Ik bestelde een spatbordverbreder maar kreeg een vlakke uitvoering. Deze was niet verpakt in een doos of zoiets maar in een plastic zak waardoor het tijdens transport is gebroken.
Een levertijd van anderhalve week van artikelen die volgens de website op voorraad zijn is te lang. Gevolg was dat ik ergens anders artikelen voor mijn auto heb moeten kopen omdat ik anders mijn auto niet meer op tijd kon laten keuren. Zeker als je je website auto-onderdelen24 noemt. Daarmee suggereer je een snelle levering.
Beste klant, Wij zijn geen autoonderdelen24 maar van Mijnautoonderdelen.nl We hebben het vermoeden dat de review voor hun bedoeld is. Als dit niet het geval is, dan willen we graag een ordernummer om te kijken waar het aan ligt? Met vriendelijke groet, Klantenservice
Besteld. Het zou de volgende dag geleverd worden. Echter was dit 3 dagen later. Verzendkosten zijn te hoog. Verder prima onderdeel.
gewoon goed
Goed snel
Super goed service onderdelen mooie oprijd geleverd
Geen
snel geleverd
Hallo Top bedrijf, super professioneel.
Snelle levering en duidelijke afspraken over de levering. Top!!
Accu besteld, stond bij voor 23:59 besteld volgende dag geleverd. Volgende dag om 10:00 's ochtends nog geen verzendstatus ontvangen dus achteraan gebeld. Telefonisch wel keurig geïnformeerd, maar dit zou standaard via mail moeten worden gecommuniceerd. Wel super tevreden.
Al een aantal keer mogen bestellen via?de website. Altijd mijn onderdelen keurig op tijd gekregen.
levering zoals je mag verwachten
Mijn auto onderdelen.nl is een snelle side, om onderdelen te bestellen top.
Brutaal, niet klantvriendelijk, zelden zo vreemd te woord gestaan aan de telefoon. En als je de medewerker erop aanspreekt, zegt hij 'is goed man' en hangt de telefoon op.
Goed geholpen mooi op tijd de levering binnen
Op tijd geleverd pakket was compleet met alle benodigde onderdelen
Uitkijken na de levering over max.2 dagen. Zal daarna review aanpassen
De auto-onderdelen die ik had besteld kwamen aan in een halfopen doos zonder enig beschermingsmateriaal. De onderdelen zaten dus volledig los in de doos en ze konden er zelfs uitvallen. Gelukkig waren mijn onderdelen niet zo fragiel en zaten ze er allemaal nog in maar dit had evengoed anders kunnen zijn. De prijs en website waren wel goed. Na mijn review hebben ze contact opgenomen en werd alles correct afgehandeld, ik heb er vertrouwen in dat het in de toekomst niet meer zal gebeuren.
Originele beoordeling
De auto-onderdelen die ik had besteld kwamen aan in een halfopen doos zonder enig beschermingsmateriaal. De onderdelen zaten dus volledig los in de doos en ze konden er zelfs uitvallen. Gelukkig waren mijn onderdelen niet zo fragiel en zaten ze er allemaal nog in maar dit had evengoed anders kunnen zijn. De prijs en website waren wel goed.
Je belt. En vanaf het eerste moment geven ze je het gevoel dat ze je vragen maar lastig vinden. Dom ook De prijs was goed. Anders ging ik voor mijn produkt ergens anders
prima service
Jammer dat de verpakking kapot en open was.
Gemakkelijke bestelling op de site, snelle levering op afhaaladres in Rotterdam en goede prijzen.
Hele heldere site, waarbij er geen afleiding plaats vindt zodra je tot bestellen overgaat. Bijzonder snelle levering, prima!!
snelle service