Na wat einig zoek werk kwam ik bij deze site uit. Ik voerde mijn auto gegevens in daar kwam een overzichtelijke lijst van onderdelen van mijn type auto. Ik vond vrij snel wat ik vond en ook het bestellen ging in goede stappen. En een paar dagen later had ik het juiste artikel in huis Groet J tevreden klant
Volledig zoals beschreven en snel bezorgd
Snelle levering en goede service.
Lamp niet geleverd. Restitutie € erg moeizaam.
Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Heeft u voor ons een ordernummer en wat er precies is gebeurd waarom dit heel moeizaam ging? U kunt op dit bericht reageren! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Tevreden over de vlotte levering
Fijn dat ik vond wat ik zocht voor mijn auto. Helaas was montage niet mogelijk en moest het terug. Levering was vlot. Retour na een belletje netjes geregeld ging ook vlot. Ik blijf hier wel speuren naar spulletjes want mijn auto uit 2004 is een projectje geworden.
Snelle levering. Uitstekend produkt
Ik heb in een keer de goede product conform hun opgave optijd binnen gehad. Helemaal Top!
Snel geleverd
Snel en correct levering
Product goed omschreven en snelle levering
Geweldige site
goed en volgens afspraak geleverd
Communicatie kan beter. Goede service. Prima retour beleid. Correcte afhandeling uiteindelijk.
Onfatsoenlijke reactie van medewerker , wegens een door hun verkeerd geleverd artikel.
Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! Kunt u ons uitleggen wat er precies is gebeurd? Heeft u voor ons een naam en ordernummer zodat we dit kunnen onderzoeken? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
vlotte levering van de bestelde onderdelen
Veel onduidelijkheid en late reactie
Beste klant, Dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! We willen heel graag weten wat u bedoelt u met onduidelijkheid en late reactie! U kunt op dit bericht reageren! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Makkelijk en telefoon servers is ook goed
Ruitenwissers online besteld en de volgende dag al binnen.
Hele goede accu voor een hele goede prijs.
Tot dusver alles goed gegaan.
Ik bestel een telefoon houder voor in die gleufjes van de airco (ik heb daar 2 van die klepjes) ik heb mijn kenteken ingevuld dus ik denk nou dit moet wel passen want ja het gaat op kentken en dan past t niet dan stuur ik het terug moet ik ook nog eens de verzend koste betalen vind het maar raar omdat het bij jullie fout gaat en ik het daardoor dus moet terug sturen betaal Ik zelf de verzendkoste heel raar
Beste klant, Dit is heel vervelend dat het niet past! Het onderdeel is een universeel artikel die op elke kenteken naar voren komt. Welke kosten krijg ik terug? Als je een of meerdere artikelen uit de bestelling houdt, dan krijg je alleen de kosten van de rest van de bestelling terug, niet de verzendkosten of eventuele administratiekosten. Je betaalt zelf de kosten van de retourzending (van jou terug naar de webwinkel). Als service kan een webwinkelier ervoor kiezen om je ook de kosten van de retourzending te vergoeden, maar dit is niet verplicht. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Snel verzonden en goed verpakt
altijd tijdige levering van de juiste onderdelen en ook nog eens goedkoop wat in deze dure tijd erg prettig is.de onderdelen zijn van goede kwaliteit.ik bestel voortaan hier mijn auto onderdelen.!!.
Goed en snel geleverd.