Top, super ingepakt en snel geleverd

Mooie website. Kleding wat je ziet, zo is het ook echt. Super netjes ingepakt en snelle levering. Een persoonlijke vriendelijke notitie op de factuur. Wat ze schrijven maken ze ook echt waar.

goede ervaring snelle levering

Aankoop goed ingepakt

Leuke winkel leuke medewerkers

Prima geholpen

Lang wachten op spullen

Het bestellen ging goed,maar daarna niets ontvangen na 3 dagen gebeld het zou allemaal goed komen.jammer dat ik daar geen mailtje over gehad heb

Bestelling inmiddels goed ontvangen. Had het wel prettig gevonden een berichtje te ontvangen dat de bestelling onderweg was en wanneer de verwachte levering zou zijn. Daarom geen 5 sterren.

Verzorging is prima

Het is heel goed verpakt Altijd een persoonlijk woordje erbij.

Leuke winkel, en gezellig, met goede service

Een tevreden klant

Heel erg leuk

Zelf vind ik hier leuke kleding, broeken die goed zitten. Mooie jurken en T-shirts.

Positieve ervaring

Positieve ervaring

Goeie ervaring

Bij Yafa mode in Assen word ik altijd goed en vriendelijk geholpen. Ik kan vooral slagen met de aankoop van een broek van red button en angels. Ze kennen mij er dus het is laagdrempelig en er is een goeie service igv mij op de hoogte brengen of als er iets terug mag gebracht worden.

Mooie mode

In de winkel goede keuze, en hulp. Hoe de service is bij on line bestellen, weet ik nog niet. Heb na betaling vorige week, nog niets gehoord of ontvangen.

Zeer verzorgd!

Hallo, De levering zag er erg verzorgd uit, ik werd er helemaal vrolijk van. Ik bestel niet zo vaak iets online, maar voor herhaling vatbaar. Ik heb 2 maten van een artikel besteld, er gaat dus wel iets retour. 3 Artikelen akkoord. Vriendelijke groet, Francien Beltman

Duurt te lang

Dinsdag besteld, nu vrijdag en vandaag nog niks binnengekregen.

Correcte behandeling

Zeer goede ervaring

Keurig kan niet beter Groetjes Truida

Goede service, goede kwaliteit.

Prima winkel

Ze hadden precies het jasje dat ik wilde. En ook dezelfde dag nog verzonden.

Nette afhandeling van mijn bestelling. Er is goed gecommuniceerd.

Bestelling snel in huis. Prima kwaliteit kleding.

Altijd goed!

Het is altijd fijn bij Yafa Mode. De sfeer is goed, je wordt prettig geholpen door dames die snel door hebben wat bij je past en de service is uitstekend. Ik kom er graag.

zorgvuldig, verzorgd geregeld!

je wordt als klant goed op de hoogte gehouden over je bestelling.complimenten ook over de verzorgd ingepakte bestelling en een attent kaartje.ik ben zeer tevreden.

Goede ervaring Snelle levering

GEWELDIG!

Colbertje besteld past perfect! snel in huis. daar wordt je blij van!

Altijd goede hulp bij het uitzoeken.