zijspiegel (electrisch bediend) kan niet de slag maken die de orginele spigel kon. bij andere website een OEM spiegel gekocht, deze werkte perfect
Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Als iets niet goed werkt, dan heeft u daarin garantie. U kunt een melding doen via de email zodat we een expertise kunnen laten uitvoeren en evt uw geld terug kunnen laten storten! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Klantenservice
Prima service. Snel ontvangen, netjes verpakt en makkelijk te vinden op de site
Het bestelde product was van een bekend merk, voldeed aan de omscrijving, werd in 1 dag geleverd en paste naadloos op de auto.
heel blij dat de service en de duidelijkheid hoe alles omschreven is dat je het goeden kan bestellen. en ik ben een leek in auto onderdelen maar is zo duidelijk aangeven bij welke auto het onderdeel past zoals een accu.
Zeer prettige site. Kenteken invullen en het is heel overzichtelijk wat je opties zijn. Mooie kortingen en dezelfde dag nog verzonden. Blij met de aankoop.
alles duidelijk
Mijn achterruitwisser (gezocht op kentekenplaat) past niet. Erg jammer, maar verder geen verbeterpunten.
Het geleverde product was keurig en netjes op tijd bezorgd en voldoet aan onze wensen,zijn zeer tevreden.
Uitstekend bedrijf
Het gevraagde geleverd en op tijd. Middels tracking informatie werd ik steeds op de hoogte gehouden waar het pakket was en wanneer het bezorgd werd.
Levering ging vlot en netjes. Alleen paste het onderdeel niet. Netjes aangegeven en mocht het retour zenden. Dus dat heb ik gedaan, netjes en formulier er bij in. Alleen tot op heden nog geen geld retour gekregen.... Daar vind ik wat minder netjes!
Product die we nodigen hadden goed ontvangen, fijne site.
Goede onderdeel, goedkoop, kon wel op tijd bezorgd zijn maar door corona heeft ongeveer 4 a 5 dgn gewacht.
Goede service en prijs
Volgende bestelling ook via mijn auto onderdelen.nl. Tevens duidelijke website
mijn bestelling is snel gereed en verzonden zo had het binnen twee dagen
snel afgewerkt, product zoals omschreven, ben zeer tevreden. bezorgen duurde langer gezien deze periode. Nort,
Snel en correct geleverd. Ook de communicatie is prima.
Had 2 buitenspiegels besteld, door mijn foute bestelling kreeg ik 2 rechtse, na even contact opgenomen te hebben kreeg ik een code via mail om 1 rechtse te ruilen, binnen met een paar dagen was het geregeld, en dat in deze corona tijd! perfect!
Onprofessionele klantenservice. Grote mond en niet klant vriendelijk.
Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Heeft u voor ons een naam die onvriendelijk is geweest zodat we dit kunnen bespreken? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Klantenservice
alles ok
En de spullen netjes geregeld.
Goede ervaring en goedkoop
Heel makkelijke website
Zie de zin hierboven