Het duurde meer dan een week voordat ik een simpel buisje ventielolie binnen had.

Het duurde meer dan een week voordat ik een klein flesje 'slide-O-Mix' (voor trombone) binnen had. Bovendien: volgens mij had dat heel goed in een envelop door de brievenbus bezorgd kunnen worden. Nu moest daar een koerier voor aan de pas komen. Leek me wat overdreven. Hadden jullie dat niet gewoon in voorraad, zo'n gangbaar flesje 'slide -O- Mix'? Het leek erop dat jullie het ook eerst via een site in Duitsland hadden besteld, en dan via Heerenveen weer naar mij hadden gestuurd. Dan kan ik het de volgende keer denk ik net zo goed zelf op die Duitse site rechtstreeks bestellen.. Maar verder natuurlijk prima dat het goed is aangekomen. Vriendelijke groet,

prima,

alleen de betaling heb ik via derde moeten regelen, ik heb namelijk geen tele-bankieren. doe alles via een overschrijving naar de leverancier of via een rekening. ik ben 76 jr. en heb weinig met computers. ga ook steeds in de fout met de computer.

goed ingepakte materialen snel thuis bezorgd

telefonisch duidelijke uitleg gekregen, zeer tevreden

geweldig

Het harnas zit fijn en ik heb geen last meer van mijn nek. heel blij met de harnas

Product verstuurd zoals verwacht

Het product kwam overeen met de website en was snel verstuurd. Helaas gebruiken ze wel DHL als verzenddienst, dus de bezorging liet te wensen over.

Zeer tevreden.

All round good service from everyone in the team.

Mijn eerste ervaring bij Van der Glas is zeer positief. Het product was keurig netjes verpakt en snel bezorgd.

Fijne en vriendelijke communicatie, snel geleverd en goede prijs!

Fijne en snelle communicatie. Product bleek toch niet op voorraad, maar daar werd netjes over gemaild. Mooi geleverd. Top!

Snel geregeld en geleverd

Levering snel geleverd

Quick delivery

Same-day processing of the order and sending, ordered goods in perfect new state.

betrouwbaar

Netjes gebeld (!) dat het bestelde artikel een week later zou komen maar wel tegen de oude actieprijs. Mooi toch?

goede en vlotte aflevering van het bestelde product

zowel het bestellen via de site als het afleveren verliep prima

Goed bedrijf en goede service

Mijn oude Euphonium laten renoveren. Het instrument ziet er als nieuw uit! Hele mooie geborsteld look gekregen. Top service!

zoals voor mij gewend -> geweldig

goede service vriendelijke personeel

Klantgericht Servicegericht vriendelijk

Er leek iets niet op voorraad te zijn, en de order moest worden geannuleerd. Binnen een uur werd ik teruggebeld dat het artikel op een andere plaats bleek te liggen. Ik kon alsnog de bestelling plaatsen, en binnen 24 uur uitstekend verpakt heb ik de artikelen ontvangen! Complimenten.

snelle levering,

Via de website van VDG een mooie occasion fl├╝gelhorn gekocht die twee dagen later netjes bezorgd werd. Een instrument van een goede kwaliteit en een mooie prijs. Top

Fast and professional.

Professionally packed and shipped very quickly.

Keurig en snel geleverd

Het was precies wat ik er van verwacht had

Goede prijs en snel geleverd

Helemaal tevreden ben ik.. makkelijk besteld en snel ontvangen.

VvG stuurde me een betere versie dan ik besteld had.... hartelijk dank!

Gewoon prettig zaken doen

Gewoon heel prettig zaken doen

Uitstekend.

Bestelling was snel geleverd en het was het juiste product. Ingeval van de noodzaak tot retournering, waren bij het product duidelijke formulieren gevoegd waarmee het product zonder kosten retour gezonden zou kunnen worden.

De levering is goed verlopen.