Conn Constellation cornet 1955

Very comfortable transaction and fast answering from the first beginning with the Vanderglass staff and my interlocutor Roelof. Even after receiving the instrument i found one piston a little bit sluggish and slow and they immediately sent me (free of charge) a brand new set of springs witch solved the issue straight away. I just can leave here a BIG thanks for all effort made on this business. Best regards and you're welcome in Spain :)

Goede vriendelijke service, goed product.

Basgitaar gekocht, goed instrument voor een heel goede prijs. Snel geregeld, goed verpakt.

Klant en service gericht

Goed advies en bedient de klant professioneel en gedegen!

Perfecte afhandeling, en vriendelijk geprijsd

Mijn bestelling (een drumpedaal) was niet alleen concurrerend geprijsd, maar werd ook zeer snel geleverd. In de doos zat een persoonlijk geschreven kaartje, wat heel simpel lijkt maar aangeeft dat er aandacht is voor je bestelling.

Kundig en betrouwbaar

Artikel kwam snel en goed verpakt.

Een snelle levering van een mooi instrument

Ik was snel klaar met het bestellen van een kunststof Euphonium en de levering van het instrument was ook zeer snel. Het is een geschikt instrument voor een jeugdige beginner omdat het instrument maar 2 kg weegt. De klank is ook boven verwachting goed.

Simpel te bestellen op website en heel vlot bezorgd!

Het contact en de transactie waren zeer goed.

Zeer vriendelijk geholpen!

Mijn bestelling was deels zoekgeraakt bij de pakketservice. Er werd vanuit Van der Glas alles aan gedaan om mijn pakket z.s.m. te ontvangen.

Super goed. Scherp geprijst en aandacht voor de levering.

Zelfs een hand geschreven kaart erin met succes wensen met het prodect. Zoals het hoort. Persoonlijkheid hoort erbij.

Snel verzonden product zoals omschreven.

Zeer snelle levering en kwaliteit voor goede prijs

Een mooie, goede occasion Trompet besteld voor mijn dochter. Zeer netjes afgeleverd, vlotte levering. Prijs/kwaliteit verhouding heel goed!

Snelle levering - persoonlijke aandacht

En snarehoes helemaal naar wens en altijd leuk om persoonlijke briefje te ontvangen.

Niet tevreden

1 / op de site stond " in voorraad dus snel leverbaar" eenmaal betaald zegt men "jammer maar de voorraad is op." 2 / boven de 75 € zijn er geen leveringskosten.mijn factuur bedraagt € 119 en daarop moet ik € 20 verzending en afhandelingskosten betalen.

Kleine bestelling, netjes verpakt en vriendelijk geleverd

Op zaterdag setje dempringen besteld, op woensdag bezorgd met een vriendelijk briefje erbij. Altijd attent

Top!!!

Snelle levering en reactie op vragen. Echt top! Kan er niets anders van zeggen.

Tot nu toe goed, maar nog niets ontvangen.

Ik had gemaild omdat ik géén bevestiging van de bestelling had ontvangen. Maar zeer snel bericht terug. Heel fijn.!! Nu maar hopen dat de bestelling ook optijd komt.

Goed verpakt

snelle levering en blij met dit instrument

Goede weergave met detail fotos op de site, snelle levering. Heel blij met dit instrument. Is een tweedehands maar alles ziet er top uit en functioneert zoals het hoort.

Goed met een persoonlijke touch.

Product goed en snel geleverd. Het handgeschreven kaartje erbij maakt het af. Prima!

geleverd wat is beloofd in advertentie

Vlotte afhandeling en een goed spelend en nagekeken instrument geleverd.

Superservice

Marion heeft alle moeite gedaan om mn bestelling nog op tijd te laten arriveren voor de concertreis.