Tankdop besteld goede gegevens ingevuld van type auto, de bestelling kwam binnen en die paste dus niet stond ook voor andere merk auto op de beschrijving. Het retourneren ging wel prima snel een mail gekregen met verzendbon, Daarna kreeg ik een vraag of ik het geld terug wilde of het juiste artikel,ik wilde graag mijn juiste artikel anders had ik deze bestelling niet gedaan, daarop kreeg ik een antwoord sorry deze tankdop hebben we niet,dus de juiste tankdop is er niet en jullie sturen dan maar een foute tankdop op in de hoop dat die misschien wel zou passen?
ik persoonlijk zou dit bedrijf aanraden
Goede prijs en vlotte afhandeling.
kunt U mij dan ook vertellen wat ik gekocht heb bij U????
Ik heb 2 maal onderdelen besteld en dat is steeds goed verlopen. Volgens afspraak geleverd en goede communicatie. Voordeel is, dat de artikelen in Rotterdam afgehaald kunnen worden en dat scheelt voor mij tijd en verzendkosten.
Raammechanisme besteld , 2 dagen later had ik het binnen , vind ik snel genoeg .
Zeer tevreden, bedankt
Het onderdeel en de prijs is okay maar de klantenservice heel heel erg onvriendelijk
Als ik weer iets nodig heb zeker hier prima prijs.
Nvt
Onderdeel besteld. Helaas gen duidelijke orderbevestiging, maar vervolgens vlot verzendbevestiging en ontvangst van het juiste artikel tegen een acceptabele prijs.
Zie hierboven.
goede en snelle service
Helemaal goed
Zeeeer goed geholpen!!!
De informatie op de website was niet duidelijk geboeg. Hierdoor verkeerde artikel ontvangen. Echter is het niet mogelijk om dit fatsoenlijk te retourneren want ik krijg mijn 6 euro verzendkosten niet terug. Belachelijk. Eens en nooit weer. Dit is niet hoe je met je klanten om gaat.
alles staat in de inleiding waarom ik tevreden ben
Duidelijk en overzichtelijke site. Goedkoop t.o.v. andere aanbieders. Snelle afhandeling. Helaas door de post 2 dagen later ontvangen.
Snel aanlevering. Goedkoop. Goede quality
Fijne duidelijke site snel geleverd precies zo als ik bedoeld had en prijs kwaliteit goed
Voldeed 100% aan de verwachting. Montage van de onderdelen was probleemloos.
Zeer makkelijk bestellen, Geweldige service en O.E. produkten. In een woord Fantastisch.
In januari 2020 een achterlamp, de grote kast waar de lampjes ingaan besteld en ontvangen. Echter wat bleek, toen ik een remlichtje ging vervangen dat deze kast lek was. Dit merkte ik pas in juli. Aangegeven bij auto onderdelen. Direct een nieuwe gekregen. Super service, blij mee!
Het geen wat ik had besteld was er binnen een dag en netjes verpakt! Kortom ze maken waar wat ze beloven! Een aanrader.
Goed geholpen