekocht, perfect geleverd in een mooi doosje en de volgende dag al in huis. Lief kaartje erbij, super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Prettig dat je op de hoogte gehouden wordt wanneer pakketje is/wordt bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Allles was snel binnen !

Top service alles was snel binnen ,leuke sieraden ! T is mij alleen niet duidelijk hoe het met betalen gaat !

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed

Het bestelde zeer snel ontvangen, waar voor je geld, product komt overeen met de foto, duidelijke en heldere site.

  • Aanbevelen? Ja
10

Good service

Excellent designs and quality. Lovely packing. The anklet gets delivered in a small pouch.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service, snel en netjes!

Alleen maar positief

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle service

Prima product - snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld allemaal!

Snel in huis!

  • Aanbevelen? Ja
10

In werkelijkheid net zo mooi als op het plaatje

Goede service, snelle levering, goede info over het product, mooie producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Verwennerij

Snelle levering, mooie juwelen, een kleine verwennerij zonder kopzorgen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Stevige verpakking.

  • Aanbevelen? Ja
10

Profesioneel

Snel en deskundig, was er de volgende dag al

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en goed.

Snelle levering en goede producten. Goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service, snel geleverd.

Ene dag besteld, volgende dag in huis! Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Hele snelle levering, mooie producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle levering! Helemaal TOP!!

Mijn pakketjes bij verschillende bedrijven zijn niet eens aangekomen en/of kwijtgeraakt , bij de meeste heb ik ook nooit meer mijn geld teruggezien ( veel geld). Dus waagde ik het toch nog 1 x omdat ik het armbandje met OHM geweldig vind! ( jullie zouden hiermee wat meer kunnen doen; ander kleur van bandje etc.) Maaaar ik kreeg mijn pakketje al zóóó snel dat ik zéker bij JULLIE wel weer zal bestellen. Hartelijk dank !

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten, snelle levering. Gewoon top!!!

Mooie spullen. Lang gezocht. Eindelijk gevonden. Snelle levering en met zorg verpakt inclusief persoonlijk kaartje. Ik kom zeker terug!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Bestelling heel snel geleverd

Leelavadee.nl kende ik nog niet. Ik kwam er per toeval terecht, op zoek naar een zilveren ring. De ring is prachtig en voldoet aan alle verwachtingen. De levering was supersnel. Je wordt ook goed geïnformeerd over de bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg leuk pakketje! Enkelbandjes ook super

Pakketje liet een glimlach achter, super leuk! Bezorging ook erg snel. Hele fijne winkel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super leuke enkelbandjes erg blij mee!

Snelle levering! Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Wauw! Zeer tevreden! Wat een leuk spul!

Wauw! Zeer tevreden! Wat een leuk spul!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Prachtige sieraden, precies zoals op de foto. Goed verpakt en in perfecte staat. Snelle levering en zeer fijn contact en bericht. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, mooi, handgemaakt

Snelle levering. Mooie producten. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering!

Bandjes waren heel leuk verpakt en snel binnen! Zelfs in België!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel geleverd

Super snel geleverd. Persoonlijk kaartje erbij, ringen in een mooi doosje. Echt top!

  • Aanbevelen? Ja