Snel verzonden product zoals omschreven.

Zeer snelle levering en kwaliteit voor goede prijs

Een mooie, goede occasion Trompet besteld voor mijn dochter. Zeer netjes afgeleverd, vlotte levering. Prijs/kwaliteit verhouding heel goed!

Snelle levering - persoonlijke aandacht

En snarehoes helemaal naar wens en altijd leuk om persoonlijke briefje te ontvangen.

Niet tevreden

1 / op de site stond " in voorraad dus snel leverbaar" eenmaal betaald zegt men "jammer maar de voorraad is op." 2 / boven de 75 € zijn er geen leveringskosten.mijn factuur bedraagt € 119 en daarop moet ik € 20 verzending en afhandelingskosten betalen.

Kleine bestelling, netjes verpakt en vriendelijk geleverd

Op zaterdag setje dempringen besteld, op woensdag bezorgd met een vriendelijk briefje erbij. Altijd attent

Top!!!

Snelle levering en reactie op vragen. Echt top! Kan er niets anders van zeggen.

Tot nu toe goed, maar nog niets ontvangen.

Ik had gemaild omdat ik géén bevestiging van de bestelling had ontvangen. Maar zeer snel bericht terug. Heel fijn.!! Nu maar hopen dat de bestelling ook optijd komt.

Goed verpakt

snelle levering en blij met dit instrument

Goede weergave met detail fotos op de site, snelle levering. Heel blij met dit instrument. Is een tweedehands maar alles ziet er top uit en functioneert zoals het hoort.

Goed met een persoonlijke touch.

Product goed en snel geleverd. Het handgeschreven kaartje erbij maakt het af. Prima!

geleverd wat is beloofd in advertentie

Vlotte afhandeling en een goed spelend en nagekeken instrument geleverd.

Superservice

Marion heeft alle moeite gedaan om mn bestelling nog op tijd te laten arriveren voor de concertreis.

helamaal top

blij verrast

snelle levering, vriendelijk kaartje erbij. onnodig veel te veel plastics gebruikt als verpakkingsvulling. deze plasic cupmute heeft kurkjes die meteen los gaan zitten bij eerste gebruik. dus herplakken met betere tape. ik zocht naar het Vincent Bach merk maar niet gevonden. De mute functioneert goed.

Op tijd geleverd en een leuk briefje bij de bestelling!

Snel en betrouwbaar!

Goeie prijs goeie kwaliteit goed verpakt. Verbeterpunt: aangeven wanneer ik de zending kan verwachten. Daar kwam ik achter op de dag van ontvangst.

Niet op voorraad terwijl het wel op voorraad staat op de site.

Niet alleen bij van der Glas maar ook bij andere leveranciers zie je steeds vaker dat spullen op voorraad zijn maar uiteindelijk voorlopig niet leverbaar blijken te zijn. Daar staat wel tegenover dat de communicatie wel goed is. Echter een review geven over het product is helaas voorlopig nog niet mogelijk.

Ruim aanbod en snelle levering

De website is overzichtelijk en een bestelling is snel geplaatst. De levering was snel, netjes en er zat een kaartje in met een persoonlijke boodschap.

Snelle bezorging, goede prijs en vriendelijke medewerkers

Ik heb een probleem met mijn Sousafoon, bel van der Glas, maak een afspraak en mijn Sousafoon wordt vervolgens naar wens gemaakt. Ik kan erop wachten! Super gemaakt!

Mijn vraag werd snel beantwoord, waarnaar er snel werd geleverd, met een handgeschreven bedankje in het pakketje.

Een fijne aankoop met een zure nasmaak

Mooie aanbieding op een gitaar van Sterling By Music Man gezien op Marktplaats, en die bleek van Van Der Glas. Het zou gaan om een demomodel. Ik heb van tevoren gebeld (prettig gesprek) en er zouden geen beschadigingen op zitten. De gitaar werd vlot verzonden en kwam snel aan, erg blij mee. Echter zit er aan de achterkant bij de nek een flink zichtbare beschadiging, en dat vind ik toch jammer. Voor de prijs vind ik het prima om de gitaar te houden, dus terugsturen wil ik niet doen. Maar wat ik erg jammer vind is dat de beschadiging NIET op de foto's van het instrument stond. Dat is niet netjes. Ik weet overigens zeker dat het niet tijdens transport is gebeurd, want dan had ik de restjes in de verpakking terug moeten vinden. De gitaar had verder een setup nodig, en speelt daarna fijn. Over het algemeen dus een prima gitaar, leuk dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij zat, maar toch een zure nasmaak vanwege de beschadiging die er niet zou zijn, niet op de foto's stond maar er toch was. Een eerlijke foto had voor mij een hogere score betekend, want ondanks de schade is de gitaar z'n geld wat mij betreft nog steeds waard.