10

Prachtige Oorbellen

Dit is mijn eerste ervaring met Leelavadee. En ik zeg ... PROFICIAT met alles. De oorbellen zien er mooi uit! Heb er zelfs complimenten van gekregen. ❤️ Hartelijk dank en ik zal in de toekomst vaker bestellen. PS. Snelle levering!! I like it!😊😉

  • Aanbevelen? Ja
10

Superfijne website

Ben zeer tevreden! Mijn ring werd supersnel verzonden. En ik had een paar vragen achteraf en ook dat wordt snel opgepakt. Dus ik vind deze site een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel blij mee!

Duidelijke website, snelle levering! Ondanks de drukke feestdagen... Verpakt met lief kaartje en schattig engeltje. En de ring is ook nog eens mooi. Ik ben fan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en mooi verpakt met een klein presentje

Mooue spullen zoals ze ook staan beschreven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, mooi verpakt!

Ik ben heel blij met mijn bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle levering

snelle levering en een prachtige ketting

  • Aanbevelen? Ja
10

wat je ziet is wat je krijgt! Snel geleverd

mooie sieraden! Ik ben er erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Schitterende sieraden en goede kwaliteit en service

Ik ben erg tevreden met de sieraden van leelavadee. Mooie sieraden en klantenservice is ook goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Super mooie ring ben er erg bij mee Ik hou ervan dat deze artikelen zo uniek zijn Vind je niet overal Goede communicatie en snelle levering Ben erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie artikelen, veel keus

Ruim assortiment, veel diversiteit, mooie producten, eenvoudig contact te leggen indien nodig, snelle levering, beperkt aantal ringmaten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel bezorgd. Prijs Conform.

Snel een keuze voor mijn dochter gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Lekker vlot geleverd en een prachtige ring

Heel erg blij met mijn aankoop. Voldeed geheel aan mijn verwachting

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle levering en voelt heel persoonlijk door extra's die ik bij mijn bestelling kreeg!

Zeer snelle levering! De sieraden zien er net zo uit als afgebeeld! Daarnaast zat er bij de bestelling kleinigheidjes die ik er gratis bij kreeg. Hierdoor voelde het heel persoonlijk aan. Ik zal iedereen aanraden om te bestellen bij deze site!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Prachtige sieraden van goede kwaliteit, 2 jaar terug had ik een zilveren ring met een maansteen besteld en ik draag hem nog steeds met heel veel liefde en ziet er nog prachtig uit! Wel helemaal vervormd naar mijn eigen vinger, maar dan weten mensen in ieder geval dag die van mij is

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed!

Ruime keuze en snelle levering. Ik had oorbellen besteld en deze waren goed verpakt en in een mooi doosje. Ook de oorbellen zelf zijn zoals op de foto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi product en snelle verzending.

Het is altijd afwachten of een sieraad net zo mooi is op de foto als in het echt. Het sieraad bleek nog mooier. Snel verstuurd in een leuk doosje.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed.

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Twee dezelfste kettingen bestelt en perfect in orde!Mijn andere ervaringen met Leelavadee zijn ook altijd perfect geweest heel tevreden en mooie juwelen ook een zalige site om eens rond te neuzen Kortom...ik bestel hier zeker nog

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte attente en goede service, met scherpe prijzen.

Door een vergissing was mijn bestelling niet geheel compleet. Na mailing werd er vlot en accuraat gereageerd en het probleem netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

In een woord GEWELDIG!!

Een geweldige shop met prachtige producten van hoge kwaliteit tegen uitstekende prijzen. Daarbij heeft Leelavadee werkelijk een meer dan uitstekende service! Geweldige shop!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, snelle levering.

Prima service, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle levering, mooi verpakt, prachtige sieraden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg tevreden

Oorbellen precies zoals op de foto. 2 blije dochters. Snelle verzending!

  • Aanbevelen? Ja
10

mooie sieraden

Sieraden zijn hetzelfde als op de foto's en ook de beschrijvingen kloppen goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte verzending

Hele mooie enkelbandjes,en sterke kwaliteit.De belletjes sluiting vind ik geweldig,andere sluitings zijn zomaar kapot is mijn ervaring.

  • Aanbevelen? Ja