10

Scherpe prijs en snel geleverd.

Al regelmatig onderdelen besteld en tot op heden alles geleverd volgens afspraak en op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Arrogante knul aan de telefoon

Zojuist telefonisch contact opgenomen omdat we een rechter buitenspiegel hebben gekregen en er op de foto een linker stond. Schuld wordt op Google geschoven in plaats van dat de website gewoon DUIDELIJK aangeeft of het om een rechter of linkerspiegel gaat. Daarnaast was de toon van de jongen erg vervelend, onvriendelijk en onbeleefd. Vervolgens vraag ik hoe wij de spiegel kunnen retourneren en hoe het zit met verzendkosten, krijg ik een onbeleefd en niet helpend antwoord terug. Van redt je er maar mee. Ik ga de spiegel terugsturen, maar de linker bestel ik wel ergens anders. Als je klanten niet graag wilt helpen, ga dan alsjeblieft niet bij de klantenservice werken.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende ervaring

Geweldige service en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
6

Na tussenkomst Cerkan goed geregeld

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle service.

Onderdelen snel in huis. Retour artikelen ook snel behandeld. Alleen jammer dat de op kenteken bestelde onderdelen toch afweken. Verder, dikke pluim!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima, naar tevredenheid, zoals verwacht.

Helaas niet binnen de toegezegde termijn, 1 dag later, kennelijk ivm Corona. Toch wel tevreden. Vlot geleverd en prijs / kwaliteit helemaal prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles volgens info verlopen.

Helemaal tevreden met product en leverantie met eenvoudige verpakking.

  • Aanbevelen? Ja
3

Levering en bezorging is vervelend

Bestelling gepast 30-June, (Vandaag besteld morgen bezorgd ) Bezorging moet op vrijdag 3-Juli plaats vinden en ik heb al een afsprak bij een automonteur. Nu sturen ze een email dat ze op woensdag 8 Juli gaan inleveren dus 5 dagen extra en bezorging is niet gratis €6.99. Nu moet ik meer tijd wachten en ik heb mijn vakantie al gepland. Heel vervelend ervaringen.

  • Aanbevelen? Nee
6

Snelle verzending maar toen ik belde voor info werd ik niet fijn geholpen.

De bestelde onderdelen waren snel thuis. Maar toen ik een vraag over onderdeel en bijbehorende onderdelen belde werd ik niet fijn te woord gestaan. Persoon die ik aan tel had kwam ook niet over of hij wist wat hij verkocht. Daarna besloten om onderdeel retour te sturen wat weer keurig afgehandeld is. Waarschijnlijk had ik met de juiste telefonische informatie wel artikel kunnen houden met verloop onderdeel.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima ervaring

Ik had een set kentekenlampjes besteld maar helaas paste die niet o mijn auto. Na retourzending keurig mijn geld terug ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
8

snel en adequaat

snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en gemakkelijk

Goed prijs, snel geleverd

  • Aanbevelen? Nee
9

snelle levering

positief

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet tevreden

Ondanks invoer van het kenteken en controle van het auto type, kreeg ik een onderdeel dat afwijkend was voor mijn auto.

  • Aanbevelen? Nee
3

Geen geld terug

Ik heb het pakket terug gestuurd en niet mijn geld terug gekregen !!

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend.

Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering goede communicatie

had een setje ruitenwissers besteld. Bij bezorging was de doos gescheurd en zat er maar ene in. Na een telefonisch gesprek retour gestuurd en binnen 2 dagen een nieuwe setje ontvangen. Goede snelle service !!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en niet te duur !

Lang gezocht maar uiteindelijk bij MijnAutoOnderdelen terecht gekomen , zelfde merk onderdelen als bij merkdealer maar stukken goedkoper dus de keuze was snel gemaakt .

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snelle levering en goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

De Organisatie van Webshop AutoOnderdelen heeft mijn bestelling tegen de gewenste prijs-kwaliteitverhouding laten bezorgen met een uitstekende Aftersale service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon netjes en snel geleverd

Gewoon netjes en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en goed product

Ik heb koplampen besteld voor mijn Mazda 3. De levering was snel en het zijn goede kwaliteit koplampen. Echter zat er maar 1 zakje met klemmetjes in terwijl het twee koplampen waren. Waarschijnlijk vergeten in de doos te doen bij het inpakken.

  • Aanbevelen? Ja
8

correcte en goede servive

als je iets niet vindt op de site, contacteer hun en ze doen hun uiterste best om te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht , niets opsturen

Ze hebben onderdelen op hun site staan die ze niet hebben en wat ze wel hebben sturen ze niet op. Ze zeggen van wel maar ze doen niets. Ik hoop dat het nog wel komt ze zijn pas twee weken te laat terwijl ze beweren dat ze de onderdelen op voorraad hebben.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed

Alles op tijd

  • Aanbevelen? Ja