Alles correct en vlot geleverd

Het was tijd voor een nieuw dekbed, de keuze viel op een Texeler, en na een aantal websites te hebben vergeleken, leek het een goede keuze de bestelling hier te plaatsen. En dat was inderdaad een goede keuze. Duidelijke website, duidelijk bestelproces, en vlotte en correcte levering. En het slaapt heerlijk, onder de wol.

gewoon perfect

Gewoon perfect zalig om onder te slapen. Dekbed is niet te zwaar doch zalig om onder te liggen .

Dank Danny, de tijk van de Slappzacht Satijn is inderdaad licht waardoor het totaalgewicht ook (voor een wollen dekbed) vrij licht is. Fijn dat het dekbed zo goed bevalt. Hartelijke groet, Rien Stierman

Slaapt heerlijk

Over het dekbed ben ik zeer tevreden. Slaapt zalig. Geen zweten, geen koude. Maar de levering laat het te wensen over. Dpd is niet aan huis geweest, geen briefje in de bus, niks. Ik was nochtans thuis. Dan krijg je een mail dat je pakket de volgende dag terug gestuurd wordt. Kun je zelf gaan zoeken in welke parcel het geleverd is. Blijkbaar stond het daar al een week. Met PostNL nooit problemen!!!!

Beste Miranda, ik ben blij dat je warm ligt bij deze koude. Inderdaad, de aflevering was een goed voorbeeld van hoe het niet moet. We maken van ieder incident een melding bij de desbetreffende vervoerder, hopelijk draagt dat op termijn bij aan de efficiëntie. Hartelijke groet, Rien Stierman

Goede service snelle levering

Heerlijke dekbedden. Erg blij mee

Aangenaam warm

Fijn dekbed. Lekker warm en voelt prettig aan. Enige nadeel is dat het glad is en daardoor makkelijk uit je dekbedovertrek glijdt.

Hartelijk dank u voor uw reactie. In eerste instantie is de Texeler Multikeus inderdaad wat glad. Na verloop wordt de tijk zachter en soepeler, dan heeft u er geen last meer van. Vriendelijke groet, Rien Stierman

Goed product

Wolll 4 seizoenen dekbed. Fijne dek bed . Hadden we veel eerder moeten doen. Wol is gewoon beter dan dat polyester spul. Snelle verzending. En benieuwd hoe het is als beide seizoenen dek bed erop ligt. Vind hem nu al lekker warm. Ja de prijs is hoog maar dan heb je ook kwaliteit. Maargoed ik denk dat dat voor ieder persoonlijk is. Maar hier 2 tevreden klanten

Hartelijk dank voor de positieve reactie, Marjolein. Een tevreden klant is het hoogste goed voor de winkelier ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Heerlijk dekbed. Snel geleverd

Nog nooit zo'n fijn dekbed met lamswol gehad. Heerlijk warm en ventilerend. Niet zwaar in gewicht en in prachtige qualiteit. We hebben ook de kussens met lamswol. Perfecte set!!!

Snel een heerlijke nachtrust

Bestelling werd snel geleverd dus we konden snel genieten van een goede nachtrust

Correct en snel

Wederom voor hun gekozen,Altijd correct en lekkere snelle levering

Fantastische deken en snel geleverd

Inmiddels is het bijna 2 jaar geleden dat ik een Prolana dekbed kocht bij wollendekbed.nl en ben nog steeds super tevreden. Het bestellen ging soepel, aflevering goed maar vooral de kwaliteit en comfort van de deken zijn hemels.

perfecte service en een heerlijk dekbed

Slapen doe je goed onder een warm en tegelijkertijd ademend dekbed. bovendien is het meegeleverde (niet gevraagd maar gratis) een echte meerwaarde voor mijn nek. bedankt

Fijn dekbed, goede service

Blij met de bestelling. Dekbedden van uitstekende kwaliteit

ik ben erg tevreden

snelle levering, ik vind het erg leuk en kijk uit naar de avond om mezelf te bedekken met de warme wollen deken.

Heel goede ervaring

Fijne en vlotte behandeling en snelle levering. Goede contacten.

Snelle levering en goede kwaliteit

De bestelling was snel geleverd, en kwaliteit van het product was goed.

Goede kwaliteit dekbed. Hoogzomer dekbed van Texeler gekocht. Was volgende dag al geleverd.

degelijk en betrouwbaar

alles OK ...!!

Super zeer tevreden

Duidelijke website en snelle levering

Overzichtelijke webshop met mooie producten

Mooie producten en snelle levering. Erg tevreden met mijn wollen kussen.

Droom je dromen onder een Texeler wollen dekbed met Tencel

Om een perfecte dekbed te vinden voor een waterbed is best wel een klusje. Het moet goed ventileren en de warmte reguleren. De Texeler Tencel 365 voor- najaar slaapt heerlijk. Het tijk met 52% Tencel maakt het nog comfortabeler. Het dekbed is vrij licht maar zeker heerlijk warm. De bijgeleverde kussen vind ik iets te stug. Maar als ruggensteun bij het lezen in bed is het perfect. De website van Wollendekbed is overzichtelijk en informatief. Gewoon een goede winkel. Zeker mond-tot-mondreclame waard!

Vlotte, correcte levering

Erg tevreden

Fantastische service

Ik probeerde bij wollendekbed.nl 2 toppers te bestellen. Eentje stond niet op de site. Ik heb toen contact opgenomen en kreeg supersnel een berichtje terug van Laura Janssen dat ik de topper kon bestellen via een aparte link. Wat een top service! We wonen in het buitenland en we zouden maar 2 dagen in Nederland zijn. Het was allemaal best kort dag. Ik heb toen nogmaals contact opgenomen en weer supersnel bericht bericht terug van Laura. Zij heeft de leverancier gebeld en doorgegeven dat wij het graag snel zouden ontvangen. En gelukkig gebeurde dat ook. De volgende dag werd het gebracht. Echt fantastische service. Hartelijk bedankt en ik weet wel waar ik de volgende keer bestel.

geweldig

eerste keer besteld naar tevredenheid goede kwaliteit en slaap als een 0s.

Hele goede levering. Bestellen gaat makkelijk. Gewoon zoals het zou moeten.