Wat had ik graag eerder onder dit dekbed geslapen!

Warm én luchtdoorlatend! Ik heb t lekker warm en mijn partner ligt niet meer te zweten. En dat t niet iets zwaarder is dan ons vorige dekbed is eigenlijk heel fijn - voel me echt een beetje ‘ingestopt’ :-) De twee delen zijn eenvoudig aan elkaar te ritsen. En het slaapt ook rustig - wil van schapen die een leuk leven hebben op Texel!

zoals het hoort

Vlotte levering. Prima product. Netjes verpakt.

Wat een geweldig dekbed

Snelle afhandeling en bezorging. Het is een heerlijk dekbed. Mijn oude texeler was na 25 jaar nog prima. Ik wilde echter een groter dekbed. Het is wederom heerlijk slapen met deze weilanden. Echt een aanrader

vriendelijk en snel

Bestelling is snel, goed en duidelijk. Verbeterpunt is een bericht of bevestiging sturen op het moment dat het pakket verzonden wordt. Omdat ik niet wist dat het al geleverd was, heeft mijn pakket een week bij de buren gelegen.

We hebben heerlijke dekbedden gekocht van de Texeler gekocht. Ze waren netjes verpakt en snel geleverd.

Geweldige dekbedden!

Koel in de warme zomer, warm in de winter!

Texelse slaapzacht satijn 260x220

Moment van een wollen dekbed was ik op zoek naar een goede vervanging. Wij zijn zó blij met ons Texelse slaapzacht. Het is licht, valt soepel om ons heen en de tuin is idd satijnzacht. Wij zijn fan en voor eeuwig bedorven voor een ander dekbed.

Klantvriendelijkheid en kwalitieit is top!

Het komt helaas niet vaak meer voor dat je ook persoonlijk contact kunt hebben bij vragen. Hiet wordt je nog als klant behandeld en de producten (nu een wollen hoofdkussen) zijn fantastisch. Dus twee keer vijf sterren.

Snelle, correcte service!

Al 2 keer een bestelling geplaatst. Deze is altijd vlekkeloos verlopen. Vriendelijk contact. Zeer tevreden over de kwaliteit van de dekbedden.

Fijne site

Voor de 2e keer een Texeler dekbed besteld via Wollendekbed.nl, en wat een service, we kregen er weer een gratis Texeler hoofdkussen bij! Echt super en zover ik weet zijn zij ook de enige, die deze service geven bij aankoop van een Texeler dekbed. Wollenbekbed.nl is een hele fijne site, bestellen gaat er super makkelijk, en ze leveren super snel!

Super kwaliteit snelle levering

Was bij mij wat mis gegaan met de oude dekbed, eigenschuld Heb direct een nieuwe besteld en was snel weer een nieuwe geleverd, kon weer onder een fijn dekbed slapen. Bedankt

Fijn dekbed, snelle service

Wij bestellen hier al jaren de Woolmax dekbedden en we zijn nog altijd heel tevreden.

Top informatie, top product en top hulp

We zijn super blij met ons merino lamswollen dekbed. Het gewicht is de helft van gebruikelijke wollen dekbedden maar de warmte des te beter. Ook de hulp van de klantenservice bij vragen van mij was super aardig en geduldig en professioneel. Kortom, we komen hier zeker terug.

Top producten met uitstekende service!

Deskundig advies, producten kunnen gratis retour worden gezonden.

Kwaliteit zoals beschreven

Ik heb inmiddels 2 dekbedden hier gekocht. Het is super kwaliteit. De website is duidelijk en de levering is goed. Ik ga binnenkort de derde bestellen. De prijs in verhouding tot de kwaliteit is prima!

geweldig.

Prachtige dekbedden van zeer goede kwaliteit en snelle levering.

Correcte levering maar het belangrijkste: prima advies

Al zoekende naar een nieuw dekbed waarbij ik nogal wat wensen had, heb ik deze per mail voorgelegd aan klantenservice. De volgende dag een uitgebreide reactie met samengevat 2 dekbedden die zouden voldoen aan mijn wensen. Een keuze gemaakt en het dekbed voldoet perfect aan mijn wensen!!

Snelle levering fijne kwaliteit

Het dekbed was snel geleverd. De ritsjes aan de zijkanten werken prima. Lekker dik. Mijn zoontje slaapt er heerlijk onder.

uitstekend

top dekbed

helaas was ons oude schapenwollendekbed na 15 jaar niet meer warm genoeg. Nu een nieuwe gekocht die snel geleverd werd, we slapen weer heerlijk en zijn ook tevreden over het gratis schapenwollen kussen wat we erbij kregen.

Wolletjes warm

2 wollen dekbedden besteld. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Prima dekbed gekocht

Goed dekbed gekocht, duidelijke zoekfuncties op de website en netjes snel bezorgd. Prima ervaring

geweldig !

op een milieuvriendelijke manier je dekbed vullen met zuiver scheerwollen bolletjes van Nederlandse bodem. dekbed stukje openmaken, bolletjes erin en voila.. nieuw dekbed. Zonder ganzen stuk te plukken, zonder chemisch polyether oid. En geweldig bezorgd en ingepakt, aanrader !!

Prima geregeld

Mooi product dat voldoet aan verwachting.