Heerlijk zacht mooi beddengoed.

Heerlijk zacht beddengoed

Heerlijk zacht

Heerlijk zacht slaap echt super lekker. Snelle levering.

Uitstekend. Zou niet weten hoe het beter kan.

Dit is de tweede keer dat ik dekbedhoezen heb besteld, omdat de eerste bestelling (dekbedhoes) zo goed bevalt.

In één woord: TOP

Gewoon een internetleverancier die woord houdt !!!! Niets meer en niets minder .... (waren ze allemaal maar zo ☺)

Heerlijk!

Heerlijk beddengoed en goede levering!

Heerlijk zacht, goede kwaliteit

Bestelling was binnen 1 dag binnen, echt hotelkwaliteit!

Ziet er mooi uit. Snelle levering.

Mijn ervaring er mee, weet ik nog niet. Nog niet in gebruik.

Fantastisch ... wil geen ander nooit meer!

Super de luxe beddengoed, erg mooi soepel en slaapt geweldig!

Het slaapt heerlijk!

Het overtrek is heerlijk zacht en warm. Heerlijk! Ik ga er gelijk nog 1 besteden!

Voelt heerlijk zacht en soepel aan!

De reviews kloppen! Echt een heerlijk zacht en soepel dekbedovertrek!

Geweldige kwaliteit

Heerlijk slapen en een geweldige kwaliteit!

Heerlijk zacht en comfortabel

Wat een genot! Heerlijk zacht en luxueus gevoel. In combinatie met ons 100% ganzendons is het hemels.

Prima service en kwaliteit van de lakens.

Heerlijk zachte kwaliteit lakens. Zeer tevreden.

Fijn beddegoed

Mooi verpakt, lekker zacht beddegoed. Een smallere instopstrook zou ik nog fijner vinden. Voorkomt dat dekbed naar beneden zakt

Mooie producten en een snelle levering

Mooie producten en een snelle levering

Gewoon goed.

Ik slaap al 2 weken onder een terra kleurig joarz overtrek. In het begin was het knisperen even wennen en o,ja de kleur was ook wennen voor manlief :-) maar... het slaapt heerlijk! Na het wassen is het (uitgehangen)heel snel droog zodat het s' avonds weer heerlijk fris op bed ligt. En de kleur: geweldig! het geeft echt een warme sfeer in de slaapkamer. Ik kom echt nog terug voor een tweede exemplaar.

Nog nooit zo lekker tussen de lakens gelegen!

Wat een heerlijke stof dat katoen-satijn! Echt een feel good moment wanneer je je bed instapt! Ik ga de onderlakens van dezelfde stof ook bestellen.

Lekker zacht en ook de kleur goed!

Heerlijke zachte lakens. De kleur kan je kiezen, maar bij ons een goede match met donkerblauwe achtergrond. Gekozen voor de gouden lakens, bij donkerblauw en petrol bed en lamp

Je merkt het verschil

Wij waren opzoek naar nieuw beddengoed voor die fijne slaapervaring zoals we die kennen uit hotels. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van katoen satijn dekbedovertrek. We hebben ook bijpassende hoeslakens genomen. Deze passen prima om onze dikke matrassen. Enige punt wat wij iets minder vinden is dat de hoeslakens niet rondom zijn voorzien van elastiek. Hierdoor kreukelen ze meer wat zonde is.

Super kwaliteit

Super mooie stof, voelt heerlijk aan én als je er onder ligt voelt het erg fijn. De kleur komt ook helemaal overeen. Het enige minpuntje vind ik, dat er geen topmatrashoezen zijn... eeuwig zonde! Ik kan mijn bed nu niet compleet maken! Hou me aanbevolen als het zover is!

Het beddengoed ligt prinsheerlijk

Het beddengoed staat chic en ligt echt zo heerlijk als beloofd. Ik heb het nog niet gewassen, maar ik hoop dat het zo prettig blijft.

mooi hoeslaken

hoeslaken is van fijne stof

Heerlijk zacht en luxe gevoel

Wat een heerlijk dekbed, ik heb de katoen-satijn gekocht en het is echt heerlijk zacht en gelijk ook op lichaamstemperatuur. Ik heb ook de hoeslakens erbij, dus we liggen echt heerlijk! Wij ervaren het als een luxe hotel gevoel. Daarna ook voor de rest van de familie overtrekken gekocht, dus erg blij mee.

Prachtige glans en schitterende kleur

We hebben dit maal enkel de satijnen sets gekocht, ze zijn zó mooi

Goede kwaliteit, fijne stof, mooi verpakt

Fijn dekbedovertrek