Er was iets mis met de eerste zending maar dat is heel goed opgelost. Ik ben blij met de aanschaf van mijn laken, mooie stof en pracht kleur.

Droombeddengoed

Het bestelde beddengoed werd de volgende dag reeds bezorgd en voldoet aan mijn verwachtingen. De stof voelt luxe aan en is een genot om onder te liggen en ook om naar te kijken. Van dit soort kwaliteit beddengoed heb ik altijd gedroomd en heb ik nu voor een betaalbare prijs op mijn bed liggen. Superfijn. Ik ben er héél erg blij mee.

Mijn donzen dekbed voelt zich enorm thuis in deze prachtige JOARZ overtrek

Hartverwarmend en huidverkoelend zijn woorden die volledig van toepassing zijn op de verfrissende stof, die mijn dekbed omhult. Mijn slaap kwaliteit is daardoor top! Er gaat niets boven JOARZ!

Heerlijk koel

Geeft het fijne Luxe gevoel

Mooi materiaal

Je voelt de kwaliteit

Uitstekende kwaliteit en zeer comfortabel.

Uitstekende kwaliteit en zeer comfortabel.

Heerlijk dekbed!

Ik heb de katoen satijnen versie aangeschaft in de kleur golden rush. Ben er blij mee.

Mooie kwaliteit

je ziet elke vlek op het materiaal, heb altijd iets vets op m'n lippen, is een drama met deze vlekken. Als je nooit iets vets gebruikt, prima!

Mooi verpakt en prima productie

Mooi goudkleurig hoeslaken die ook met zorg is verpakt en verzonden. Prima dus.

Mooi en lekker dekbed

Mooi en lekker dekbed. Ben niet gewend mijn hoezen te strijken, moest nu wel aan de slag voordat het op bed ging.

Snel en heerlijke kwaliteit

Bijzonder mooie kwaliteit voor een goede prijs! Zeker niet de laatste keer dat ik bij Joarz besteld heb.

Nog onbekend

Heb het hoeslaken nog niet in gebruik, kan dus nog geen oordeel geven. Doe dit later

Goede service, heerlijk beddengoed

Goede service, heerlijk beddengoed.

Fijn materiaal en snelle levering

Sympathiek bedrijf met dekbedovertrekken van goede kwaliteit. Fijne ervaring om onder dit dekbedovertrek te slapen.

Heerlijk!

Wij waren heel erg benieuwd, maar slaapt heerlijk, zeker de moeite waard!

Top!!

Wat een heerlijke satijne dekbedhoes ! Een feestje om naar bed te gaan!

Heerlijk!

Het percal katoenen overtrek voelt dagenlang knisperend frisgewassen aan!

Super product en service!

Heel tevreden, duidelijke website, snel geleverd. Ook mooi ingepakt! En heel tevreden met het product!

De levering, de verpakking, de leuke ‘berichtjes’ en dan het daadwerkelijke beddengoed: zo fantastisch! En daarna....het slaapt heerlijk! Zeer tevreden dus.

Niet bijzonder zacht en het kreukt erg

Zelf strijken met een stoomstrijkbout verwijdert de kreukels niet.

Echt Super!

Stof voelt heerlijk aan en slaapt fantastisch. Kleur is ook heel mooi!

Snelle levering en overzichtelijke site

Snelle levering, heerlijk zacht dekbedovertrek en hoeslaken

Ik vind de lakens niet satijnzacht maar eerder wat ruw

De kwaliteit van de lakens zijn niet goed. De stof niet aangenaam. Ik ben teleurgesteld

Geweldige kwaliteit

Heerlijke comfortabele stof, lekker licht.

Heerlijk beddengoed

We zijn erg tevreden met het percale beddengoed van Joarz. Het knispert, is fris en mooi van kleur. De bezorging had wel wat voeten in de aarde. UPS bezorgde het steeds bij een van de buren dus het was een zoektocht. Ik zou een andere bezorger serieus overwegen.