1

Blij maken met een dode mus!

Tankdop besteld goede gegevens ingevuld van type auto, de bestelling kwam binnen en die paste dus niet stond ook voor andere merk auto op de beschrijving. Het retourneren ging wel prima snel een mail gekregen met verzendbon, Daarna kreeg ik een vraag of ik het geld terug wilde of het juiste artikel,ik wilde graag mijn juiste artikel anders had ik deze bestelling niet gedaan, daarop kreeg ik een antwoord sorry deze tankdop hebben we niet,dus de juiste tankdop is er niet en jullie sturen dan maar een foute tankdop op in de hoop dat die misschien wel zou passen?

  • Aanbevelen? Nee
10

snelle levering

ik persoonlijk zou dit bedrijf aanraden

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende vlotte service!

Goede prijs en vlotte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
6

ik weet niet wat ik bij U gekocht heb

kunt U mij dan ook vertellen wat ik gekocht heb bij U????

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en voordelig

Ik heb 2 maal onderdelen besteld en dat is steeds goed verlopen. Volgens afspraak geleverd en goede communicatie. Voordeel is, dat de artikelen in Rotterdam afgehaald kunnen worden en dat scheelt voor mij tijd en verzendkosten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima levering

Raammechanisme besteld , 2 dagen later had ik het binnen , vind ik snel genoeg .

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel én voordelig !

Zeer tevreden, bedankt

  • Aanbevelen? Ja
5

Doe ik het niet nog keer

Het onderdeel en de prijs is okay maar de klantenservice heel heel erg onvriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
10

Super snel en correct geleverd

Als ik weer iets nodig heb zeker hier prima prijs.

  • Aanbevelen? Ja
4

Eenmaal aanbieding voor drie onderdelen ontvangen maar was exorbitant duur.

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service en prima snelheid

Onderdeel besteld. Helaas gen duidelijke orderbevestiging, maar vervolgens vlot verzendbevestiging en ontvangst van het juiste artikel tegen een acceptabele prijs.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service. Snelle afwerking bij retouren !

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
10

top

goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Product was snel en makkelijk te vinden. Levering ging als een speer.

Helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!!!

Zeeeer goed geholpen!!!

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht geïnformeerd en slechte service

De informatie op de website was niet duidelijk geboeg. Hierdoor verkeerde artikel ontvangen. Echter is het niet mogelijk om dit fatsoenlijk te retourneren want ik krijg mijn 6 euro verzendkosten niet terug. Belachelijk. Eens en nooit weer. Dit is niet hoe je met je klanten om gaat.

  • Aanbevelen? Nee
8

heldere manier van bestellen. vlotte levering en keurig verpakt op de afgesproken tijd geleverd.

alles staat in de inleiding waarom ik tevreden ben

  • Aanbevelen? Ja
9

Goedkoop, uitgebreid en snel

Duidelijk en overzichtelijke site. Goedkoop t.o.v. andere aanbieders. Snelle afhandeling. Helaas door de post 2 dagen later ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuk

Snel aanlevering. Goedkoop. Goede quality

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Fijne duidelijke site snel geleverd precies zo als ik bedoeld had en prijs kwaliteit goed

  • Aanbevelen? Ja
9

100% tevreden.

Voldeed 100% aan de verwachting. Montage van de onderdelen was probleemloos.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Zeer makkelijk bestellen, Geweldige service en O.E. produkten. In een woord Fantastisch.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top service

In januari 2020 een achterlamp, de grote kast waar de lampjes ingaan besteld en ontvangen. Echter wat bleek, toen ik een remlichtje ging vervangen dat deze kast lek was. Dit merkte ik pas in juli. Aangegeven bij auto onderdelen. Direct een nieuwe gekregen. Super service, blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en mooie prijzen

Het geen wat ik had besteld was er binnen een dag en netjes verpakt! Kortom ze maken waar wat ze beloven! Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja