Goede prijs-kwaliteitverhouding

Zeer tevreden over de kwaliteit van het dekbedovertrek. Voelt heel prettig aan. Zou graag ook een dekbedovertrek met rits of knopen in het assortiment toegevoegd zien. En ook een splittopper hoeslaken.

Mooi beddengoed

Mooie kwaliteit

Mooie zachte stof

Soepele ervaring, alles netjes ontvangen.

Hele snelle levering

Hele mooie overtrekken en kleur heel mooi

Heerlijke dekbedovertrekken

Van beide kwaliteiten een dekbedovertrek besteld, en ze zijn beide heerlijk. De een zacht en wat warmer, de andere heerlijk koel en knisperend Hoop dat er gauw meer kleuren beschikbaar komen

Mooie kwaliteit

Dekbedovertrekken zijn erg mooi, zacht en Herben een fijne kwaliteit! En... snelle levering!

Wederom supersnel geleverd

Geweldig aangenaam dekbedovertrek. Hopelijk binnenkort nieuwe kleuren?

mooie kwaliteit

mooie kwaliteit dekbedovertrek ( satijn katoen )

Super zacht

Prachtig dekbedovertrek, heerlijk zacht met luxe uitstraling

Heel mooie kwaliteit satijnen dekbedovertrek, dat ook mooi blijft na het wassen. De royale lengte (260 cm) met dubbele instopstrook is erg fijn bij een matras van 220 cm. Na de was wel een beetje kreukels. Dus strijken, wat heel makkelijk gaat, maakt het geheel wel mooier.

Heerlijk koel dekbedovertrek

Het dekbedovertrek is lekker koel en slaapt heerlijk.

fantastische producten

Inmiddels 3 dekbedovertrekken en een winter / all season dekbed aangeschaft bij Joarz. Het dekbed overtreft zelfs de verwachting, heerlijk warm, luchtig, donzig en echt zoals in een hotel in de Alpenlanden, echt heerlijk.

Luchtig, zacht en knisperend dekbedovertrek

Bezorging top! Volgende dag gelijk al geleverd. Ervaring met katoen-percale dekbedovertrek. Het is echt waar! Nog nooit zo'n heerlijk dekbedovertrek gehad en het voelt luchtig, zacht en knisperend aan zoals omschreven op de website.

Uitstekende service en een heel fijn product.

Het fijnste onderlaken dat ik ooit heb gehad. Mooie kwaliteit en zeer aangenaam. Voelt zeer zacht aan.

Heerlijk beddengoed

Katoen-satijn versie gekocht, slaapt heerlijk. Warm als t warm moet zijn en koel als t koel koel zijn. Kies ervoor om te drogen in droger dus neem lichte kreuk voor lief. Beetje glans ligt erop dat mag van mij in de loop der tijd wel minder worden. Prijs kwaliteit is voor dit materiaal uitstekend. Dubbel en dwars waard.

Joarz maakt waar wat ze op de site beweren.

Mooie artikelen met heel goede kwaliteit. Ik ben er heel tevreden mee.

Lekker beddengoed

Slaapt heerlijk! Zou fijn zijn als er ook een optie was zonder instopstrook.

Mooie kwaliteit en super zacht.

Dekbed overtrek is van hele goede kwaliteit. Is superzacht en mooi van kleur. Levering de volgende dag. Ben dus zeer tevreden over mijn aankoop.

Nooit meer iets anders

Voorheen had ik in de winter altijd flanellen overtrekken en als het echt koud was, ging er nog een bedsprei overheen. Nu met de afgelopen koude nachten heb ik heerlijk geslapen onder mijn katoen-satijnen dekbedovertrek en dito hoeslaken. Het was gewoon lekker warm. Dit had ik jaren eerder moeten weten.

Geweldige kwaliteit; zacht beddengoed

We lagen steeds tussen harde katoenen lakens en de kwaliteit van Joarz is zacht.

Super kwaliteit

Snelle levering en fijne service. Het beddengoed is van een heerlijke kwaliteit

Zalig

Nog geen beddengoed gevonden wat zo lekker ligt als dat van Joarz met deze prijs, volgende set bestel ik hier weer, ligt zalig!

Fijn beddengoed

Jammer dat er geen hele elastiek rondom zit.

Super kwaliteit

Voor mij is het uitstekend

Ziet er goed uit en voelt aangenaam aan

Hopelijk is de duurzaamheid ook goed zodat we er lang plezier van kunnen hebben